eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa instrumentów perkusyjnych i wyposażenia orkiestrowego na potrzeby Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-13

Olsztyn: Dostawa instrumentów perkusyjnych i wyposażenia orkiestrowego na potrzeby Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 153952 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125640 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie, ul. Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5275175, faks 089 52723-2.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentów perkusyjnych i wyposażenia orkiestrowego na potrzeby Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów muzycznych - instrumentów perkusyjnych wraz z osprzętem oraz dostawa wyposażenia orkiestrowego - wózków do przewozu instrumentów, stojaków na instrumenty, pulpitów nutowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii w Olsztynie, zwanej dalej Zamawiającym, zgodnie z opisem zawartym w dodatku nr 1 SIWZ. 2) Dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że przedmiot oferty (wyposażenie, instrument) jest identyczny funkcjonalnie i jest jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, składu, materiałów z jakich jest wykonany, rozmiarów, zastosowanych rozwiązań technicznych itp. do wyrobu przykładowego. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 3) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art.29 ust.3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych h) Dostawa: -Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsca wskazane przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego o gotowości do dostarczenia wyposażenia - w formie telefonicznej lub faksem - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed planowaną datą dostawy. i) Odbiór: - Odbioru przedmiotu umowy dokona upoważniony przez Zamawiającego, wskazany w umowie pracownik, spisując wraz z przedstawicielem Wykonawcy protokół zdawczo-odbiorczy. - dostarczony przedmiot umowy zostanie sprawdzony przez Zamawiającego zarówno pod względem ilościowym, jak i jakościowym. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych, Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej wymiany wadliwego elementu dostawy na nowy wolny od wad lub usunięcia wady w terminie 5 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego faktu wystąpienia wady. Zgłoszenie zostanie przesłane do wykonawcy pisemnie, faksem lub e-mailem. - braki ilościowe stwierdzone w dostawie Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. - w razie wykrycia przez Zamawiającego po rozpoczęciu użytkowania wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia, Zamawiający złoży u Wykonawcy reklamację - pisemnie, faksem lub e-mailem, która powinna być rozpatrzona w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia jej zgłoszenia - po upływie tego terminu reklamacja uznana zostanie za rozpatrzoną zgodnie z żądaniem Zamawiającego. Gwarancja Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu gwarancji za wady przedmiotu zamówienia w okresie nie krótszym niż 24 miesiące od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru (bez zastrzeżeń) danej partii przedmiotu zamówienia. Wykonanie całości zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom. ZADANIE NR 1 1. Ksylofon - Concert Voyager - ADAMS- nr kat. XYL XCHV 04 - 4 oktawy wraz z pokrowcem i pałkami - 1 szt 2. Wibrafon - Artist - ADAMS - nr kat. VIB A001 04 wraz z pokrowcem i pałkami - 1 szt. 3. Dzwonki koncertowe - Artist Voyager - ADAMS - nr kat. GLO AA33 04 - wraz z pokrowcem i pałkami - 1 szt. 4. Tomy melodyczne: a) tom 6 - YAMAHA - nr kat. TOM 4106 06 b) tom 8 - YAMAHA - nr kat. TOM 4108 06 c) tom 10 - YAMAHA - nr kat. TOM 4110 06 d) tom 12 - YAMAHA - nr kat. TOM 4112 06 e) tom 13 - YAMAHA - nr kat. TOM 4113 06 f) tom 14 - YAMAHA - nr kat. TOM 4114 06 Stojak podwójny pod tomy - YAMAHA - nr kat. PIE 4630 06 - 3 szt. 5. Tamburyn - 8_20cm - GROVER- nr kat. TBA G208G06 - 1 szt 6. Tamburyn - 10_25cm - GROVER- nr kat. TBA G210B06 - 1 szt. 7. Bongosy 7_1/4 i 8_5/8 - LP GENERATION - nr kat.BNG 4102 06 - 1 szt. Stojak do bongosów - nr kat. PIE 4022N06 - 1 szt. 8. Konga - 10+11- STAGG - nr kat. CNG 1410 06 - 1 szt. 9. Tam Tam: a) średnica 61 cm - PAISTE - nr kat. TAM P061 06 b) średnica 96 cm - PAISTE - nr kat. TAM P096 06 Statyw pod tam tamy 2m x 2m - nr kat. PRT 2020 26 Kółka do statywu (zestaw) - nr kat. PRT 004R 26 10. Talerze koncertowe - 20_51cm - SABIAN - nr kat. CSF HHXSYH20 - 1 szt. Statyw pod talerze - R&S - nr kat. PIE 4013 06 - 1 szt. 11. Krotale - krotale koncertowe - ZILDJAN - nr kat. CRO 2911 06 - 1 szt. Statyw pod krotale - nr kat. CHS 6011 06 - 1 szt. 12. Kastaniety - kastaniety koncertowe medium - R&S - nr kat. CAS 3207 26 -1 szt. 13. Vibraslap - vibraslap deluxe LP - R&S - nr kat. VBR 0112 06 - 1 szt. 14. Chimes - chimesy - 36 aluminiowych płytek LP - nr kat. CHM 1836 06 - 1 szt. 15. Klawesy - clavesy LP - nr kat. CLV 5001 06 - 1 szt. 16. Fleksaton - flexaton standard - R&S - nr kat. FLXC 0011 06 - 1 szt. ZADANIE NR 2 1. Wózek/stojak do przewozu instrumentów 4 kontrabasy lub 6 wiolonczel - R&S - nr kat. CHR CB4V6 - 5 szt. 2. Stojak do kontrabasu - R&S - nr kat. PIE 6001 26 - 6 szt. 3. Stojak do bass klarnetu lub fagotu - K&M - nr kat. PIO 2401 06 - 8 szt. 4. Stojak do trąbki - K&M - nr kat. PIO 5001 06 - 8 szt. 5. Stojak do tuby - K&M - nr kat. PIO 7401 06 - 2 szt. 6. Stojak do klarnetu A lub B - K&M - nr kat. PIO 3001 06 - 6 szt. 7. Stojak do oboju - K&M - nr kat. PIO 2001 06 - 4 szt. 8. Stojak do puzonu - K&M - nr kat. PIO 6001 06 - 6 szt. 9. Stojak do puzonu basowego - K&M - PIO 6201 06 - 1 szt. 10. Stojak do waltornii - K&M - nr kat. PIO 4001 06 - 6 szt. 11. Stojak do wiolonczeli - K&M - nr kat. 14110 - 10 szt. 12. Krzesło perkusisty - R&S - nr kat. SIE TR-TN01 - 4 szt. 13. Krzesło orkiestrowe - R&S - nr kat. SIE 1313N22 - 60 szt. 14. Krzesło basisty - R&S - nr kat. SIE CR-TN01 - 5 szt. 15. Wózek do przewozu krzeseł - R&S - nr kat. CHR 5010 22 - 4 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.67.00 - Wibrafony 37.31.66.00 - Ksylofony 37.31.62.00 - Dzwonki (instrument) 37.31.65.00 - Bębny (instrument) 37.31.63.00 - Tamburyny 37.32.17.00 - Stojaki na instrumenty muzyczne lub nuty 39.11.20.00 - Krzesła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe RAGTIME Anna Lasek, ul.1 Maja 19 oficyna, 45-068 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75306,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79943,85

  • Oferta z najniższą ceną: 79943,85 / Oferta z najwyższą ceną: 82117,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.