eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku administracyjno-biurowego i przebudowie fragmentu istniejącego budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 135 i 137

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Łódź: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku administracyjno-biurowego i przebudowie fragmentu istniejącego budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 135 i 137
Numer ogłoszenia: 153071 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi, ul. Piotrkowska 135, 90-434 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6350033; 6350000, fax 042 6350034; 6350002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.wsa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku administracyjno-biurowego i przebudowie fragmentu istniejącego budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 135 i 137.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się dwa elementy: 1. Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej i wykonawczej dla budowy budynku administracyjno-biurowego i przebudowy fragmentu istniejącego budynku na potrzeby WSA w Łodzi wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pełnienie funkcji związanych z nadzorem autorskim 2. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację budowlano-wykonawczą oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Projektowany obiekt przeznaczony będzie na miejsce pracy sędziów i referendarzy WSA (ok. 42 osoby). Powierzchnia użytkowa związana z funkcją orzeczniczą będzie wynosiła w sumie ok. 380 m2. Przewiduje się uzyskać ok. 24 pokoi dwuosobowych oraz salkę konferencyjną wraz z zapleczem socjalnym na ok. 15 osób. Powierzchnia ta będzie uzupełniona o powierzchnię pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i technicznych (serwerownia, klimatyzatornia, pomieszczenia dla sprzątaczek). Charakterystyczne dane dotyczące planowanej inwestycji: - Powierzchnia zabudowy ok. 250,00 m2 - Powierzchnia użytkowa ok. 600,00 m2 - w tym powierzchnia biurowa ok. 380,00 m2 - Wysokość ok. 18,00 m - Liczba kondygnacji podcienia w parterze + III piętra - Kubatura ok. 3.000,00 m3 Celem zamówienia jest terminowe zrealizowanie w drodze budowy i przebudowy siedziby sądu administracyjnego, spełniającej dobre standardy architektury i budownictwa sądowego. Powstały w ten sposób obiekt ma uwzględniać powagę sądu i jego funkcje publiczne oraz takie rozwiązania, które harmonizowałyby z otaczającą zabytkową zabudową i położeniem budynku przy ul. Piotrkowskiej. Zlokalizowanie planowanej inwestycji w sąsiedztwie budynków objętych ścisłą ochroną konserwatorską nakłada dodatkowe warunki, które określone zostały w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz wytycznych konserwatorskich Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.12 - Sądy Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych Oryginalny kod CPV: 74.22.23.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. 2.1. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 3 zamówienia polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę, rozbudowę lub modernizację. Dokumentacja powinna być opracowana w zakresie niezbędnym do otrzymania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz projektów wykonawczych służących realizacji budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej zaprojektowanego budynku nie mniejszej niż 600 m2, 2.2. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie (przebudowie) budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 3.500.000,00 zł brutto. Przez budynki użyteczności publicznej zamawiający rozumie budynki, o których mowa w § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 75 z 2002 r., poz. 690 ze zm.). 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: 3.1. dysponują niezbędną kadrą techniczną pełniącą samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (uprawnienia zarówno do projektowania jak i wykonawcze zgodnie z definicją prawa budowlanego). Jednocześnie oświadczą, że przy realizacji zamówienia zaangażują pracowników posiadających, nie krócej niż 3 lata, uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jedn. Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 ze zm.), w specjalnościach: a) architektonicznej, b) konstrukcyjno-budowlanej, c) drogowej d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoby te winny być członkami właściwego samorządu zawodowego (art. 6 ustawy z 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych i urbanistów - Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.) 3.2. w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniali przeciętnie minimum 30 osób, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4.1. posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za wykonane elementy robót wynikające z harmonogramu rzeczowo-finansowego, 4.2. osiągnęli w ostatnim roku obrotowym przychód ze sprzedaży netto w wysokości nie mniejszej niż 8.000.000,00 zł 4.3. posiadają odpowiednie polisy ubezpieczeniowe zabezpieczające prawidłowe wykonanie dzieła. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się być większa niż 7, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę, która dokonana zostanie w oparciu o następującą formułę: a) wykonawcy, którzy wykażą wykonanie większej ilości opracowań projektowych niż wymagane w sekcji III.2) pkt 2.1, o powierzchni nie mniejszej niż 600m2 każde, otrzymają po 1 pkt za każde dodatkowe opracowanie projektowe, b) Wykonawcy, którzy zrealizowali większą ilość robót budowlanych niż wymagana w sekcji III.2 pkt 2.2., otrzymają po 1 pkt za każdą dodatkową wykonaną realizację, o wartości jednostkowej co najmniej 1.000.000,00 zł brutto. Każdy wykazany przez Wykonawcę obiekt będzie punktowany tylko jeden raz. Do udziału w postępowaniu zaproszeni zostaną Wykonawcy, którzy uzyskają najwyższą ilość punktów. W sytuacji, gdyby dwóch lub więcej Wykonawców otrzymało tę samą ilość punktów rozstrzygającym będzie wysokość przychodu netto za ostatni rok obrotowy, na zasadzie: im wyższa wartość tym wyższa ocena. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się być mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na potwierdzenie spełniania warunków składają następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 5) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 1 6) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (liczonych do dnia opublikowania ogłoszenia w BZP.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 3 zamówień polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę, rozbudowę lub modernizację. Dokumentacja powinna być opracowana w zakresie niezbędnym do otrzymania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz projektów wykonawczych służących realizacji budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej zaprojektowanego budynku nie mniejszej niż 600 m2 - wg załącznika Nr 2. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług (np. referencje), 7) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (liczonych do dnia opublikowania ogłoszenia w BZP), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujących co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie (przebudowie) budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 3.500.000,00 zł brutto - wg załącznika Nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót (np. referencje). 8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz z załączonymi zaświadczeniami o przynależności do właściwego samorządu zawodowego i uprawnieniami niezbędnymi do wykonywania czynności objętych zamówieniem - wg załącznika Nr 4, 9) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- wg załącznika Nr 5, 10) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (wyrażoną konkretną kwotą w PLN) w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku, 11) rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania - inny dokument określający przychody w ostatnim roku obrotowym. 12) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz dokumenty potwierdzające ubezpieczenie poszczególnych projektantów (ubezpieczenie zawodowe), wymagane przepisami prawa. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.2. część A pkt 1), 3), 4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.2) część A pkt 2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do wniosku należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. 2) Pełnomocnictwo winno spełniać wymogi prawne dla tego rodzaju stosunków cywilno-prawnych i zawierać co najmniej: określenie nazwy postępowania o zamówienie publiczne, wskazanie Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, zakres i okres umocowania. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 3) Warunki określone w sekcji III.2) część A pkt 1-5 musi spełniać/złożyć każdy z Wykonawców występujący wspólnie, z zastrzeżeniem, iż oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy mogą złożyć wspólnie, 4) Warunki określone w sekcji III.2) część A pkt 6-12 musi spełniać/złożyć jeden lub kilku Wykonawców występujących wspólnie, warunki określone w tych punktach będą oceniane łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Jakość rozwiązania funkcjonalno-użytkowego - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do udziału w postępowaniu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi Ul. Piotrkowska 135 90 - 434 Łódź, Oddział Administracyjno-Gospodarczy pok. 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający ustala następująco termin realizacji zamówienia: 1.1. całość przedmiotu zamówienia - nie dłużej niż 16 miesięcy od daty podpisania umowy, 1.2. dokumentacja projektowa - nie dłużej niż 3 miesiące od daty zawarcia umowy, przy czym opracowanie: 1.2.1. wielobranżowej koncepcji programowo-przestrzennej budynku oraz zagospodarowania terenu - w terminie 2 tygodni od daty zawarcia umowy, 1.2.2. wielobranżowego projektu budowlanego - w terminie 9 tygodni od daty zawarcia umowy. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkie dokumenty składające się na wniosek muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania wniosku przez osobę nie wykazaną w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do wniosku winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) dla osoby/osób podpisujących wniosek. 3. Dokumenty składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przedstawić w formie oryginałów lub odpisów (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4. Dokumenty składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinny być ponumerowane oraz trwale (w sposób ogólnie przyjęty) ze sobą połączone. 5. Dokumenty należy wypełnić w sposób czytelny i trwały. Wszelkie zmiany i poprawki w treści wniosku, dokumentów składających się na wniosek i załączników mogą być dokonane jedynie poprzez czytelne przekreślenie błędnego zapisu i wstawienie obok poprawnego oraz wstawienie własnoręcznej parafy osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. Nie dopuszcza się używania korektora. W przypadku, gdy jakiś formularz nie dotyczy Wykonawcy należy go załączyć do wniosku i zamieścić formułę - nie dotyczy. 6. W przypadku, gdy we wniosku znajdują się informacji stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), Wykonawca winien złożyć stosowne zastrzeżenie na formularzu wniosku z podaniem, które strony wniosku nie podlegają ujawnieniu oraz dodatkowo na tych strona winien umieścić klauzulę - informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. 7. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej, w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz innych dokumentów składających się na wniosek w innym języku. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. 10. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi ul. Piotrkowska 135, 90 - 434 Łódź, pok. nr 15 Oddział Administracyjno-Gospodarczy do dnia 17 lipca 2008 r. do godz. 12.00 lub przesłać na adres Zamawiającego do dnia 17 lipca 2008 r. do godz. 12.00. 11. Przy składaniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawcy wydawane jest pokwitowanie. 12. Kopertę/opakowanie należy opatrzyć nazwą i adresem Wykonawcy oraz zaadresować jak niżej: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na zaprojektowanie i wykonanie budynku administracyjno-biurowego dla potrzeb WSA w Łodzi. 13. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 14. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 15. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej www.lodz.wsa.gov.pl. 16. Formularze zamieszczone przez Zamawiającego są przykładowe i dopuszcza się ich modyfikacje w zakresie układu graficznego, lecz muszą one prezentować wszystkie dane wymagane przez Zamawiającego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.