eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUSŁUGA SERWISOWANIA SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH EKSPLOATOWANYCH W ZACHODNIOPOMORSKIM ODDZIALE REGIONALNYM AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA WRAZ Z WYMIANĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-02

Szczecin: USŁUGA SERWISOWANIA SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH EKSPLOATOWANYCH W ZACHODNIOPOMORSKIM ODDZIALE REGIONALNYM AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA WRAZ Z WYMIANĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH.
Numer ogłoszenia: 153452 - 2010; data zamieszczenia: 02.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698400, faks 091 4394763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna, Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SERWISOWANIA SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH EKSPLOATOWANYCH W ZACHODNIOPOMORSKIM ODDZIALE REGIONALNYM AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA WRAZ Z WYMIANĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw i serwisowania 22 sztuk samochodów służbowych, eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych. 2.Szczegółowy wykaz samochodów objętych świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przeglądy okresowe, gwarancyjne, pogwarancyjne, 2) naprawy wynikające z przeglądów, naprawy powypadkowe w tym naprawy blacharskie i lakiernicze, 3) bieżące naprawy będące wynikiem awarii, 4) przeglądy klimatyzacji samochodowych, 5) serwis ogumienia polegający na naprawach i kontroli zużycia ogumienia (w przypadku przekroczenia granicznych zalecanych wartości trwałego oznakowania TWI - wymianie na nowe), wymianie sezonowej opon. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - świadczenie usług dla samochodów marki Renault i Fiat w tym: Renault Thalia 1,4 16 V - 12 sztuk, Renault Kangoo 1,6 16 V 4x4 - 2 sztuki, Fiat Albea 1,4 8 V Fresh - 1 szuka Fiat Panda 1,1 8 V Actual - 1 sztuka Zadanie nr 2 - świadczenie usług dla samochodów marki Skoda Octavia 1,6 Tour - 3 sztuki. Zadanie nr 3 - świadczenie usług dla samochodów marki Suzuki Jimny 1,3 JLX - 3 sztuki. 5.Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy mieszczącej się na terenie Szczecina lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - nie dalej niż 25 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca musi podać w formularzu ofertowym adres stacji obsługi. 6.Przedmiot zamówienia dla zadań nr 2,3 musi być realizowany przez autoryzowaną stację obsługi. 7.Przeglądy o których mowa w pkt. 3 niniejszego rozdziału będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu określonym przez producenta. Przeglądy gwarancyjne oraz przeglądy klimatyzacji samochodowych dotyczą zadania nr 2 i 3 8.Wykonawca zobowiązywany będzie do wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych, wynikających z katalogu norm czasowych wyznaczonych przez producenta samochodu lub aktualnie obowiązujących u Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić do wglądu katalog norm czasowych. 9.Zamawiający wymaga stosowania przez Wykonawcę przy wykonywanych przeglądach i naprawach części zamiennych spełniających normy GVO zalecane przez producenta samochodów. 10.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi a na użyte części zamienne i materiały eksploatacyjne zgodnie z gwarancją przewidzianą przez producenta. 11.Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorach umów stanowiących załącznik nr 5 A, 5 B do Specyfikacji. 12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ przeznaczonych do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia , w tym zmiany ilości samochodów objętych przeglądami i naprawami. Zmiany te nie będą stanowić zmian postanowień umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zakres zamówień uzupełniających obejmuje usługę napraw i serwisowania wraz z wymianą części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych nowo zakupionych samochodów osobowych na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3, 34.35.11.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnej z charakterem niniejszego zamówienia, w zakresie zadania nr 2,3 Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania przeglądów gwarancyjnych, napraw i usług serwisowych na warunkach gwarancji producenta samochodów oraz złożą oświadczenie zgodne z wzorem wg załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku przez Wykonawców składających ofertę na zadanie nr 1 na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku przez Wykonawców składających ofertę na zadanie nr 1, 2, 3 na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku przez Wykonawców składających ofertę na zadanie nr 1, 2, 3 na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku przez Wykonawców składających ofertę na zadanie nr 1, 2, 3 na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku przez Wykonawców składających ofertę na zadanie nr 1, 2, 3 na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku składania oferty na zadanie nr 2,3 oferta musi zawierać dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania przeglądów gwarancyjnych napraw i usług serwisowych dla samochodów objętych gwarancją.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10 71-245 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10 71-245 Szczecin, pokój nr 2 Kancelaria - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie napraw i serwisowania samochodów marki Renault i Fiat wraz z wymianą części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie napraw i serwisowania wraz z wymianą części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych dla samochodów marki Renault i Fiat w tym: Renault Thalia 1,4 16 V - 12 sztuk, Renault Kangoo 1,6 16 V 4x4 - 2 sztuki, Fiat Albea 1,4 8 V Fresh - 1 szuka, Fiat Panda 1,1 8 V Actual - 1 sztuka ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3, 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. koszt brutto przeglądu i wykonania usług serwisowych - 30
    • 3. wysokość marży na zakupione części zamienne w tym materiały eksploatacyjne - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie napraw i serwisowania samochodów marki Skoda wraz z wymianą części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie napraw i serwisowania samochodów marki Skoda Octavia 1,6 Tour - 3 sztuki wraz z wymianą części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3, 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. koszt brutto przeglądu i wykonania usług serwisowych - 30
    • 3. wysokość marży na zakupione części zamienne w tym materiały eksploatacyjne i akcesoria gumowe - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie napraw i serwisowania samochodów marki Suzuki wraz z wymianą części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie napraw i serwisowania samochodów marki Suzuki Jimny 1,3 JLX - 3 sztuki wraz z wymianą części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3, 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. koszt brutto wykonania usług serwisowych - 20
    • 3. wysokość rabatu od cen obowiązujących u Wykonawcy na części zamienne w tym materiały eksploatacyjne i akesoria gumowe - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.