Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bydgoszcz: najem sprzętu wraz z obsługą operatorską do wykonywania robót na terenie stadionu ZAWISZY w Bydgoszczy - ZP/U-NO/08/07 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Robót Publicznych, do kontaktów: Hanna Lisowska Bielecka, ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3633470, fax 052 3619151, e-mail: kadry@zrp.bydgoszcz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zrp.bydgoszcz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miasto Bydgoszcz - Zakład Robót Publicznych, Hanna Lisowska Bielecka, Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 363 34 70, fax (052) 361 91 51, e-mail: sekretariat@zrp.bydgoszcz.pl, www.zrp.bydgoszcz.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne, Inne:utylizacja odpadów. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: najem sprzętu wraz z obsługą operatorską do wykonywania robót na terenie stadionu ZAWISZY w Bydgoszczy - ZP/U-NO/08/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 45. Główne miejsce świadczenia usług: Bydgoszcz,. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: najem sprzętu wraz z obsługą operatorską do wykonywania robót na terenie stadionu \ZAWISZY\ w Bydgoszczy: 1. koparki kołowej pełnoobrotowej, 2. koparki kołowej, 3. ładowarki kołowej, 4. żurawia samochodowego 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególny sprzęt będący przedmiotem przetargu. 3.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 UPZP. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości przekazania realizacji usług podwykonawcom. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 UPZP 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP 3)spełniają warunki dodatkowe, określone w SIWZ. 4)Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawcy składający ofertę złożyli: a)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (wykazanie co najmniej jednej usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia); c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 i 8 UPZP [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], f)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Oryginalny kod CPV: 45.51.00.00 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.51.00.00 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia (bez podatku VAT) jest większa niż 60 000 euro i mniejsza niż 211 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia i zezwolenia oraz koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. tj. Oferent w okresie ostatnich trzech latach zrealizował lub realizuje usługi rodzajowo odpowiadające zamówieniu na które składa ofertę, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie; 3)dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia lub wskażą podmiot, który wykona tę część zamówienia. 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające realizację zamówienia. 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnione przez Wykonawców warunki, o których mowa w ust. 1, na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w § 6. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3.Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 UPZP. 6.Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3, art. 24 ust. 1 i 2 UPZP i z § 1 ust. 1, pkt. 1, 4, 5 i 6, ust. 2 pkt. 5 i ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 1)w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b)oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 UPZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP; c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 i 8 UPZP [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], f)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], 2)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednej usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów; b)załączenia dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje); c)wykaz osób wraz z potwierdzeniem ich uprawnień, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia; d)wykaz oferowanego sprzętu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrp.bydgoszcz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.03.2007, godzina 10:00, Zakład Robót Publicznych ul. Smoleńska 43 85-871 Bydgoszcz.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: koparka kołowa pełnoobrotowa. 1) Krótki opis: Zadanie 1. Wykonawca musi posiadać koparkę kołową pełnoobrotową z łyżką przedsiębierną i podsiębierną Przeznaczenie: Koparka kołowa pełnoobrotowa wykorzystywana będzie do wykonywania: - prac ziemnych, prac rozbiórkowych i załadunkowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia (bez podatku VAT) jest większa niż 6 000 euro i mniejsza niż 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: cena za jedną roboczogodzinę pracy sprzętu wraz z operatorem CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: koparka kołowa. 1) Krótki opis: Zadanie 2. Wykonawca musi posiadać koparkę kołową posiadającą: a)skarpówkę z kątem pochylenia - szer. 2 m; b)łyżkę podsiębierną - 0,7 m3 c)chwytak obrotowy (pełen obrót 360º) - 0,6 m3, d)maksymalna głębokość kopania - do 4,5 m, e)młot hydrauliczny do kucia f)przystosowanie do ruchu kołowego - przemieszczanie samoistne. Przeznaczenie: Koparka kołowa wykorzystywana będzie do wykonywania: - prac ziemnych, do prac rozbiórkowych i załadunkowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia (bez podatku VAT) jest większa niż 6 000 euro i mniejsza niż 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: cena za jedną roboczogodzinę pracy sprzętu wraz z operatorem CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ładowarka kołowa. 1) Krótki opis: Zadanie 3. Wykonawca musi posiadać ładowarkę kołową: a)pojemność łyżki - 2,5 - 3 m3, b)przystosowanie do ruchu kołowego - przemieszczanie samoistne. Przeznaczenie: - prac ziemnych, do załadunku i rozładunku ziemi, piasku, materiałów sypkich,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia (bez podatku VAT) jest większa niż 6 000 euro i mniejsza niż 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: cena za jedną roboczogodzinę pracy sprzętu wraz z operatorem CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: żuraw samochodowy. 1) Krótki opis: Zadanie 4. Wykonawca musi posiadać żuraw samochodowy: a)udźwig minimum 10 - 12 ton, b)wysokość minimum 12-15 m Przeznaczenie: Do rozbiórki konstrukcji stalowych (waga jednego elementu ok. 500 - 600 kg). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.51.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia (bez podatku VAT) jest większa niż 6 000 euro i mniejsza niż 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: cena za jedną roboczogodzine pracy sprzetu wraz z operatorem
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym.
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Dostawa rezerwy wyposażenia ratownika na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy II post.
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





