Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-31
Gliwice: Remont nawierzchni jezdni i chodników przy ul. Ludowej w Toszku w ramach zadania:
Modernizacja dróg powiatowych Nr 2988S ul. Ludowa oraz Nr 2990S ul. Górnośląska
w Toszku - etap I
Numer ogłoszenia: 153141 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2340696, faks 032 2340696.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pzd.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni i chodników przy ul. Ludowej w Toszku w ramach zadania: Modernizacja dróg powiatowych Nr 2988S ul. Ludowa oraz Nr 2990S ul. Górnośląska w Toszku - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - remontu nawierzchni jezdni i chodników przy ul. Ludowej w Toszku w ramach zadania: Modernizacja dróg powiatowych Nr 2988S ul. Ludowa oraz Nr 2990S ul. Górnośląska w Toszku - etap I. Zakres prac: - Roboty przygotowawcze oraz rozbiórkowe od km 0,0+00 do km 0,2+15,62; - Wykonanie remontu nawierzchni jezdni - odcinek km 0,0+00 do km 0,1+85,20: a) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm warstwa wyrównawcza - 1233 m2 b) siatka wzmacniająca nawierzchnię c) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca AC16W asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm - 1233 m2 d) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna AC 8S) - 1233 m2 -Wykonanie pełnej wymiany konstrukcji nawierzchni -odcinek od km 0,1+85,20 do km 0,2+15,62: a) umocnienie podłoża warstwą niesortu kamiennego częściowo wciśniętego w podłoże o śr. gr. 30 cm - 275 m2 b) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm gr. 14 cm - 275 m2 c) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm warstwa wyrównawcza - 275 m2 d) siatka wzmacniająca nawierzchnię - 275 m2 e) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca AC16W asfaltowa - grubość po zagęszcz. 6 cm - 275 m2 f) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna AC 8S) - 275 m2 - Wykonanie konstrukcji chodnika od km 0,0+00 do km 0,2+16,62: a) chodniki z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 282,50 m2 b) chodniki z kostki brukowej betonowej czerwona na zjazdach grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 40 m2 - Wykonanie elementów ulic od km 0,0+00 do km 0,2+15,62 (rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, krawężniki betonowe, obrzeża betonowe) - Roboty kanalizacyjne od km 0,0+00 do km 0,2+16,62 - Roboty wykończeniowe od km 0,0+00 do km 0,2+16,62 2) Zamawiający wymaga udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie 5 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości co najmniej 300 000 zł brutto każde wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek musi spełniać jeden podmiot lub wszystkie podmioty łącznie. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel tj. kierownika budowy, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Uprawnienia o których mowa powyżej powinny być zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1632 z późn. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zmianami) lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju z którego pochodzi osoba. W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek musi spełnić jeden podmiot lub wszystkie podmioty łącznie. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pełnomocnictwo, o ile oferta jest składana przez osobę, która nie jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. b) pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania zamawiającemu do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia złożone w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT; b) wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia; c) zmiany osobowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru i kierownika budowy, legitymujących się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami opisanymi w warunkach przetargowych lub wynikających z obowiązujących przepisów prawa. d) wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych bądź atmosferycznych. 2. Zmiana umowy nastąpi w formie aneksu pod rygorem nieważności za wyjątkiem pkt 1, ppkt b.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpgliwice.pzd.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17 - Dariusz Wieteska tel./faks (32) 234-06-96, pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17 - Sekretariat (pok.14).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Stanowisko do trójosiowych badań cyklicznych gruntów (...). Znak sprawy: DZPZ.282.34.2025.MK
- 2025 - (2) Zapewnienie gorących posiłków osobom objętym pomocą przez Ośrodek Pomocy Społecznej na terenie miasta Gliwice
- 2025 - (2) Dostawa bonów towarowych dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gliwicach. Miejsca parkingowe
- Dostawa wyposażenia na potrzeby nauki zawodów z branży elektrycznej oraz mechanicznej do Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Knurowie w ramach projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim
- Remont toalet wraz z wymianą pionów wodnych i kanalizacyjnych w budynku "D" Wydziału Organizacji i Zarządzania w Zabrzu - etap I. Znak sprawy: DZPZ.284.31.2025.EK
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg Gminnych w Gminie Miasto Raciąż
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 w zakresie 1) Remontu wybranych klatek schodowych i korytarzy ; 2) Naprawy drogi dojazdowej w tylnej części budynku
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w miejscowości Zrębin
- Remont elementów brukarskich - chodników, zjazdów, krawężników na ulicach: Otrębuskiej, Radziejowickiej, Ołtarzewskiej w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Modernizacja dróg w gminie Wojnicz
- Przebudowa DP 1526E w m. Swolszewice Małe
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.