To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-22
Warszawa: Dostawa implantów do leczenia zaburzeń statyki narządów miednicy oraz systemów do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nieotrzymania moczu u kobiet do Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 153712 - 2016; data zamieszczenia: 22.11.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154403 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o., ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5369378, faks 22 8382452.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów do leczenia zaburzeń statyki narządów miednicy oraz systemów do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nieotrzymania moczu u kobiet do Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa implantów do leczenia zaburzeń statyki narządów miednicy oraz systemów do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nieotrzymania moczu u kobiet do Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o.o.Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: 12-W-D-07-16. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy sukcesywnej dostawy implantów do leczenia zaburzeń statyki narządów miednicy oraz systemów do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nieotrzymania moczu u kobiet i podzielone jest na 10 zakresów. Kod CPV:33141621-9 - Zestawy używane w przypadku nieotrzymania moczu, 33184100-4 - Implanty chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem, w szczególności spełniać wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom medycznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu, zarówno dla pacjentów, jak i dla personelu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9, 33.18.41.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Zakres nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Szewczyk OPTIMED PRO-OFFICE, ul. Forteczna 5, Bud. Fort47a, 32-086 Węgrzce, woj. małopolskie, ul. Forteczna 5, Bud. Fort47a,, 32-086 Węgrzce, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63330,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68396,40
Oferta z najniższą ceną: 68396,40 / Oferta z najwyższą ceną: 68396,40
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zakres nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIMED PRO-OFFICE Anna Szewczyk
jakie przetargi wygrała firma
OPTIMED PRO-OFFICE Anna Szewczyk
- Optimed Pro-Office P. Szewczyk, ul. Forteczna 5, Bud. Fort 47a, 32-086 Węgrzce, ul. Forteczna 5, Bud. Fort 47a,, 32-086 Węgrzce, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10746,00
Oferta z najniższą ceną: 10746,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10746,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zakres nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDOPLUS Sp. z o. o. Sp. K. ul. Ks. Stanisława Brzóski 94/17 91-347 Łódź, ul. Ks. Stanisława Brzóski 94/17, 91-347 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44075,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38500,06
Oferta z najniższą ceną: 38500,06 / Oferta z najwyższą ceną: 38500,06
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Zakres nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Healthcare Marketing Services Sp. z o. o., ul. Stanisława Augusta 73 m 16, 03-846 Warszawa, ul. Stanisława Augusta 73 m 16,, 03-846 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52499,99
Oferta z najniższą ceną: 52499,99 / Oferta z najwyższą ceną: 52499,99
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Zakres nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Healthcare Marketing Services Sp. z o. o., ul. Stanisława Augusta 73 m 16, 03-846 Warszawa, ul. Stanisława Augusta 73 m 16,, 03-846 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8750,00
Oferta z najniższą ceną: 8750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8750,00
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Zakres nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Healthcare Marketing Services Sp. z o. o., ul. Stanisława Augusta 73 m 16, 03-846 Warszawa, ul. Stanisława Augusta 73 m 16,, 03-846 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11370,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12500,03
Oferta z najniższą ceną: 12500,03 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,03
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont nawierzchni wraz z odebtonowaniem części podwórka przy ulicy Wilczej 23 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Próżna 12 m 29, część nr 2: Bracka 18 m 26, część nr 3: Świętojańska 4/6 m 18
- Prace odtworzeniowe i remontowe poziomu -1 oraz remont ścian konstrukcyjnych klatki schodowej z wymianą stolarki drzwiowej w budynku mieszkalnym przy ul. Dzielnej 74 w Warszawie.
- Organizacja 3-dniowego (2 noce) wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Ł-WIT (250 osób) w terminie 24-26.09.2025 r.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 4 pakietów.
- DOSTAWA NARZĘDZI
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SIATKI I TAŚMY GINEKOLOGICZNE W PAKIETACH I - II DO ZABIEGÓW GINEKOLOGICZNYCH U KOBIET DLA BLOKU OPERACYJNEGO Z CENTRALNĄ STERYLIZATORNIĄ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Materiały medyczne
- RZP-32/KJ/2025 Sprzęt do operacji deformacji kręgosłupa
- Dostawa implantów i sprzętu specjalistycznego na potrzeby bloku operacyjnego neurochirurgii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.