eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług całodobowej ochrony mienia Muzeum Śląskiego w Katowicach ul. Kopalniana 6.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Katowice: Świadczenie usług całodobowej ochrony mienia Muzeum Śląskiego w Katowicach ul. Kopalniana 6.
Numer ogłoszenia: 153375 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląskie , Al. Korfantego 3, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2585661-3; 3503672, faks 032 2599804.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumslaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług całodobowej ochrony mienia Muzeum Śląskiego w Katowicach ul. Kopalniana 6..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, w zakresie świadczenia usług ochrony mienia w granicach chronionego terenu zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997r. Dz.U.1997 Nr.114 poz.740) tekst jednolity z dnia 26.07.2005 r.(Dz.U2005rNr.145, poz.1221). 2.Na wniosek wykonawcy, zamawiający umożliwi wizję lokalną terenu i obiektów będących przedmiotem ochrony, w tym zakresie należy przesłać wniosek o umożliwienie wizji lokalnej na numer faksu podany w SIWZ oraz po dokonaniu wizji złożyć stosowne oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest całodobowa usługa fizycznej ochrony mienia położonego w Katowicach przy ul. Kopalnianej 6 w granicach działki o wielkości ok.7ha, ze szczególnym uwzględnieniem zabytkowego kompleksu szybu Bartosz i znajdującej się w nim maszyny parowej. 2)Całodobowa (24h) usługa ochrony mienia i terenu obejmuje w szczególności: 1.Strzeżenie powierzonego mienia i terenu, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem. 2.Zabezpieczenie terenu przed przedostaniem się osób nieuprawnionych. 3.Ciągłe obchody terenu chronionego. 4.Udaremnienie prób dokonania kradzieży lub dewastacji chronionego mienia. 5.Interwencja w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem substancji chronionego mienia. 6.Nadzór i niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku itp. oraz o zagrożeniu ich powstania. 7.W przypadku kradzieży lub dewastacji popełnionych w wyniku niedopilnowania obiektów przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowania od Wykonawcy. 8.Zabezpieczenie obiektu przed przedostaniem się na jego teren osób nieuprawnionych. 9.Kontrola ruchu osobowego przez pracowników ochrony mająca na celu niedopuszczenie do wtargnięcia na teren chroniony osób, których wejście byłoby z punktu widzenia celów ochrony niepożądane oraz niedopuszczenie do wyjścia z chronionego terenu osób, wobec których istnieje podejrzenie dokonania czynu przestępczego. 10.Kontrola ruchu materiałowego oraz ruchu kołowego przez pracowników ochrony, pozwalająca na swobodną w ramach określonych przez Zamawiającego ,procedurę przepływu środków materiałowych i pojazdów kołowych. Ruch materiałowy oraz kołowy powinien się odbywać na podstawie dokumentów, którymi powinni być zapoznani pracownicy ochrony. 11.Kontrola pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu chronionego oraz wywożonych materiałów .W tym celu pracownicy ochrony prowadzą ewidencją ruchu pojazdów. 12.Ochrona mienia znajdującego się na terenie chronionym, przed kradzieżą i rabunkiem oraz ujawnianie faktów marnotrawstwa i dewastacji. 13.Ochrona i zabezpieczenie obiektu chronionego przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny. 14.Ochrona terenu chronionego przed bezprawnym filmowaniem, fotografowaniem, szkicowaniem i aktami sabotażu lub dywersji. 15.Wykonywanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom oraz przeciwdziałanie szkodom wynikającym z takich zdarzeń. 16.Przeciwdziałanie zdarzeniom, czynom naruszającym ustalony porządek na chronionym terenie. 17.Prowadzenie działań prewencyjnych zapobiegającym kradzieżom i dewastacjom na terenie chronionym. 18.Bezzwłoczne informowanie Dyrekcji Muzeum poprzez Specjalistę d/Zabezpieczeń i Ochrony o przestępstwach, wykroczeniach popełnianych na chronionym terenie. 19.Stała kontrola i niezwłoczne informowanie Specjalisty d/Zabezpieczeń i Ochrony o wszelkich przypadkach uszkodzenia ogrodzenia chronionego terenu. 20.Obsługiwanie napędów rogatkowych na bramach wjazdowych. 21.Całodobowa praca grupy interwencyjnej, min. 2 osoby, wzywanej na obiekt przez dowódcę zmiany wraz z samochodem (odpłatność za w/w usługi w cenie umowy). 22.Świadczenie usług w ramach przedmiotowego zamówienia odbywać się będzie 24 godziny na dobę w dni robocze i dni wolne od pracy (sobota, niedziela, święta) na min. 2 zmianach przy czym na każdej zmianie musi być pies obronny. 23.Utrzymywanie ładu i porządku w rejonie posterunku. 24.W przypadku zauważenia pożaru, kradzieży itp. na obszarze chronionym powiadomić o tym fakcie dowódcę zmiany, który powiadamia odpowiednie służby oraz Specjalistę ds. Zabezpieczeń i Ochrony. 3) Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca musi posiadać łączność bezprzewodową radiotelefoniczną umożliwiającą stały kontakt z bazą oraz z pracownikami na patrolu. 2.Wykonawca zatrudni do wykonania zadania niezbędną ilość pracowników zapewniającą całodobową ochronę, lecz nie mniej niż 3 osoby na zmianie. 3.Pracownicy muszą być wyposażeni w radiotelefony, środki przymusu bezpośredniego jak: pies obronny, kajdanki, pałka obronna, ręczny miotacz gazu (paralizator elektryczny). 4.Pracownicy winni posiadać licencję pracownika ochrony I stopnia, przy czym dowódca zmiany musi posiadać licencję II-go stopnia. 5.Wykonawca musi monitorować przy pomocy telewizji przemysłowej minimum 4 obiekty na chronionym terenie. 6.Powierzenie realizacji zadania pracownikom ochrony o odpowiednim do realizacji zadania stanie zdrowia i wieku. 7.Wymienienia pracownika ochrony na żądanie Zleceniodawcy w uzasadnionych przypadkach. 8.Jednolite umundurowanie i posiadanie identyfikatorów przez pracowników ochrony realizujących zadanie ochrony mienia. 9.W czasie obchodów chronionego terenu pracownicy powinni mieć z sobą psa obronnego. 10.Wszelkie koszty utrzymania psa obronnego spoczywają po stronie wykonawcy. 11.Wszelkie zmiany w obsadzie należy uzgadniać z przedstawicielem zamawiającego nie później niż na 7 dni przed wprowadzeniem zmian. 12.Wykonawca przedstawia Zamawiającemu dzienny raport ustny z przebiegu służby w terminie do godz.: 10:00 następnego dnia oraz tygodniowy pisemny raport z przebiegu służby do godz.: 12:00 w każdy poniedziałek każdego miesiąca. 13.W przypadku zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych jak napad, włamanie, kradzież itp. Wykonawca lub osoba upoważniona natychmiast informuje Zamawiającego (osobę przez niego upoważnioną) o zaistniałym fakcie i w ciągu 12 godzin sporządza i przekazuje pisemny raport..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. Zobowiązany jest również wnieść wadium. 2.Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu usług i oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował, co najmniej 4 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, czyli świadczenie usług całodobowej ochrony mienia o wartości łącznej czterech realizacji nie mniejszej niż 270 000,00 zł. brutto, (słownie: dwieście siedemdziesiąt tysięcy PLN). Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienione usługi wykonał z należytą starannością, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, nazwy, adresu odbiorców. 3.Wykonawca musi wykazać, iż posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia, tj. wykaz 12 osób z licencją I stopnia (co najmniej), przy czym dowódca zmiany musi posiadać licencję II-go stopnia, posiadających zezwolenie na posługiwanie się bronią palną obiektową, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (z podaniem numeru licencji), bądź przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował. 4.Wykonawca w celu potwierdzenia, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy zł). 5.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie. 6.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ. 7.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część obowiązków podwykonawcy, do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 8.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 9.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. a.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. b.Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 5, wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy. 2.Kserokopię (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) koncesji MSWiA zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 1997-08-22 r. (Dz.U. 1997 Nr 114, poz. 740) tekst jednolity z dnia 2005-07-26 r. (Dz.U. 2005 Nr 145, poz. 1221) koncesja musi obejmować ochronę/dozorowanie, monitoring z transmisją danych. 3.Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 4.Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 5.Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych opłat i składek (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 6.Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotyczącą wszystkich osób fizycznych będących Wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz, osób prawnych będących Wykonawcami, albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP; gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 7.Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotyczącą podmiotów zbiorowych, albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 8.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 9.Dowód wniesienia wadium. 10.Wykaz wykonanych usług ochrony mienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 11.Wykaz zespołu zdolnego do wykonania zamówienia, to jest listę 12 osób , które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, bądź pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował. 12.Ważną na dzień składania ofert polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy zł). 13.Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację Wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ. 14.W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 6) 2, 3, 4, 5, 6 i 7. SIWZ, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt 6) 2, 3, 4, 5, 6 i 7. SIWZ, że: 14.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 14.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 14.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - odpowiednio, dla pkt 6) 6. SIWZ, składa: 14.4 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), przy czym, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów, dotyczy każdego z nich. 15.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, Wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16.Dokumenty, o których mowa w pkt 6) 14 i 15 SIWZ, muszą być złożone w postaci oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 17.W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SIWZ (oprócz pkt 6) 8 SIWZ), dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumslaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji papierowej w siedzibie Muzeum Śląskiego, ale W. Korfantego 3, piętro IV, pokój 406. W wersji elektronicznej na stronie internetowej: www.muzeumslaskie.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedzibia Muzeum Śląskiego, ale W. Korfantego 3, piętro IV, pokój 406..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dopuszcza się możliwość porozumiewania się przy pomocy faxu, z tym że oferta wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami musi zostać złożona w formie oryginału na piśmie przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 11) SIWZ. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują jakiekolwiek dokumenty lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest : Dorota Tomal, nr tel/fax.: 032 258 56 61-3 wew. 370. Wykonawcom oraz innym osobom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy PZP.Protest można wnieść w terminie i na zasadach określonych w rozdziale 2 protest działu VI ustawy PZP.Protest musi być umotywowany i wniesiony z zachowaniem formy pisemnej.W przypadku wniesienia protestu Zamawiający postępuje zgodnie z zasadami i dyspozycja ustawową zawartą w rozdziale 2 protest działu VI ustawy PZP.Od rozstrzygnięcia protestu przysługuje odwołanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie ustalonym przepisem art. 184 ustawy PZP.Przepisy dotyczące odwołania zostały zawarte w rozdziale 3 odwołania działu VI ustawy PZP.Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sadu. Skargę do sądu wnosi się w terminie i na zasadach określonych w rozdziale 4 skarga do sądu działu VI ustawy PZP. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, jak również nie zamierza zawierac umowy ramowej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.