Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdynia: MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ POD DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ W BUDYNKU NR 5 W AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ W GDYNI Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, do kontaktów: Anna Parasińska,Monika Miklaszewska-Apanowicz,Dawid Bąk,Adrian Pobłocki, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963, e-mail: apara@amw.gdynia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.amw.gdynia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: AMW, Sekcja Zamówień Publicznych, Anna Parasińska,Monika Miklaszewska-Apanowicz,Dawid Bąk,Adrian Pobłocki, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963, www.amw.gdynia.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, bud.nr 10, pok.121 czynna w godz. 11:00-13:30, Anna Parasińska,Monika Miklaszewska-Apanowicz,Dawid Bąk,Adrian Pobłocki, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963, www.amw.gdynia.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: AMW, Kancelaria Jawna bud.nr 5,pok.nr 349 czynna w godz.7:45-9:00 i 13:30-15:15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych, Anna Parasińska,Monika Miklaszewska-Apanowicz,Dawid Bąk,Adrian Pobłocki, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963, www.amw.gdynia.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ POD DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ W BUDYNKU NR 5 W AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ W GDYNI. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek nr 5 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac remontowych obejmuje: 1.Budowlane: Prace demontażowe, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, roboty malarskie, wymiana posadzki, montaż sufitów podwieszanych, wykonanie ścianek z płyt G-K. 2.Instalacje sanitarne: wymiana grzejników, wymiana zaworów grzejnikowych i odcinających, wymiana zaworów na instalacji sanitarnej, wymiana instalacji c.o, wymiana armatury sanitarnej. 3. Instalacje elektryczne i teletechniczne: Wykonanie wewnętrznych linii zasilających wraz z rozdzielnicami, wymiana instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, wymiana osprzętu elektrycznego, wykonanie instalacji telefonicznych i okablowania strukturalnego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (załącznik nr 2). 3.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 1) 4.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5.Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1), oraz podpisany wzór umowy (załącznik nr 3). 6.W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 9) 1. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 12). 9.Wykonawca ma obowiązek wskazać następujące osoby: a)osobę o uprawnieniach budowlanych w specjalności budowlanej, b)osobę o uprawnieniach budowlanych w specjalności sanitarnej, Wskazane osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy zaświadczenie traci ważność w trakcie realizacji zamówienia, należy niezwłocznie przedstawić aktualne zaświadczenie w celu zapewnienia ciągłości wykonania prac. Spośród tych osób Wykonawca ma obowiązek wskazać i wyznaczyć kierownika budowy, c) osoby w zakresie wykonawstwa branży elektrycznej poświadczone świadectwem kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych. 10.Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych (co najmniej 1, nie więcej niż 5), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz referencji musi pokrywać się z wykazem wykonanych robót - (załącznik nr 13). 11.Kompletne aprobaty i certyfikaty dopuszczające okna z PCV w białym kolorze i o profilach KBE lub o parametrach technicznych podobnych do stosowania w budownictwie. 12.Dowód wniesienia wadium. 13.Kosztorys ofertowy (w załączonym do oferty kosztorysie ofertowym Wykonawca musi ująć wszystkie pozycje z przedmiaru, a poszczególne pozycje tego kosztorysu muszą odpowiadać pozycjom i kolejności przedmiaru). 14.Wykonawca zobowiązany jest podać w kosztorysie ofertowym nazwy i typy materiałów, które zastosuje do wykonania przedmiotu zamówienia. 15.Po wykonaniu robót wykonawca zobowiązany jest zrobić schemat sytuacyjny pomieszczenia powykonawczy z wykonanymi elementami budowlanymi i instalacjami elektrycznymi i centralnego ogrzewania. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 29.81.61.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Oryginalny kod CPV: 30.25.70.00 - System obrazowania i archiwizowania Kod CPV wg słownika 2008: 48.32.90.00 - System obrazowania i archiwizowania Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 tys.euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 120
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2.Musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.Musi posiadać doświadczenie w realizacji prac o podobnym charakterze i wartości. 4.Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, 5.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ (kompletne aprobaty i certyfikaty dopuszczające okna z PCV w białym kolorze i o profilach KBE lub o parametrach technicznych podobnych do stosowania w budownictwie). 6.Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, jak i podpisać wzór umowy (załącznik nr 3), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 7.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w niniejszej SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (załącznik nr 2). 3.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 1) 4.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5.Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1), oraz podpisany wzór umowy (załącznik nr 3). 6.W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 9) 1. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 12). 9.Wykonawca ma obowiązek wskazać następujące osoby: a)osobę o uprawnieniach budowlanych w specjalności budowlanej, b)osobę o uprawnieniach budowlanych w specjalności sanitarnej, Wskazane osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy zaświadczenie traci ważność w trakcie realizacji zamówienia, należy niezwłocznie przedstawić aktualne zaświadczenie w celu zapewnienia ciągłości wykonania prac. Spośród tych osób Wykonawca ma obowiązek wskazać i wyznaczyć kierownika budowy, c) osoby w zakresie wykonawstwa branży elektrycznej poświadczone świadectwem kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych. 10.Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych (co najmniej 1, nie więcej niż 5), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz referencji musi pokrywać się z wykazem wykonanych robót - (załącznik nr 13). 11.Kompletne aprobaty i certyfikaty dopuszczające okna z PCV w białym kolorze i o profilach KBE lub o parametrach technicznych podobnych do stosowania w budownictwie. 12.Dowód wniesienia wadium. 13.Kosztorys ofertowy (w załączonym do oferty kosztorysie ofertowym Wykonawca musi ująć wszystkie pozycje z przedmiaru, a poszczególne pozycje tego kosztorysu muszą odpowiadać pozycjom i kolejności przedmiaru). 14.Wykonawca zobowiązany jest podać w kosztorysie ofertowym nazwy i typy materiałów, które zastosuje do wykonania przedmiotu zamówienia. 15.Po wykonaniu robót wykonawca zobowiązany jest zrobić schemat sytuacyjny pomieszczenia powykonawczy z wykonanymi elementami budowlanymi i instalacjami elektrycznymi i centralnego ogrzewania. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ na stronie internetowej dostępna bezpłatnie. W wersji papierowej (50 PLN)odbiór osobiście w siedzibie Zamawiającego bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.04.2007, godzina 09:30, AMW Gdynia bud.nr 10 pok.nr 124.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.03.2007.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
- Dostawy trumien i akcesoriów pogrzebowych
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- "REMONT MIESZKANIA Z DOSTĘPEM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU WIELOFUNKCYJNYM W RABIE NIŻNEJ"
- Przebudowa stadionu sportowego w msc. Lelis
- Remont budynku gospodarczego na terenie obiektu socjalnego GDDKiA Oddziału Kraków w m. Muszyna
- wykonywanie remontów lokali z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- Modernizacja pomieszczeń i zagospodarowanie części terenu VII Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





