eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZakup drukarek i skanerów dla Urzędu Miasta (w ramach zadania Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-15

Olsztyn: Zakup drukarek i skanerów dla Urzędu Miasta (w ramach zadania Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta)
Numer ogłoszenia: 153529 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124936 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Olsztyn, Plac Jana Pawła II Nr 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 w. 325, faks 089 5349375.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup drukarek i skanerów dla Urzędu Miasta (w ramach zadania Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego drukarek i skanerów: Drukarka laserowa dwustronnie drukująca - 26 szt. Xerox Phaser 3435 lub równoważna spełniająca wymagania określone w SIWZ; Drukarka laserowa A4 - 20 szt. Xerox Phaser 3160 lub równoważna spełniając wymagania określone w SIWZ; Drukarka atramentowa kolorowa A3 - 8 szt. HP Business Inkjet 2800 lub równoważna spełniając wymagania określone w SIWZ; Drukarka atramentowa kolorowa A4 - 2 szt. HP Officejet 6000 lub równoważna spełniając wymagania określone w SIWZ; Skaner A3 - 1 szt. Mustek Paragon 3600 A3 PRO lub równoważny spełniający wymagania określone w SIWZ; Skaner A4 - 2 szt. HP Scanjet G2710 lub równoważny spełniający wymagania określone w SIWZ; Skaner A4 z podajnikiem - 8 szt. Plustek SmartOffice PL2546 lub równoważny spełniający wymagania określone w SIWZ. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacje techniczne urządzeń) zawiera SIWZ. 3. Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 4. Drukarki i skanery objęte przedmiotem zamówienia muszą być gotowe do pracy i wyposażone we wszystkie materiały i elementy niezbędne do prawidłowej pracy i korzystania ze wszystkich funkcji. 5. Oferowane urządzenia muszą posiadać następujące oznaczenia zgodności lub certyfikaty: CE (na cały produkt); EC (certyfikat kompatybilności elektromagnetycznej). 6. Dostarczone urządzenia mają być gotowe do pracy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na oferowane urządzenia w wymiarze: a.co najmniej 2 lata - dla urządzeń z pkt. 1.A, 1.B, 1.E, 1.G), b.co najmniej 1 rok - dla urządzeń z pkt. 1.C), 1.D), 1.F). 7. W trakcie realizacji dostawy urządzeń objętych przedmiotem zamówienia należy również dostarczyć Zamawiającemu instrukcję obsługi w języku polskim oraz kartę gwarancyjną dostarczonego sprzętu. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących urządzenia o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż określone w odniesieniu do poszczególnych w/w urządzeń. Podane w SIWZ parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. W formularzu cenowym należy podać typ/model proponowanego urządzenia, a w przypadku gdy Wykonawca proponuje urządzenie o parametrach lub funkcjach technicznych lepszych niż wymagane, należy podać typ/model proponowanego urządzenia oraz istotne parametry i funkcje techniczne, które podwyższają jakość oferowanego urządzenia. 9. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również koszty związane z dostarczeniem oferowanych urządzeń do siedziby Zamawiającego (pomieszczenia Wydziału Informatyki). 10. Wykonawca zapewni stałą wysokość cen za realizację przedmiotu zamówienia w okresie objętym umową, zgodnie ze złożoną ofertą.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • E-TECH s.c. M. Duda, P. Kapusta, ul. Składowa 16/18, 90-127 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55475,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63928,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69472,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.