Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Szczecin: Dostawa pojemników na odpady medyczne, pojemników do badań laboratoryjnych oraz pojemników do zbiórki płynów
dla ZOZ MSWiA w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 153843 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie , ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4329586, 4329521, faks 091 4329501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników na odpady medyczne, pojemników do badań laboratoryjnych oraz pojemników do zbiórki płynów dla ZOZ MSWiA w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników na odpady medyczne, pojemników do badań laboratoryjnych oraz pojemników do zbiórki płynów dla ZOZ MSWiA w Szczecinie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3 200,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone poniżej: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty: 4.1 Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie- zamieszczony na pierwszej stronie oferty, 4.2 Wypełniony druk oferty - wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ, 4.3 Wypełniony formularz szczegółowej oferty cenowej - wypełniony Załącznika nr 2 do SIWZ, 4.4 Oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ, 4.5 Oświadczenie Wykonawcy - wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ, 4.6 Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca winien wykazać zrealizowanie minimum 3 podobne zamówienia do przedmiotu zamówienia, tj. zamówień polegających dostawie produktów będących przedmiotem przetargu - wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ. 4.7 Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione przez wykonawcę w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie. 4.8 Szczegółowy opis oferowanych produktów - z podaniem szczegółowej charakterystyki wyrobów potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwy producenta, nazwy produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. Do oferty należy dołączyć Katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku nr 2 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ. W opisie należy wskazać, którego Pakietu i której pozycji załączona charakterystyka dotyczy. 4.9 Wykaz dokumentów dopuszczających produkt do użytku szpitalnego - wypełniony Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.10 Dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. 4.11 Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem. 4.12 Wykaz materiałów przeznaczonych do testowania tj. próbek oferowanych produktów - załączony do oferty - wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ. 4.13 Materiały do testowania tj. próbki oferowanych produktów - Wykonawca musi dostarczyć próbki oferowanych produktów. 4.13.1 Wszystkie próbki muszą być dostarczone bezpłatnie w opakowaniach oznaczonych etykietami producenta. Na życzenie Wykonawcy po zakończeniu przetargu będą one zwracane. Próbki posłużą zamawiającemu do oceny oferty w kryterium jakości. Każda próbka powinna zawierać: - oznaczenie umożliwiające jej identyfikację, - numer pod jakim się znajduje w wykazie próbek, - pieczątkę Wykonawcy. 4.13.2 Wykonawca jest zobowiązany zamieścić próbki oferowanych produktów w osobnym kartonie. Karton z próbkami musi być zaadresowany na adres Zamawiającego tj.: ZOZ MSWiA w Szczecinie - Magazyn sprzętu Medycznego, 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 44 oraz zawierać oznaczenie - Próbki na dostawę pojemników na odpady medyczne, pojemników do badań laboratoryjnych oraz pojemników do zbiórki płynów dla ZOZ MSWiA w Szczecinie. 4.13.3 Termin i miejsce dostarczenia materiałów testowych tj.: próbek jest taki sam jak termin składania ofert. 4.13.4 Zamawiający informuje, że przedstawione próbki posłużą Zamawiającemu do oceny jakości oraz stwierdzenia zgodności zaoferowanych produktów z wymogami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, po czym zostaną zwrócone dostawcy w stanie nienaruszonym. NR PAKIETU NAZWA PAKIETU ILOŚĆ PRÓBEK PAKIET I Pojemniki niejałowe na odpady medyczne Poz. 1- 4 po 2 szt.; PAKIET II Pojemniki do badań laboratoryjnych Poz. 1- 4 po 2 szt.; PAKIET III Pojemniki jednorazowe z zaworem do zbiórki płynów, poj. 1,8 l - 2,0 l Poz. 1, 2 szt..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość oferowanych produktów - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie, do kontaktów: ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin. Cena SIWZ 30 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie, ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pojemniki niejałowe na odpady medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki niejałowe na odpady medyczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość oferowanych produktów - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pojemniki do badań laboratoryjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki do badań laboratoryjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość oferowanych produktów - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pojemniki jednorazowe z zaworem do zbiórki płynów, poj. 1,8 l - 2,0 l.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki jednorazowe z zaworem do zbiórki płynów, poj. 1,8 l - 2,0 l.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość oferowanych produktów - 20
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Rozbiórka Przystani Pola Refulacyjnego Mańków
- Badanie ankietowe na temat uwarunkowań i skutków emigracji zdrowotnej wśród rodzin z dziećmi z chorobami rzadkimi realizowane w ramach konkursu Miniatura 9 Narodowego Centrum Nauki.
- Wykonanie ekspertyz dendrolog. na podst. przeprowadzonych badań instrumentalnych, inspekcji z poziomu gruntu lub inspekcji z poziomu korony drzew wraz z wprowadzeniem danych do aplikacji GREENSPACES
- Wykonanie projektu budowlanego na budowę budynku biurowego oraz na przebudowę istniejącego Budynku Administracyjnego A.1.1, na terenie ZTUO w Szczecinie.
- Remont pomieszczeń biurowych oraz części wspólnych w budynku przy ul. Jagiellońskiej 33 w Szczecinie
- Prace czerpalne w małych portach w 2025 r. część II
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa potencjału turystycznego Miasta Pionki - ETAP I
- Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Mycielin z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
- Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
- Rewitalizacja Centrum Ostrowa Lubelskiego
- Zakup z dostawą i montażem betonowych koszy na śmieci
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH POJEMNIKÓW I KONTENERÓW NA ODPADY KOMUNALNE I SEGREGOWANE
więcej: Pojemniki na mocz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.