eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie- pakiet nr 6 i 14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-29

Wyszków: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie- pakiet nr 6 i 14
Numer ogłoszenia: 152806 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7423811, fax 029 7428028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie- pakiet nr 6 i 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), z zachowaniem zasad określonych w niniejszej ustawie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 24.49.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.Spełniają wymogi określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: · dokument potwierdzający rejestr firmy z określeniem zakresu działania; ·zezwolenia na prowadzenie działalności objętej zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Brak obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawca potwierdzi własnym oświadczeniem załączonym do oferty. b)posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. w języku polskim katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany materiał. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 pzp: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a)w języku polskim katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany materiał (jego walory medyczne, jakościowe, atesty, aprobaty, zgodne z przepisami dopuszczenia do obrotu i stosowania w Służbie Zdrowia w Polsce. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1a składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. A.Wynikające z SIWZ 1.Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1), 2.Szczegółowy formularz oferty cenowej - pakiety nr 6 i 14 (załącznik nr 2-6, 2-14) 3.Podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 oraz z art. 44, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3), 4.Podpisany formularz umowy (załącznik nr 4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie- pakiet nr 6 i 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZYRZĄDY DO PRZETACZANIA PŁYNÓW PRZYRZĄDY DO PRZETACZANIA KRWI STRZYKAWKA JANELTA 100ML STRZYKAWKA DO TUBERKULINY STRZYKAWKA DO INSULINY STRZYKAWKA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 2ML STRZYKAWKA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 5ML STRZYKAWKA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 10ML STRZYKAWKA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 20ML STRZYKAWKA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 50ML DREN LATEKSOWY DO JAMY OTRZEWNEJ DŁ. 32 CM CH 18 DREN LATEKSOWY DO JAMY OTRZEWNEJ DŁ. 32 CM CH 20 DREN LATEKSOWY DO JAMY OTRZEWNEJ DŁ. 32 CM CH 22 DREN LATEKSOWY DO JAMY OTRZEWNEJ DŁ. 32 CM CH 24 DREN LATEKSOWY DO JAMY OTRZEWNEJ DŁ. 32 CM CH 26 DREN LATEKSOWY DO JAMY OTRZEWNEJ DŁ. 32 CM CH 28 DREN LATEKSOWY DO JAMY OTRZEWNEJ DŁ. 32 CM CH 30 DREN LATEKSOWY DO JAMY OTRZEWNEJ DŁ. 32 CMCH 32 DREN LATEKSOWY DO JAMY OTRZEWNEJ DŁ. 32 CM CH 36 DREN SILIKONOWY WIELORAZOWY DLA DOROSŁYCH 19 MM Ć22X22 DŁUGOŚĆ 110CM DREN SILIKONOWY MEDYCZNY6 MM W OPAK. 25M WORKI ODDECHOWE SILIKONOWE POJ. 500 ML WORKI ODDECHOWE SILIKONOWE POJ. 1000 ML WORKI ODDECHOWE SILIKONOWEPOJ. 1500 ML WORKI ODDECHOWE SILIKONOWEPOJ. 2300 ML MANKIETY DO SZYBKICH PRZETOCZEŃ Z MANKIETEM I Z POMPKA RĘCZNĄ POJ. 500ML MASKI ANESTEZJOLOGICZNE SILIKONOWE PRZEŹROCZYSTE ROZM. 3 MASKI ANESTEZJOLOGICZNE SILIKONOWE PRZEŹROCZYSTE ROZM. 4 MASKI ANESTEZJOLOGICZNE SILIKONOWE PRZEŹROCZYSTE ROZM. 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie- pakiet nr 6 i 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia laparoskopia Chirurgiczna Klipsy tytanowe M-LLT300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.