Ogłoszenie z dnia 2007-03-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: wykonanie ulicy Poznańskiej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dyrekcja Inwestycji Miejskich Sp. z o.o., do kontaktów: inż. Hanna Siwek, ul. Narutowicza 56A, 20-016 Lublin, woj. lubelskie, tel. (081) 5325625, 081 5328885, fax 081 5327806, e-mail: dimzoolublin@gmail.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): nie dotyczy Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: inwestor zastępczy administracji samorządowej; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie ulicy Poznańskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Poznańska w Lublinie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie ul. Poznańskiej na odcinku od ul. Orkana do łącznika z ul. P w Lublinie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu publicznym 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie ul. Poznańskiej na odcinku od ul. Orkana do łącznika z ul. Podhalańska w Lublinie Zakres inwestycji obejmuje: - roboty drogowe: drogi dojazdowe klasy D, szerokość jezdni 6,0 m,- nawierzchnia z kostki betonowej brukowej (jezdnia i wjazdy) 2.766,4 m kw. chodniki - 919,58 m kw.; schody terenowe - 7,2 m kw. - organizacja ruchu: instalowanie znaków drogowych, malowanie nawierzchni - oznakowania poziomego, - przebudowa sieci telekomunikacyjnej, kanalizacji światłowodowej oraz linii kablowych SN i nn - sieć kanalizacji deszczowej śr. 0,2 m - 85 m, śr. 0,3 m - 236 m - sieć wodociągowa śr. 160 mm - 126 m, śr. 225 mm - 93 m 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1. dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednia uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych(wodociągowych i kanalizacyjnych) oraz elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych (podstawa prawna - art.14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) a także ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Wykazanie się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum 3 zadań w zakresie budowy lub przebudowy ulic lub placów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (8 cm) wraz z podbudową o wielkości co najmniej 2.500 m kw. każda - budowy lub przebudowy sieci wodociągowej (o średnicy min.160 mm) - budowy lub przebudowy kanalizacji sanitarnej lub deszczowej (o śr. min 300 mm). - budowy lub przebudowy sieci telekomunikacyjnych - budowy lub przebudowy sieci energetycznych SN i nn 3. posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 750 tys. zł 4. wykazanie się posiadaniem polisy ubezpieczeniowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający dokona oceny wniosków na podstawie złożonych przesz Wykonawcę dokumentów i oświadczeń 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie wykazu prac sporządzonego zgodnie z pkt VIII. 2 - zgodnie z podanym wzorem matematycznym: ilość robót z wykazu w badanym wniosku /największa ilość robót z wykazów x 100 = ilość punktów 3. Wykonawcy, którzy nie załączą do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków - zostaną wykluczeni z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda załączenia do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku 3. Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracji kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 6. Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, tj załączenie uprawnień budowlanych w spacjalności: a) drogowej b) instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych (wodociągowych i kanalizacyjnych) b) instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum 3 zadań w zakresie budowy lub przebudowy ulic lub placów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (8cm) wraz z podbudową o wielkości co najmniej 2.500 m kw. każda - budowy lub przebudowy sieci wodociągowej (o średnicy min.160 mm) - budowy lub przebudowy kanalizacji sanitarnej lub deszczowej (o śr. min 300 mm). - budowy lub przebudowy sieci telekomunikacyjnych - budowy lub przebudowy sieci energetycznych SN i nn z podaniem zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (w formie referencji) 8. Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową w kwocie min. 750 tys. zł 9. Polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2,3,5 - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie w postępowaniu) potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatniości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubniegania się o zmówienie. 11.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) wymagane w pkt 2,3,4,5 dokumenty winien złożyć każdy wykonawca b) wymagane w pkt. 1,6,7,8,9 dokumenty i oświadczenia winny być złożone wspólnie przez wykonawców 12.Wszystkie dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.03.2007, godzina 10:30, Dyrekcja Inwestycji Miejskich Spółka z o.o. w Lublinie, ul. Narutowicza 56 A, pok 201.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.02.2007.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa pośrednictwa polegająca na sukcesywnym świadczeniu usług rezerwacji miejsc noclegowych w kraju i za granicą dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa programu umożliwiającego pozyskiwanie, analizę i wizualizację danych pomiarowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "CZWORAK Z BRUSA STAREGO" .
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "SPICHLERZ Z TURKI"
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "STODOŁA Z KAMIONKI"
- Świadczenie usług w zakresie poradnictwa prawnego dla obywateli państw trzecich, w tym migrantów w ramach projektu projektu "Utworzenie Centrum Integracji ...* z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
- Budowa budynku gospodarczo-socjalnego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej oraz wiaty do przechowywania maszyn - II postępowanie
- Budowa węzła przesiadkowego w Żywcu
- "Budowa tymczasowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Braci Mieroszewskich z ul. Starocmentarną w Sosnowcu wraz z robotami towarzyszącymi"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Husów Gmina Markowa
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.