Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Włocławek: Usługa świadczenia :
-fizycznej ochrony wraz z utrzymaniem czystości budynkach Sądu Okręgowego we Włocławku, położonych przy ul. Długiej 65 oraz ul. Wojska Polskiego 22 we Włocławku
- fizycznej ochrony budynków Sądu Rejonowego we Włocławku położonych przy ul. Kilińskiego 20
- monitoringu elektronicznego obiektów Sądu Rejonowego we Włocławku i Sądu Okręgowego we Włocławku położonych przy ul. Wojska Polskiego 22, Kilińskiego 20 i Długiej 65
- przewozu i konwojowania wartości pieniężnych oraz materiałów zawierających informacje niejawne
Numer ogłoszenia: 153712 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Włocławku, ul. Wojska Polskiego 22, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4222500, fax 054 4116208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wloclawek.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa świadczenia : -fizycznej ochrony wraz z utrzymaniem czystości budynkach Sądu Okręgowego we Włocławku, położonych przy ul. Długiej 65 oraz ul. Wojska Polskiego 22 we Włocławku - fizycznej ochrony budynków Sądu Rejonowego we Włocławku położonych przy ul. Kilińskiego 20 - monitoringu elektronicznego obiektów Sądu Rejonowego we Włocławku i Sądu Okręgowego we Włocławku położonych przy ul. Wojska Polskiego 22, Kilińskiego 20 i Długiej 65 - przewozu i konwojowania wartości pieniężnych oraz materiałów zawierających informacje niejawne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa świadczenia : -fizycznej ochrony wraz z utrzymaniem czystości budynkach Sądu Okręgowego we Włocławku, położonych przy ul. Długiej 65 oraz ul. Wojska Polskiego 22 we Włocławku - fizycznej ochrony budynków Sądu Rejonowego we Włocławku położonych przy ul. Kilińskiego 20 - monitoringu elektronicznego obiektów Sądu Rejonowego we Włocławku i Sądu Okręgowego we Włocławku położonych przy ul. Wojska Polskiego 22, Kilińskiego 20 i Długiej 65 - przewozu i konwojowania wartości pieniężnych oraz materiałów zawierających informacje niejawne przez okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełnią wymogi określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz warunki szczegółowe: wykonawca musi się wykazać wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 4 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (fizyczna ochrona obiektów resortu Ministerstwa Sprawiedliwości,) w tym co najmniej 2 wraz ze sprzątaniem i co najmniej 2 z monitoringiem wykonawca musi się wykazać, że dysponuje kadrą posiadającą wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) tj. nie mniej niż 12 pracownikami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia o której mowa w art. 25 powołanej ustawy. wykonawca musi wykazać się posiadaniem na terenie miasta Włocławka co najmniej 2 samochodowych grup interwencyjnych, z obsadą co najmniej 2 osobową każdy, których każdorazowy dojazd na miejsce alarmu będzie nie dłuższy niż 5 minut od chwili przekazania sygnału alarmowego z budynku Sądu do właściwej centralki. Wykonawca musi się wykazać, że dysponuje kadrą, co najmniej 4 osób, co do których nie występują przeciwwskazania do wykonywania pracy w charakterze personelu sprzątającego b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- posiadają aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, udokumentowane urzędowymi dokumentami z Kraj. Rej. Sąd. lub ewid. dział. gospod., Kraj. Rej. Karn., Zakł. Ubezp. Społ., Urz. Skarb. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: - spełnia - nie spełnia - w oparciu o dołączone do oferty urzędowe dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: a) wypełniony formularz cenowy (wg zał. druku - załącznik nr 1 do SIWZ); wypełniony druk (Formularz oferty), stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.; (wg załącznika nr 3 do SIWZ); w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy z wykonawców wchodzący w skład konsorcjum podpisuje oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, stwierdzając tym samym, że wykonawcy występujący wspólnie łącznie spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznychi, c) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, e) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 i 6 do niniejszej specyfikacji, f) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji, g) wykaz pojazdów, wraz ze wskazaniem ich obsady personalnej, służących grupom interwencyjnym do akcji. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji, h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, i) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną; w przypadku spółek cywilnych, wspólnicy składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych; spółka cywilna składa również zaświadczenie dotyczące nie zalegania przez spółkę w podatku od towarów i usług j) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie k) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; l) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. m) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s.c.), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy we Włocławku ul. Wojska Polskiego 22 87-800 Włocławek Budynek J pok. 2 Oddział Finansowy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy we Włocławku ul. Wojska Polskiego 22 87-800 Włocławek Budynek F pok. 5 Sekretariat Dyrektora Sądu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawa i montaż mini tężni solankowych w ramach zadania pn. "Mini tężnia na każdym osiedlu Włocławka (Budżet Obywatelski 2025 r.)" z podziałem na 5 zadań.
- Dostawa i montaż Systemu Sygnalizacji Pożaru w Sądzie Rejonowym w Radziejowie - kontynuacja zadania
- Remont pomieszczeń do celów szkoleniowych w budynku nr 13 w Zakładzie Karnym we Włocławku
- BADANIA PROFILAKTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU
- Kompleksowa organizacja i realizacja dwudniowego wydarzenia pn. "Święto Powiatu Włocławskiego 2025"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA AUTOMATYCZNEGO Z NIEZBĘDNYM BACKUPEM PRZEZ OKRES 36 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w wybranych pomieszczeń Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży i Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Usługa czynności sanitarno- porządkowych w pomieszczeniach kuchni, zapleczu kuchennym oraz salach konsumpcyjnych.
- Usługi ochrony fizycznej, zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób oraz ochrony mienia na terenie ZDS, ODS, Wydz. Farm., nowopowstałego obiektu nauk.-badaw. i CIEM.
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z obsługą monitoringu w obiekcie Sądu Rejonowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3A oraz konwojowanie depozytów wartościowych i materiałów niejawnych"
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025 roku - II
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.