eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Całodobowe wyżywienie pacjentów Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Prudnik: Całodobowe wyżywienie pacjentów Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.
Numer ogłoszenia: 153006 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku , ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 77 4067890, faks 77 4067872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowe wyżywienie pacjentów Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe wyżywienie pacjentów Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku. Maksymalny poziom zamówienia - wynosi 100% wartości umowy. Minimalny poziom Zamówienia - wynosi 80% wartości umowy 2. Miejsca wykonania / lokalizacja: 1) Miejsce przygotowania posiłków: Wszystkie posiłki będą przygotowywane na bazie kuchni Wykonawcy. 2) Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 3) Miejsce wykonania zamówienia: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. w Prudnik, ul. Piastowska 64, 48-200 Prudnik oraz Zakład Opiekuńczo - Leczniczy w Głogówku, ul. Konopnickiej 2, 48-250 Głogówek. 4) Sposób wykonania zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami umowy. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Świadczenie usługi całodobowego wyżywienia pacjentów na rzecz Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku, ul. Piastowska 64, 48-200 Prudnik oraz Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Głogówku, ul. Konopnickiej 2, 48-250 Głogówek. 2) Dostawa posiłków w ściśle określonych godzinach do wyznaczonych pomieszczeń dystrybucji posiłków (zgodnie z harmonogramem) . 3) Średnia ilość pacjentów objętych całodobowym wyżywieniem - 124 pacjentów na dobę. Roczne zapotrzebowanie na całodobowe wyżywienie 45285 pacjentów. 4) Kaloryczność wyżywienia całodobowego musi być zgodna z normami Instytutu Żywienia. 5) Ilość i rodzaj diet wydawanych w poszczególnych kuchenkach oddziałowych na dobę wyszczególnionych w załączniku nr 6 do SIWZ. 6) Rodzaj, ilość diet oraz dodatków uzależniona jest od stanów chorobowych pacjentów przebywających w szpitalu i ulega zmianom w dniach przyjęć i wypisów. 7) Pacjenci z dietą cukrzycową otrzymują dodatek cukrzycowy 2 x dziennie: - II śniadanie wymienniki węglowodanowe - 2,5 (2 - pieczywo, produkty zbożowe; 0,5 - owoce), wymienniki białkowe - 0,5, wymienniki tłuszczowe - 1, - Podwieczorek wymienniki węglowodanowe - 3,5 (2 - pieczywo, produkty zbożowe; 1 - owoce; 0,5 - produkty mleczne), wymienniki tłuszczowe - 1. 8) Pacjenci z dietą wysokobiałkową (sonda, płynna gęsta) - dodatek wysokobiałkowy otrzymują 2 x dziennie. 9) Wykonawca będzie przygotowywać jadłospisy oraz posiłki dla wszystkich pacjentów hospitalizowanych przez okres trwania umowy z uwzględnieniem zalecanych diet na bazie kuchni własnej. W jadłospisie należy uwzględnić przygotowanie posiłków tradycyjnych w okresie świątecznym. Jadłospis powinien zawierać gramaturę i kaloryczność wszystkich proponowanych posiłków. 10) Artykuły spożywcze i inne produkty/surowce niezbędne do przygotowania posiłków wykonawca kupuje na własny koszt. 11) Wykonawca zapewnia dostawę przygotowanych posiłków na poszczególne oddziały szpitalne mieszczące się w budynkach przy ul. Piastowska 64, 48-200 Prudnik oraz ul. Konopnickiej 2, 48-250 Głogówek. 12) Harmonogram wydawania posiłków oraz jego zmiany zatwierdza dietetyk szpitalny wyznaczony przez Zamawiającego. Harmonogram ten musi być dostosowany do pracy poszczególnych oddziałów szpitalnych. Harmonogram dostaw posiłków: Lp. Rodzaj posiłku Godzina dostawy (+- 15min) 1. Śniadanie 8.00 2. Drugie śniadanie dostarczane wraz z pierwszym śniadaniem 3. Obiad 12.00 - 13.00 4. Podwieczorek dostarczane wraz z obiadem 5. Kolacja dostarczane wraz z obiadem 13) Zamawianie posiłków odbywać się będzie na podstawie pisemnych zamówień wystawianych przez Zamawiającego, gdzie podany będzie rodzaj posiłku, liczba pacjentów i rodzaj diet. Zalecenia będą składane Wykonawcy do godz. 6.30 dnia, w którym obowiązuje dostawa. W pojedynczych przypadkach (w sytuacji podyktowanej stanem chorobowym pacjenta) zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zamówienia do godz. 11.00 w dniu, w którym obowiązuje dostawa. 14) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu jadłospisu obowiązującego przez 10 kolejnych dni - najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem obowiązywania jadłospisu. 15) Obowiązek porcjowania posiłków i dostarczania ich do pacjentów spoczywa na pracownikach Zamawiającego (Salowej przy współudziale pielęgniarki). 16) Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do dostarczania posiłków na oddziały zamawiającego. 17) Do posiłków należy uwzględnić: - śniadanie - kawę mleczną, zupę mleczną, - obiad - kompot, kisiel płynny, herbata itp., - kolacja - herbata wraz z cukrem. 18) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania drugiego śniadania i podwieczorku dla pacjentów chorych na cukrzyce, Oddziału Pediatrycznego oraz ZOL, zgodnie harmonogramem. 19) Zestawy posiłków dla pacjentów muszą zawierać zróżnicowane menu; posiłki nie mogą się powtarzać w jednej dekadówce (10 dniowy jadłospis). 4. Obowiązki i uprawnienia Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dn. 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. nr. 136 poz. 914 z późn. zm.), w przepisach wykonawczych do tej ustawy, innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa dotyczących przygotowania i dostarczania posiłków dla pacjentów przebywających w szpitalu, jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bhp, p-poż. i Sanepid-u. W przypadku zmian powyższych przepisów Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego. 2) Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za jakość i temperaturę oferowanych posiłków. 3) Wykonawca odpowiada za dobór właściwych produktów/surowców zgodnie ze zróżnicowanymi dietami żywieniowymi pacjentów. 4) Wykonawca odpowiada za higienę osobistą i stan zdrowotny zatrudnionego personelu. 5) Wykonawca odpowiada za dobór właściwych procesów technologicznych, gwarantujących najwyższą jakość oferowanych posiłków. 6) Wykonawca wyznaczy osoby, które odpowiadają za zaopatrzenie szpitala i oddziałów w żywność, bezpieczne przechowywanie produktów/surowców oraz dystrybucję posiłków na oddziały szpitalne. 7) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania posiłków i produktów/surowców we właściwej temperaturze i ich dystrybucji w bezpieczny sposób. 8) W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości termosów, wózków bemarowych i pojemników, zabezpieczających posiłki przed wylaniem/schłodzeniem, oraz spełniających wymogi sanitarno-epidemiologiczne. 9) Wykonawca zapewnia 3 termometry do pomiaru temperatury dostarczonych posiłków. 10) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego udostępni dokumentację potwierdzającą mycie i dezynfekcję środka transportu (samochodu dostawczego oraz termosów/wózków bemarowych/pojemników do przewozu żywności). 11) Wykonawca zobowiązuje się do bezpiecznego i właściwego usuwania resztek niespożytych posiłków. Pojemniki/worki do przechowywania resztek pokonsumpcyjnych winny być dostarczane na oddziały szpitalne przez Wykonawcę oraz odbierane przez niego, myte i dezynfekowane w kuchni wykonawcy. 12) Wykonawca odbiera naczynia/pojemniki transportowe z poszczególnych oddziałów szpitalnych. Ich mycie powinno odbywać się w kuchni wykonawcy. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia itp. naczyń/pojemników transportowych Wykonawca niezwłocznie je wymieni na własny koszt. 13) Pracownicy wykonujący przedmiot zamówienia powinni posiadać odzież ochronną, nakrycie głowy, odpowiednie obuwie i środki ochrony indywidualnej, które zapewnia Wykonawca. Pracownicy ci powinni również posiadać aktualne książeczki zdrowia z pełnymi badaniami wymaganymi w placówkach. 14) Wykonawca na własny koszt zobowiązuje się do wykonywania badań przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną na czystość mikrobiologiczną powierzchni, sprzętów co 6 miesięcy oraz każdorazowo w razie zatruć i zakażeń pokarmowych i każdorazowe dostarczenie Zamawiającemu wyników tych badań. 15) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za realizację przedmiotu zamówienia wobec Zamawiającego oraz organów kontroli (PIP, Sanepid itp.) oraz zobowiązuje się do przekazywania wszystkich wyników nadzoru sanitarnego, PIP i innych służb, niezwłocznie po ich otrzymaniu. 16) Wykonawca winien posiadać wdrożony system HACCP oraz przestrzegać i stosować się do zasad Systemu Zarządzania Jakością wdrożonych u Zamawiającego. 17) Wszelkie zastrzeżenia w realizacji usługi z oddziałów szpitalnych Zamawiającego zostaną przekazane osobie wyznaczonej przez Wykonawcę. Wykonawca po rozpoznaniu nieprawidłowości winien natychmiast usunąć wszelkie stwierdzone usterki w wykonywaniu usługi. 18) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania próbek pokarmowych ze wszystkich wykonanych i dostarczonych posiłków każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. Próbki są dostępne do wglądu dla zamawiającego, a w sytuacji powstania zagrożenia epidemiologicznego dla PSSE/WSSE. 19) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przed podpisaniem umowy: a) Decyzji dla kuchni w której Wykonawca będzie wykonywał posiłki wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na produkcje posiłków i wywóz posiłków, b) Decyzje właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na środek transportu, którym będą dostarczane posiłki do Zamawiającego. 20) Wykonawca zobowiązany jest na każde życzenie Zamawiającego przekazać protokoły z kontroli sanepidu. 5. Obowiązki i uprawnienia Zamawiającego: 1) Wykonawca będzie podlegał kontroli pracowników Zamawiającego: dietetyka szpitalnego, zespołu ds. zakażeń oraz pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością. Zamawiający wyznaczy powyższych pracowników a Wykonawca może wyznaczyć osoby, które stanowić będą Komisję oceniającą jakość wykonywanych usług. Wszelkie przypadki nienależytego wykonywania usługi będą odnotowywane w protokole/audycie pokontrolnym, a ustalenia pokontrolne Wykonawca zobowiązany będzie usunąć w trybie przewidzianym w protokole/audycie pokontrolnym. W przypadku trzykrotnego stwierdzenia przez Komisję nienależytego wykonywania usługi, Zamawiający uprawniony jest do nałożenia kary umownej. 2) Wymienieni w pkt. 1) pracownicy Zamawiającego będą sprawować nadzór nad jakością, ilością, przestrzeganiem norm dziennych racji pokarmowych, stosowanych surowców, przebiegu procesów technologicznych, jak i czystości pomieszczeń i sprzętu. 3) Zamawiający będzie informował Wykonawcę o przeprowadzanych ankietach w zakresie badania zadowolenia pacjentów/klientów. Wnioski z powyższych badań Zamawiający przedstawi Wykonawcy w celu wdrożenia, usprawnienia itp. świadczonych usług w określonym czasie. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający wyraża zgodę na powierzenie części Zamówienia podwykonawcom wyłącznie w zakresie transportu posiłków. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące realizacji usługi: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność wykonywanej usługi z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił, żadnego szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w przedstawionych do oferty dokumentach wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał przez minimum 12 miesięcy, przynajmniej jedno zamówienie, polegające na świadczeniu usługi żywienia w szpitalach, klinikach lub instytucjach o tożsamym charakterze działalności o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł brutto oraz udokumentuje, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił, żadnego szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił, żadnego szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w tym żywienia i rozszerzeniem o ryzyko zatruć pokarmowych ważnym na dzień składania ofert, na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy, że w procesie produkcji lub/i obrocie artykułami żywnościowymi jest wdrożony i stosowany system HACCP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających jego treść po zawarciu umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przed podpisaniem umowy: a) Decyzji dla kuchni, w której Wykonawca będzie wykonywał posiłki wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na produkcje posiłków i wywóz posiłków, b) Decyzje właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na środek transportu, którym będą dostarczane posiłki do Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz ofertowo-cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.