To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-23
Warszawa: Wykonanie materiałów promocyjnych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 153224 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68604 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, faks 22 6289785, 5212697.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego. 2. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: BA-F-II-3710-19/15. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego. Zamówienie jest podzielone na dwie części - I i II. Przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 A do SIWZ (dla części I zamówienia) i Załączniku nr 1 B do SIWZ (dla części II zamówienia). 4. Cześć I zamówienia obejmuje : - Długopis żelowy, 1000 szt., - Cienkopis, 1000 szt., - Ołówek automatyczny, 1000 szt., - Blok A4, 500 szt., - Blok A5, 500 szt., - Teczka składana, 500 szt., - Papier firmowy, 200 szt., - Torby papierowe duże, 500 szt., - Torby papierowe małe, 500 szt., - Wizytówki, 450 szt., - Naklejki, 1200 szt. (duże 200 szt. i małe 1000 szt.), - Tabliczka na drzwi, 20 szt., - Breloczek ratowniczy z maseczką i rękawiczkami nitrylowymi, 500 szt., - Zewnętrzna pamięć ze złączem USB - pendrive, 400 szt., - Samozaciskowa opaska odblaskowa, 1000 szt., - Pulsacyjny brelok odblaskowy, 1000 szt., - Opaski silikonowe z nadrukiem, 500 szt., - Opaski silikonowe tłoczone, 500 szt., - Fluorescencyjne opaski silikonowe, 500 szt., - Filiżanki w komplecie z podstawką, 200 szt., - Kubek silikonowy z nakładką, 200 szt., - Bidon, 200 szt., - Torba bawełniana, 500 szt., - Apaszka dziecięca, 500 szt., - Maskotka szmaciana, ręcznie wykonana z metką, 200 szt., - Maskotka renifer, 200 szt., - Czapka z daszkiem, 200 szt., - Zagłówek dmuchany, 200 szt., - Parasolka, 300 szt. 5. Cześć II zamówienia obejmuje : - Opracowanie logotypu projektu, 1 szt., - Tablica informacyjna na ścianę, 77 szt., - Tabliczka informacyjna na drzwi, 10 szt., - Zestaw - filiżanka ze spodkiem, 250 szt., - Zewnętrzna pamięć ze złączem USB - pendrive, 250 szt., - Koszulka typu t-shirt z nadrukiem, 250 szt., - Blok / notatnik A5, 500 szt., - Długopis, 500 szt., - Roll-up stojący, 2 szt., - Naklejki, 200 szt., - Ulotka promująca projekt, 1000 szt., - Torba bawełniana, 500 szt., - Wieszak/zawieszka/uchwyt na torbę, 250 szt., - Parasolka, 250 szt. 6. Zamówienie realizowane w ramach projektów: część I - Norweski Mechanizm Finansowy w ramach wdrażania Programu Operacyjnego Budowanie potencjału instytucjonalnego i współpraca w obszarze wymiaru sprawiedliwości / Poprawa skuteczności wymiaru sprawiedliwości, finansowanego ze środków funduszy norweskich oraz środków krajowych; część II - Norweski Mechanizm Finansowy w ramach wdrażania Projektu Poprawa zdolności administracyjnych sądów w tym systemów informatycznych finansowanego ze środków funduszy norweskich oraz środków krajowych. 7. Nazwa i kod określone według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla niniejszego przedmiotu zamówienia: Usługi reklamowe i marketingowe - kod CPV: 79340000-9, Usługi reklamowe - kod CPV : 79341000-6, Usługi w zakresie promocji - kod CPV : 79342200-5, Artykuły informacyjne i promocyjne - kod CPV : 39294100-0, Usługi drukowania i powiązane - kod CPV : 79800000-2. 8. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy, Zamawiający przewiduje unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, że środki finansowe, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w części pochodzą z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) i mogą nie zostać przyznane Zamawiającemu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9, 79.34.10.00-6, 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- XD Gifts sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 517A/17, 62-064 Plewiska, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76169,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97778,73
Oferta z najniższą ceną: 97778,73 / Oferta z najwyższą ceną: 149506,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- XD Gifts sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 517A/17, 62-064 Plewiska, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43315,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42825,64
Oferta z najniższą ceną: 42825,64 / Oferta z najwyższą ceną: 53345,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup powierzchni reklamowych na potrzeby działań promocyjnych, wynikających z podpisanej umowy o dofinansowanie projektu Zintegrowany System Transportu Szynowego - etap IV.
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Kielcach oraz materiałów informacyjno-promocyjnych PDE w ramach projektu pn."Projekt Doradztwa Energetycznego".
- Dostawa bluz kangurek- powtórne
- "Świadczenie usług reklamowych outdoor - 5 zadań"
- Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych z dzierżawą urządzeń drukujących dla Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy.
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





