eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionkiświadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w SPZZOZ Pionki (w systemie cateringowym)



Ogłoszenie z dnia 2006-03-23

POZYCJA 15402

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Pionki: świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w SPZZOZ Pionki (w systemie cateringowym) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Emilia Lenartowicz, ul. Legionistów 38, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121866, fax 048 6121381, e-mail: elzam.publ.spzzoz.pionki@wp.pl, -. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 55. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w SPZZOZ Pionki (w systemie cateringowym). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w SPZZOZ Pionki (w systemie cateringowym). Wykonawca zobowiązany będzie sporządzać całodzienne posiłki mając na uwadze przestrzeganie obowiązujących norm żywieniowych, kaloryczności, wg zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia, o odpowiednich właściwościach odżywczych gwarantujących zdrowie i dobre samopoczucie, przy uwzględnieniu diet specjalistycznych, co oznacza następujące grupy diet: dieta podstawowa: zwykła - obejmuje pokarmy spożywane przez ludzi zdrowych, dieta ta stanowi podstawę do kształtowania diet leczniczych; dieta lekkostrawna: obejmuje żywienie wszystkich chorych, jest modyfikacją diety podstawowej, dzieli się na kilka diet:dieta wrzodowa: bogata w białko i tłuszcze, z odmierzaniem pokarmów pobudzających wydzielanie kwasów żołądkowych zarówno termicznie, chemicznie jak i mechanicznie; w diecie oprócz trzech podstawowych posiłków są jeszcze dwa dodatkowe tj. drugie śniadanie i podwieczorek; dieta wysokobiałkowa: dieta ze zwiększoną ilością białka w dziennej racji pokarmowej; w diecie oprócz trzech podstawowych posiłków są jeszcze dwa dodatkowe tj. drugie śniadanie i podwieczorek; dieta wątrobowa: dieta z ograniczeniem produktów wysokotłuszczowych i tłuszczy wzbogacona produktami białkowymi i węglowodanami; dieta cukrzycowa: dieta ta powinna być ustalona indywidualnie dla każdego pacjenta; ustala się ją w zależności od: wagi, wzrostu, wieku i wykonywanej pracy przez pacjenta; diety pozostałe: występujące sporadycznie. W tej grupie znajdują się diety ustalone w zależności od jednostki chorobowej pacjenta, często niefizjologiczne, niskokaloryczne, stosowane najczęściej 1 lub 2 dni, tj. dieta bezsolna, dieta ziemniaczana, dieta kleikowa, dieta płynna. Dystrybucja posiłków winna odbywać się w systemie termosowym. Posiłki muszą charakteryzować się wysoką jakością, posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę. W całodziennym żywieniu, przy uwzględnieniu 100 osób, obok osób spożywających 3 podstawowe posiłki, średnio około 8 osób otrzymuje drugie śniadanie i podwieczorek a posiłek nocny otrzymuje ok. 4 osoby. Przedmiot zamówienia jest niepodzielny. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Posiłki dostarczane będą przez wykonawcę, zgodnie z wymogami sanitarnymi, do kuchenek oddziałowych poszczególnych oddziałów (ilość:5). Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres:kompleksowe świadczenie usług żywieniowych dla średnio 100 pacjentów dziennie.Ilość posiłków zamawianych w ciągu dnia może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego w danym dniu.Średnia ilość diet w ciągu dnia przedstawia się następująco:dieta podstawowa-32;d.lekkostrawna-27;d.wrzodowa-3; d.wysokobiałkowa-3;d.wątrobowa-17;d.cukrzycowa 5-cio posiłkowa-8;d.cukrzycowa 6-cio posiłkowa-6;d.bezsolna-1;d.ziemniaczana-1;d.kleikowa-1;d.płynna-1;suma:100. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02.07.2006; data zakończenia: 02.07.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium 9500,00 PLN rachunek bankowy zamawiającego:PKO PB O/Pionki 49 1020 4317 0000 5102 00240101. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatności-30 dni od daty wystawienia faktury przez wykonawcę. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004, Nr 19, poz. 177 ze zm., dalej: ustawa) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń : 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - treść oświadczenia zgodna z art.22 ust.1 ustawy, 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -treść oświadczenia zgodna z art.24 ustawy,. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby) w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zam. pub., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy (dot. informacji o podmiocie zbiorowym, a więc dotyczy podmiotów zbiorowych) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 6.Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego stwierdzająca przydatność środków transportu (jakie zostaną użyte przy realizacji zamówienia), pod względem wymagań sanitarnych, do przewozu posiłków. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. -wykonawcy mają na uwadze, iż chodzi tu o usługi o charakterze i zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. - dla spełnienia warunku wystarczające będzie wykazanie się co najmniej jedną wykonaną usługą 2. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć we własnym zakresie niezbędne narzędzia, urządzenia, materiały oraz środki transportowe potrzebne do prawidłowej realizacji usług objętych zakresem przedmiotowym niniejszego postępowania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, ustawaZdnia11.05.2001r.oWarunkachZdrowotnychŻywnościIżywieniaDzU05/31/265. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP- 8/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.05.2006, cena - 16 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście - płatność w kasie,pocztą - pobranie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.05.2006 godzina 11:15. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 07.07.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.05.2006, godzina 11:30, siedziba zamawiającego, pok.4 - Sekcja Zamówień Publicznych.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami. W szczególności wykonawca zobowiązany jest spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia ( tekst jednolity w Dz. U. z 2005r., Nr 31, poz.265 z późniejszymi zmianami), wymagania higieniczno-sanitarne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 kwietnia 2004r. w sprawie wymagań higieniczno-sanitarnych w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze (Dz. U. z 2004r., Nr 104, poz. 1096) oraz wymagania co do środków transportu żywności określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. 2003, Nr 21, poz. 179). Zakres dokumentów (w formie oryginału. 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.