eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa artykułów gospodarstwa domowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Gdańsk: Sukcesywna dostawa artykułów gospodarstwa domowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 152754 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116620 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów gospodarstwa domowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : dostawa artykułów gospodarstwa domowego, zwanych w dalszej części artykułami. Wspólny słownik zamówień (CPV) : 39220000-0 2.Szczegółowy opis artykułów stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ). 3.Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć - dostarczanie artykułów etapami zgodnie z załącznikiem nr 2 (do SIWZ). 4. Wykonawca dostarczy artykuły w miejsca wskazane w zamówieniach złożonych drogą elektroniczną, (tzw. wewnętrzny system zamówień Zamawiającego) zgodnie ze strukturą organizacyjną Uniwersytetu Gdańskiego (Zamawiającym będzie każda jednostka organizacyjna Uniwersytetu Gdańskiego w województwie pomorskim www.univ.gda.pl). 5. Wykonawca powinien wziąć pod uwagę złożoność organizacyjną Uniwersytetu Gdańskiego, w związku z czym dostawy artykułów będą niejednokrotnie małe kwotowo jak i ilościowo. 6.Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem na własny koszt i zapewni rozładunek wraz z wniesieniem. 7. Termin dostawy (częściowej) nie będzie dłuższy niż 3 dni robocze od daty otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. 8.Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2. 9.Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert równoważnych ( nie gorszych jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego). 10.Wszystkie dostarczane artykuły mają posiadać etykietę zawierającą informacje o produkcie, być fabrycznie nowe i posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 11.Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie 12. Jeżeli Wykonawca zaproponował opakowania mniejsze niż wymienione w załączniku nr 2 (do SIWZ) winien odpowiednio przeliczyć dostarczane ilości równoważne a końcowa ilość asortymentu nie powinna być mniejsza od wymaganej. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji części zamówienia do 20% jego łącznej wartości. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego a wynagrodzenie będzie wypłacone jedynie za zrealizowaną część zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. DRACHMA Piotr Mokrzyszak, ul. Rzemieslnicza 14, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46553,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48281,16

  • Oferta z najniższą ceną: 48281,16 / Oferta z najwyższą ceną: 88663,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.