eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Druk i wykonanie plansz prezentacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Katowice: Druk i wykonanie plansz prezentacyjnych
Numer ogłoszenia: 153214 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129402 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Katowic, ul. Szafranka 9, 40-025 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2562134, faks 032 2562134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i wykonanie plansz prezentacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne polegające na przygotowaniu plansz prezentacyjnych, roll-upów, druku i dostawie materiałów promocyjnych, określone szczegółowo w ust. 1-3. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) druk i wykonanie plansz prezentacyjnych: FORMAT PLANSZ: 700 mm (szerokość) x 1000 mm (wysokość) x 10 mm (grubość) LICZBA: 19 SZT. (wg 19 różnych wzorów) MATERIAŁ: pianka Foamx ZADRUK: na czole i krawędziach bocznych (10 mm grubości) NAKŁAD: po 1 egzemplarzu każdego wzoru TECHNIKA WYRUKU: wysokiej jakości (fotograficzna), bez widocznej kropli atramentu Druk z pliku JPG lub TIFF w kolorystyce CMYK lub RGB PRÓBKI WYDRUKU PLANSZ w formacie minimum 200mm x 200 mm dostarczyć wraz z ofertą. b) Plakaty FORMAT PLAKATU: 700 mm (szerokość) x 1000 mm (wysokość) x 10 mm (grubość) GRAMATURA: 200g NAKŁAD: 10 sztuk TECHNIKA WYRUKU: wysokiej jakości (fotograficzna), bez widocznej kropli atramentu Druk z pliku JPG lub TIFF w kolorystyce CMYK lub RGB c) Roll up -y: FORMAT: 85 cm x 2 m. NAKŁAD: 10 sztuk TECHNIKA WYDRUKU: Wydruk wysokiej rozdzielczości (jakość fotograficzna) w pełnym kolorze na materiale ognioodpornym, wysokiej jakości bez widocznego splotu dedykowanym do roll up-ów. Wykonawca jest zobowiązany wykonać i dostarczyć kompletne wydrukowane roll upy z kasetą aluminiową oraz dwoma nogami stanowiącymi podstawę. Roll up musi posiadać maszt teleskopowy. Mechanizm roll upów powinien być trwały do wielokrotnego rozwijania oraz z możliwością wymiany grafiki. Wykonawca udzieli rocznej gwarancji na mechanizm roll up-ów. Do każdego roll up-a wykonawca dostarczy torbę umożliwiającą transport. 3. Wzory plakatów, plansz oraz roll up-ów będą przekazane przez Zamawiającego w formie elektronicznej na płycie CD ( na wskazany adres mailowy lub przesłane przesyłką listową) lub bezpośrednio na FTP drukarni. 4. Wykonawca użyje do wykonania zamówienia materiałów własnych. 5. Przedmiot zamówienia posiada kody CPV: 79810000-5 Usługi drukowania, 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy, 22462000-6 Materiały reklamowe. 6. Zamawiający zobowiązuje się przekazać materiały (projekty do druku) w następujących terminach: a) wzory 2 plakatów - 28 kwietnia 2014 r. po podpisaniu umowy; b) wzory 8 plakatów oraz plansz - 14 maja 2014 r.; c) wzory roll up-ów - 2 maja 2014 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 22.46.20.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Informacji Wizualnej GRAF, ul. Podlasie 4, 25- 108 Kielce, ul. Podlasie 4, 25-108 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2808,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3675,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.