Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: remont barier ochronnych stalowych typu SP-09, SP-01,SP-07 na drogach nr A-4, 3, 94 administrowanych przez Rejon w Legnicy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Teresa Dziurman tel. 076 8522888, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Generalna Dyrekcjia Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Legnicy, Teresa Dziurman, ul. Prusa 11, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8522888, fax 076 8522889, e-mail: rdk.legnica@wroclaw.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont barier ochronnych stalowych typu SP-09, SP-01,SP-07 na drogach nr A-4, 3, 94 administrowanych przez Rejon w Legnicy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogi krajowe A-4, 3,94 Rejon Legnica. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: bieżące naprawy barier ochronnych stalowych typu SP-09, SP-01, SP-07 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. oświadczenia wykonawców o potencjale ekonomiczno - finansowym, doświadczeniu ,potencjale kadrowym i technicznym, sporządzone na załączonych do siwz formularzach 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont barier typu - SP-09/4 - 800 mb Remont barier typu SP-01/2 - 1700 mb Remont barier typu SP-07/4 - 1700 mb 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 20.04.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wys. 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.1.Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe* (na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub \Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\) w wysokości nie mniejszej niż 300 tys. zł. 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 tys. zł 3)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, 71.2.1.Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1)< warunek określony w pkt 7.2.1.1) 2)i 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy 7.2.2.Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniższej. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 8.2.4 Instrukcji dla Wykonawców. - Osoba nadzorująca posiadająca uprawnienia budowlane oraz 5 letnie doświadczenie na danym stanowisku Do oferty należy dołączyć kopię uprawnień - majster robót z 5-letnim doświadczeniem w wykonywaniu prac o podobnym charakterze. 71.2.2.Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.2. 7.2.3.Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione poniżej 1/ środek transportu (samochód ) szt 1 2/ urządzenie do wbijania słupków lub wibromłoty do pogrążania słupków w grunt szt 1 Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny \Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny). 71.2.3.Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.3. 7.2.4.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat tj. od 01.01.2002 do 31.12.2006 zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy roboty porównywalne z przedmiotem zamówienia załączyć referencje na co najmniej 3 zadania o wartości 100 tys. każde potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 71.2.4.Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.4. . 7.2.5.Podwykonawstwo Nie dopuszcza się zatrudniania podwykonawców Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 9.1.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę samodzielnie lub samodzielnie i wspólnie z innymi Wykonawcami, wszystkie złożone przez niego oferty zostaną odrzucone. 9.2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 9.3.Oferta winna zawierać wypełniony Formularz \Oferta\ oraz niżej wymienione dokumenty: 9.3.1.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 9.3.2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 9.3.3.Kosztorys ofertowy (Formularz 2.1). 9.3.4. Wykaz stawek i narzutów (Formularz 2.2.). 9.3.5. Wykaz materiałów przewidywanych do użycia przy wyk. robót (Formularz 2.3.) 9.3.6. Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie ze SIWZ pkt.8
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.04.2007, godzina 10:15, GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Legnicy ul. Prusa 11 zespół drogowy.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.03.2007.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 07240 "Oświetlenie dojść do Promenady Krzyckiej"
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego (zmiana systemu ogrzewania) przy ul. Jeździeckiej 18 we Wrocławiu.
- Usługa kampanii promocyjnej kierunków studiów anglojęzycznych w Google Ads
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach należących do Gminy Wrocław - Rejony D,E,M,N.
- "Zagospodarowanie Parku przy ul. Idzikowskiego - etap 1" realizowanego w ramach projektu UE oraz Budżetu Państwa ze środków krajowych
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO W BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W MILICZU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- budowa ul. Bryzy i ul. Romaszewskiego w Tarnowie Podgórnym
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Syczyn, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- część nr 8
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- ETAP III
- budowa ul. Jutrzenki w Lusowie
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4409F (ul. Zacisze) w Zielonej Górze
więcej: Wznoszenie barier drogowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.