eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego i serwerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-21

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego i serwerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa
Numer ogłoszenia: 154029 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133067 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Dziedzictwa, ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 826 93 52, faks 22 826 17 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i serwerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i serwerowego wraz z oprogramowaniem, licencji oprogramowania, dostarczenie instrukcji obsługi oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt (karty gwarancyjne producenta) na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa, w tym: 1)Dla części 1 zamówienia -Sprzęt komputerowy a) Komputer stacjonarny z monitorem - 10 szt. b) Serwer plików (dysk sieciowy NAS) - 1 szt. c) Serwer - 2 szt. d) Licencja na system operacyjny dla serwera - 4 szt. e) Licencje oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych - 4 szt. f) Odnowienie usług wsparcia technicznego dla posiadanego oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych - 1 kpl. 2)Dla części 2 zamówienia - Oprogramowanie a) Odnowienie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do wirtualizacji - 1 kpl. b) Dostawa licencji do wirtualizacji wraz z subskrypcją- 1 kpl. 3)Dla części 3 zamówienia - Przedłużenie gwarancji i usług aktualizacji dla urządzenia typu zapora sieciowa dedykowana V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Strona 1 z 6 2015-09-09http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=133067&rok=20 ... ochronie aplikacji internetowych a) Przedłużenie gwarancji i wsparcia producenta dla urządzeń i oprogramowania - 1 kpl. 4)Dla części 4 zamówienia - Macierz dyskowa a) Macierz dyskowa - 1 szt. b) Odnowienie usług wsparcia technicznego i gwarancji dla posiadanej macierzy dyskowej -1 kpl. Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.82.00.00 - Serwery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego: a) Komputer stacjonarny z monitorem -10 szt. b) Serwer plików (dysk sieciowy NAS) - 1 szt. c) Serwer - 2 szt. d) Licencja na system operacyjny dla serwera - 4 szt. e) Licencje oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych - 4 szt. f) Odnowienie usług wsparcia technicznego dla posiadanego oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych -1 kpl..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Softex Data S.A., ul. Poleczki 40, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 189827,13

  • Oferta z najniższą ceną: 189827,13 / Oferta z najwyższą ceną: 220257,33

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa oprogramowania a) Odnowienie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do wirtualizacji - 1 kpl. b) Dostawa licencji do wirtualizacji wraz z subskrypcją- 1 kpl..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Softpoint sp. z o.o, ul.Słomińskiego 1, 00-204 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38861,85

  • Oferta z najniższą ceną: 38861,85 / Oferta z najwyższą ceną: 40897,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Przedłużenie gwarancji i usług aktualizacji dla urządzenia typu zapora sieciowa dedykowana ochronie aplikacji internetowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Point sp.z o.o., ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15621,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15261,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15261,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Macierz dyskowa a) Macierz dyskowa - 1 szt. b) Odnowienie usług wsparcia technicznego i gwarancji dla posiadanej macierzy dyskowej - 1 kpl..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIGNATI Piotr Fuz, ul. Janusza Kusocińskiego 49/8, 48-303 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111438,00

  • Oferta z najniższą ceną: 111438,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121455,06

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.