eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › przebudowa drogi powiatowej nr 3558W Błonie - Kosów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-05

POZYCJA 15330

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radom: przebudowa drogi powiatowej nr 3558W Błonie - Kosów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, do kontaktów: Joanna Chojnacka, ul. Władysława Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231, e-mail: powiat@radompowiat.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.radompowiat.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, Joanna Chojnacka, ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. (048) 36-55-801 w.231, fax (048) 36-55-801 w.231, e-mail: pzd@radompowiat.internetdsl.pl, http://eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Zarządzanie drogami publicznymi powiatowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej nr 3558W Błonie - Kosów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: woj. mazowieckie, powiat radomski, gmina Kowala. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 3558W Błonie - Kosów od km 0+000 do km 1+538 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca składa oświadczenia, że: spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstwaie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy; oświadczenia o potencjale kadrowym, technicznym oraz doświadczeniu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa drogi powiatowej nr 3558W Błonie - Kosów na odcinku od km 0+000 do km 1+538 o dł. 1538m, w tym wykonanie: 1.) robót ziemnych: w ilości 841,58 m3 - koryto na poszerzeniach jezdni, podczyszczenie rowów, wykopy pod ciek, 2.) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod poszerzenia i zjazdy - 487,5 m2 3.) wykonanie podbudowy na poszerzeniach jezdni w tym: -warstwy odsączającej z piasku, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm pow. 507,5 m 2, -podbudowy kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 20cm ( pow. 487,5 m2 ), 4.)wyrównanie podbudowy na poszerzeniach mieszanką mineralno-asfaltową 0/12,8mm w ilości 75kg/m2 (36,56t)- gr. warstwy po zagęszczeniu 3cm, 5.) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową 0/12,8 mm w ilości min. 75kg/m 2 (780,77t) - gr. wg tabeli wyrównań 6) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych 0/12,8 gr. 3 cm ( pow. 8050,8 m 2 ) 7.) przebudowa przepustu Dn 100 8.) wykonanie cieku prefabrykowanego na ławie betonowej - 120mb. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 w/w Ustawy oraz spełniają niżej wymienione warunki szczegółowe: 1.) potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika robót z co najmniej 5 letnim doświadczeniem, 2.) potencjał techniczny - Wykonanwca musi wykazać, że dysponuje n/w potencjałem technicznym: a) wytwórnia mas bitumicznych ca najmniej WMB100 b) rozściałacz/układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych o szer. rozkładania min. 5,5m 3.) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował (rozpoczął i zakończył)w okresie ostatnich 3 lat tj. od 01.01.2004 r do 31.12.2006 r (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności ) co najmniej 1 zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonał roboty budowlane w zakres których wchodziły roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia z masy mineralno-asfaltowej na odcinku drogi długości min. 1,0 km Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców. Ocena dokonana będzie w skali 0-1 gdzie 0 oznacza nie spełnienie warunku, 1 oznacza spełnienie warunku. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a oferte tego Wykonawcy uzna się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.) Oświadczenie, że Wykonawca spelnia warunki udziału w postepoaniu okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający status prawny Wykonawcy tj. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaśwaiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez gminy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.) Upoważnienie do podpisywania dokumentów - o ile nie wynika ono z wyżej wymienionego dokumentu. 4.) Aktualne informacje z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.) Informacje o osobie przewidzianej i przygotowanej zawodowo do pełnienia funkcji kierownika budowy (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat wskazanej osoby, do informacji powinna być dołączona: - kopia uprawnień budowlanych (przez uprwnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane), - dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - życiorys zawodowy 8.) Informację o dysponowaniu potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia (Potencjał techniczny), 9.) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wyszczególnione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Należy załączyć referencje. 10.) Pełnomocnictwo do reprezenrowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezewntowaniu w postepowaniu i zawarciu umowy. 11.) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Dopuszcza się złożenie dokumentów wymienionych w pkt 2-6 w formie kserokopii poświadczonych przez Wykonawców za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,4,5 Wykonawca składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o udzielenie zamówienia, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że usyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udzialu w postępowaniu, dokumenty wymienione w pkt 1-6 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Pobranie SIWZ ze strony internetowej jest bezpłatne, ponadto SIWZ dostępna jest w siedzibie zamawiającego na ul. Granicznej 24 w pokoju 104 - koszt 25zł lub za zaliczeniem pocztowym po przesłaniu wniosku o jej przekazanie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.04.2007, godzina 11:15, Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu 26-600 Radom ul. Graniczna 24, pokój 103.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.