To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-13
Nowy Sącz: ZP.272.12.2012 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego
Numer ogłoszenia: 152971 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211650 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.272.12.2012 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego: 1) komplet metalowych przyborów do pisania - pióro kulkowe + długopis - model 1 - wg wizualizacji i parametrów: model V1427-03, V1427-04, V1427-05 lub równoważne: korpus metalowy, błyszczący, elementy wykończeniowe/skuwka metalowe błyszczące srebrne, ilość: 300 kpl., w tym w kolorach: srebrno-czarnym - 100 kpl., srebrno-czerwonym - 100 kpl., srebrno-granatowym - 100 kpl., przybory do pisania umieszczone w kartonowym czarnym lub srebrnym etui z welurową wkładką, wymiary etui ( ? 1%): 16,5 mm x 6 mm x 0,9 mm, znakowanie laserowe na obu przyborach do pisania - zgodnie z proporcjami na wizualizacji. 2) komplet metalowych przyborów do pisania - pióro wieczne + długopis - model 2 - wg wizualizacji i parametrów: model MIRRO lub równoważny: lśniący grafitowy korpus i zatyczka; błyszczący chromowany klip, stalówka i pierścienie, ilość: 500 kpl., przybory do pisania umieszczone w jednostkowym kartonowym czarnym lub srebrnym etui z welurową wkładką, znakowanie laserowe na obu przyborach do pisania - zgodnie z proporcjami na wizualizacji. 3) długopis metalowy - wg wizualizacji i parametrów: model Sirius lub równoważny: metalowy, kolorowy korpus aluminiowy, końcówki srebrne, klip metalowy, srebrne ozdobne wyżłobione dwa ringi, mechanizm obrotowy, długość 142 mm (? 1%), szerokość 11 mm (? 1%), ilość: 2000 szt., w tym w kolorach: zielonym - 1000 szt., czerwonym - 200 szt., niebieskim - 200 szt., szarym - 200 szt., grafitowym - 200 szt., pomarańczowym - 200 szt., znakowanie laserowe na korpusie długopisu - zgodnie z proporcjami na wizualizacji. 4) koszulka bawełniana czarna wg wizualizacji i parametrów: model JHK TSRA 150 lub równoważny, gramatura bawełny 150 g, podwójny szew przy rękawach, na ramionach i wzdłuż brzegu dolnego, brak bocznych szwów, ściągacz przy szyi wzmocniony lycrą, ilość 2000 szt. w rozmiarach: S - 400 szt., M - 800 szt., L - 700 szt., XL - 100 szt., nadruk w dwóch miejscach - z przodu koszulki 2 kolory i z tyłu koszulki 3 kolory - zgodnie z proporcjami na wizualizacji, koszulka pakowana indywidualnie w woreczek foliowy PP przezroczysty zaklejany. 5)torba papierowa z herbem wg wizualizacji i parametrów: ilość 2000 szt., rozmiar: szerokość 280 mm (? 10 mm), głębokość 130 mm (? 10 mm), wysokość 340 mm (? 10 mm), papier biały powlekany min. 190 g, uszlachetnienie folia matowa, druk jednostronny 2 kolory Pantone, na zewnątrz pole zadruku 100% - zgodnie z proporcjami na wizualizacji, uchwyty krótkie 2 x 50 cm (? 10%), ze sznurka PP z zabezpieczonymi końcówkami, kolor złoty, przewlekany przez otwory, grubość nie mniejsza niż 5 mm, dno torby usztywnione tekturą min. 450 g, góra torby usztywniona tekturą min. 800 g. 6) torba papierowa z logo wg wizualizacji i parametrów: ilość 2000 szt., rozmiar: szerokość 340 mm (? 10 mm), głębokość 130 mm (? 10 mm), wysokość 340 mm (? 10 mm), papier biały powlekany 190 g, uszlachetnienie folia matowa + wybiórczo lakier UV, druk dwustronny full color, od wewnątrz torba jasnozielona - pole zadruku 100%, uchwyty krótkie 2 x 50 cm (? 10%), ze sznurka PP z zabezpieczonymi końcówkami, kolor biały, przewlekany przez otwory, grubość nie mniejsza niż 5 mm, dno torby usztywnione tekturą min. 450 g, góra torby usztywniona tekturą min. 800 g. 7) podstawka pod telefon komórkowy wg wizualizacji i parametrów: wykonana z tworzywa sztucznego z powierzchnią antypoślizgową koloru czarnego, pasuje do wszystkich modeli telefonów, wymiary (? 1%): 12,5 cm x 6,0 cm x 1,5 cm, opakowanie indywidualne w woreczek foliowy, ilość 1000 szt. w kolorze białym, nadruk 1 kolor - zgodnie z proporcjami na wizualizacji. 8) pendrive o pojemności 4GB wg wizualizacji i parametrów: pendrive w obudowie metalowo-gumowej (korpus wykonany z kolorowej gumy, część obrotowa - metalowa), pojemność 4 GB, ilość 1000 szt., w tym: w kolorze jasnozielonym 400 szt., niebieskim 100 szt., czerwonym - 100 szt., pomarańczowym - 100 szt., czarnym - 100 szt., białym - 200 szt. znakowanie laserowe na obrotowej metalowej części pendriva - zgodnie z proporcjami na wizualizacji. 9) parasol długi automatyczny wg wizualizacji i parametrów: z metalową laską, plastikowymi kolcami i uchwytem, dwuwarstwowym poszyciem z poliestru w dwóch kolorach, wierzch w kolorze czarnym, spód kolorowy, z zapięciem na rzep, rozmiar: O103 cm (? 1%), ilość 300 szt., w tym w kolorze: czarno-szarym 150 szt., czarno-czerwonym 40 szt., czarno-niebieskim 30 szt., czarno-żółtym 50 szt., czarno-zielonym 30 szt., nadruk 1 kolor - zgodnie z proporcjami na wizualizacji. 10) kubek ceramiczny wg wizualizacji i parametrów: kubek model Apollo lub równoważny: z zewnątrz biały, wewnątrz kolorowy, kształt kubka - węższy na dole, szerszy u góry, wymiary (? 1%): średnica 80/55 mm, wysokość 118 mm, pojemność 300 ml, ilość 500 szt., w tym: biało-limonkowy 200 szt., biało-czerwony 200 szt., biało-niebieski 100 szt. znakowanie: nadruk 3 kolory Pantone na zewnątrz kubka w dwóch miejscach - zgodnie z proporcjami na wizualizacji, kubek pakowany indywidualnie w pudełko kartonowe białe z wycięciem. 11) pompon jabłuszko wg wizualizacji i parametrów: ilość 2000 szt., w tym w kolorze: czerwonym 1000 szt., zielonym 1000 szt., stopki samoprzylepne zielone, wstążka biała tekstylna (nie sztywna), nadruk na wstążce 1 kolor - zgodnie z proporcjami na wizualizacji. 12) torba ekologiczna z PCV i poliestru wg wizualizacji i parametrów: z wyciętymi owalnymi rączkami z pvc i poliestru 600D, ilość 750 szt., w tym: jasnozielone - 250 szt. białe - 250 szt., czarne - 250 szt. rozmiar: szerokość 400 mm (? 10 mm), głębokość (spód i boki) 80 mm (? 10 mm), wysokość 420 mm (? 10 mm), na przodzie torby nadruk 2 kolory Pantone (na czarnej torbie nadruk w kolorach białym i jasnozielonym, na białej torbie nadruk w kolorach czarnym i jasnozielonym, na jasnozielonej torbie nadruk w kolorach białym i czarnym), tył torby bez nadruku - zgodnie z proporcjami na wizualizacji. 13) torba ekologiczna lniana z krótkimi uszami i szerokim dnem wg wizualizacji i parametrów: torba z tkaniny len 100%, ilość 1000 szt., rozmiar: szerokość 360 mm (? 10 mm), głębokość (spód i boki) 100 mm (? 10 mm), wysokość 400 mm (? 10 mm), na przodzie torby z prawej i lewej strony nadruk wielokolorowy (7 kolorów Pantone), tył torby bez nadruku - zgodnie z proporcjami na wizualizacji. UWAGA!!!: Termin wykonania zamówienia: - pierwszy etap - koszulki, torby papierowe z herbem, torby papierowe z logo - dostawa w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą; - drugi etap - komplety pióro+długopis, długopisy, podstawki pod komórkę, parasole, kubki, pompony, torby z pcv, torby lniane, pendrivy - dostawa w terminie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GM GADGETS Grzegorz Majewski, ul. Towarowa 20B, 10-417 Olsztyn, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95470,00
Oferta z najniższą ceną: 95470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149137,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżetów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na 4 części
- "Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych dla DWMPC".
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Muzeum Historii Polski w Warszawie - 4 pakiety
- Druk i montaż na terenie województwa mazowieckiego 128 banerów oraz druk i dostarczenie do delegatur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego 1139 banerów wraz z opaskami do montażu banerów
- Realizacja zadań edukacyjno-informacyjnych w obszarze profilaktyki chorób układu krążenia (ChUK)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





