Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Katowice: Dostawę zintegrowanego systemu kamer przemysłowych do kontroli
stanu technicznego obudowy oraz wyposażenia szybów
adaptowanych na pompownie głębinowe w Zakładzie CZOK
w Czeladzi.
Numer ogłoszenia: 153013 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., ul. Kopalniana 6, 40-205 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę zintegrowanego systemu kamer przemysłowych do kontroli stanu technicznego obudowy oraz wyposażenia szybów adaptowanych na pompownie głębinowe w Zakładzie CZOK w Czeladzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę zintegrowanego systemu kamer przemysłowych do kontroli stanu technicznego obudowy oraz wyposażenia szybów adaptowanych na pompownie głębinowe w Zakładzie CZOK w Czeladzi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca powinien: 1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością dostaw, stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu dostaw objętych przedmiotem przetargu - załącznik nr 4 do druku OFERTA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druku załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzie-lenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej jednego zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością dostaw, stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu dostaw objętych przedmiotem przetargu - załącznik 4 do druku OFERTA. 8. Wykonawca udzieli, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego - załącznik nr 5 do druku OFERTA. 9. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia - załącznik nr 6 do druku OFERTA.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 pok. 112 (parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Organizacja i przeprowadzenie 3 dwudniowych szkoleń grupowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części."
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Zakup dwóch busów 9 osobowych i jednego samochodu terenowego typu pickup na potrzeby Urzędu Miasta Katowice
- Usługa technicznego utrzymania i konserwacji oraz zapobieganie awariom i interwencyjne przywracanie transmisji danych w obrębie sieci: Wi-Fi oraz szerokopasmowej sieci teleinformatycznej SILESIANET
- Dostawa samochodu z komorą chłodnia i mroźnia do transportu próbek żywności w ramach urzędowej kontroli żywności.
- Świadczenie usług w zakresie udzielania porad prawnych cudzoziemcom Część I, II, III
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.