eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówDostawa aparatu do znieczulenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Lubartów: Dostawa aparatu do znieczulenia
Numer ogłoszenia: 152497 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8556608, fax 081 8556608.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu do znieczulenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa, montaż, uruchomienie fabrycznie nowego aparatu do znieczulenia- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia- opis wymagań technicznych: 1. Urządzenie fabryczne nowe - podać rok produkcji 2. Instrukcja w języku polskim dla aparatu i monitora 3. Gwarancja min. 24 miesięce na aparat i monitor 4. Masa aparatu do znieczulenia (bez butli i parowników) podać 5. Wymiary zewnętrzne w mm - podać: [wys./szer./dł] 6. Aparat do znieczulenia na podstawie jezdnej (cztery koła) - przynajmniej dwa blokowane 7. Aparat wyposażony w min 2 szuflady na drobne akcesoria 8. Blat do pisania podświetlany 9. Uchwyt butli tlenowej i butli dla podtlenku azotu. 10. Reduktory dla butli O2 i N2O ze złączami zgodnymi z PN wyposażone w manometr i przyłącze do aparatu. 11. Dodatkowe gniazda elektryczne 230 V (min. trzy) 12. Zasilanie 230 V, 50 Hz 13. Aparat przystosowany do zasilania gazowego z sieci centralnej i z butli 14. Awaryjne zasilanie akumulatorowe całego systemu minimum 30 min. w typowych warunkach roboczych- akumulator fabrycznie wmontowany 15. Wbudowane uchwyty do mocowania dwóch parowników z blokadą uniemożliwiającą podaż dwóch gazów jednocześnie typu selectatec 16. Ssak inżektorowy z regulacją siły ssania i zbiornikiem min.0,7l na wydzielinę 17. Dodatkowy niezależny od aparatu wbudowany przepływomierz O2 18. System automatycznego utrzymywania minimalnego stężenia tlenu w mieszaninie oddechowej na poziomie min. 24% 19. Kalibracja przepływomierzy dostosowana do znieczulenia z niskim i minimalnymi przepływami od 200ml/min 20. Precyzyjne przepływomierze dla tlenu, podtlenku azotu i powietrza lub elektroniczny mieszalnik gazów. 21. Kompensacja podatności i dopływu świeżych gazów 22. Obejście tlenowe o dużej wydajności 23. Pochłaniacz dwutlenku węgla o budowie przeziernej mniejsz. rów.1,0l umożliwiający wymianę wapna w czasie pracy 24. Eliminacja gazów anestetycznych poza salę operacyjną 25. Układ oddechowy okrężny o prostej budowie, łatwy do wymiany i sterylizacji 26. Kompaktowy układ oddechowy okrężny do wentylacji dorosłych i dzieci o niskiej podatności. 27. Regulowana ciśnieniowa zastawka bezpieczeństwa 28. Regulowane ręcznie i automatycznie granice alarmowe 29. Możliwość stosowania układów półotwartych 30. Układ pacjenta wielokrotnego użytku silikonowy TRYBY WENTYLACJI ( respirator ) 31. Ręczny system wentylacji 32. Wentylacja spontaniczna 33. Wentylacja kontrolowana objętością 34. Wentylacja kontrolowana ciśnieniem 35. PSV - wentylacja spontaniczna wspomagana ciśnieniem. 36. SIMV +wspomaganie ciśnieniem PS REGULACJE 37. Regulacja częstości oddechów minimum od 5 do 60 na minutę 38. Regulacja objętości oddechowej minimum od 20 do 1400 ml w trybie objętościowym. 39. Regulacja stosunku wdechu do wydechu minimum 2: 1 do 1 :4 40. Regulacja ciśnienia wdechu przy PCV minimum 10 do 50 cm H2O 41. Regulacja Plateau wdechu w zakresie minimum 5-50% czasu wdechu 42. Regulacja czułości wyzwalania 43. Regulacja ciśnienia PEEP ALARMY 44. Alarm niskiej wentylacji minutowej 45. Alarm minimalnego ciśnienia wdechowego 46. Alarm niskiej częstości oddechowej 47. Alarm niskiego i wysokiego stężenia O2 w aparacie lub monitorze 48. Alarm bezdechu 49. Alarm błędnego ciśnienia PEEP 50. Alarm braku zasilania w energię elektryczną 51. Alarm braku zasilania w tlen POMIARY(w aparacie lub monitorze) 52. Pomiar stężenia tlenu w gazach oddechowych 53. Pomiar objętości wdechu 54. Pomiar objętości minutowej 55. Pomiar częstotliwości oddechów 56. Pomiar stosunku I:E 57. Pomiar ciśnienia szczytowego, średniego i PEEP 58. Pomiar i wyświetlanie podatności 59. Wyświetlanie krzywej ciśnienia, przepływu, pętli oddechowych 60. Komunikacja w języku polskim MONITOR PARAMETRÓW ŻYCIOWYCH PACJENTA 61. Producent/model/typ/rok produkcji podać. 62. Zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych 63. Monitor modułowy, moduły sprzętowe. Kolorowy ekran LCD TFT wysokiej jakości o przekątnej min 12 cali. 64. Prezentacja min. 8 krzywych dynamicznych na ekranie 65. Monitor przystosowany do pracy w sieci. Możliwość transmisji danych do komputera 66. Opisy i komunikaty ekranowe w języku polskim 67. Bezpieczne i stabilne mocowanie monitora do aparatu. Wieszak monitora z regulacją, akcesoria do zamocowania monitora i kabli . 68. Gwarancja min 24 miesięce POMIARY GAZOWE 69. Pomiar stężenia CO2, N2O, O2 (wdechowego i wydechowego) 70. Pomiar stężenia lotnych anestetyków z automatyczną detekcją zastosowanego środka. Kalkulacja współczynnika MAC 71. Możliwość wyświetlania krzywych stężenia gazów 72. W komplecie osprzęt do pomiarów gazowych EKG 73. Możliwość monitorowania przy użyciu 3 lub 5 elektrod. Na wyposażeniu przewody EKG 3 -odprowadzeniowe 74. Filtr zakłóceń elektrochirurgicznych 75. Podstawowa analiza arytmii i analiza odcinka ST ze wszystkich odprowadzeń 76. Zakres pomiaru częstości akcji serca minimum 30-250/ min POMIAR ODDECHU 77. Pomiar metodą impedancyjną. Wyświetlane wartości cyfrowe i fala oddechu 78. Zakres pomiaru częstości oddechów w zakresie min 5-120/min . POMIAR SATURACJI 79. Wyświetlane wartości liczbowe saturacji i tętna oraz krzywa pletyzmograficzna 80. W komplecie przewód interfejsowy i standardowy wielorazowy czujnik na palec typu klips. 81. System monitorowania zapewniający poprawne pomiary przy słabym lub zakłóconym sygnale. NIEINWAZYJNY POMIAR CIŚNIENIA 82. Wyzwalanie pomiaru ręczne i automatyczne z regulacją od 1 min do 6h 83. Zakres pomiarowy w zakresie minimum 20-250 mm Hg 84. Na wyposażeniu wielorazowe mankiety wielorozmiarowe dla dorosłych i dzieci (co najmniej 3 rozmiary) INWAZYJNY POMIAR CIŚNIENIA 85. Dwa kanały pomiarowe 86. Zakres pomiaru min od - 40 do + 300 mm Hg 87. Możliwość pomiaru i wpisu nazw różnych ciśnień w tym ciśnienia śródczaszkowego POMIAR TEMPERATURY, 88. Dwa tory pomiarowe 89. Jednoczesne wyświetlanie obu temperatur oraz różnicy temperatur 90. Zakres pomiaru min 10-45 C 91. W komplecie wielorazowy czujnik temperatury powierzchniowy. 92. POMIAR GŁĘBOKOŚCI ZNIECZULENIA 93. Możliwość rozbudowy o moduł wykorzystujący technologię BIS 94. Pełne oprzyrządowanie, zestaw pomiarowy 95. Możliwość rozbudowy o pomiar zwiotczenia NMT ze stymulatorem ALARMY 96. Alarmy o różnych poziomach ważności , opisać 97. Ustawienie granic alarmowych wszystkich, parametrów ręczne i automatyczne TRENDY 98. Przynajmniej 24 godzinowe trendy wszystkich mierzonych parametrów 99. Rozdzielczość trendów 1 minuta 2. Zamawiający wymaga aby okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosił minimum 24 miesiące, licząc od dnia protokolarnego przekazania sprzętu do eksploatacji. 3. Zamawiający wymaga nieodpłatnego przeszkolenia personelu w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w terminie 6 dni od daty protokolarnego przekazania sprzętu. 4. Zaoferowane urządzenie wraz z wyposażeniem winno być oznakowane znakiem CE.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. nr 164 z 2006r, poz. 1163 z póź. zm.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów :
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie- Załącznik nr 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14 21-100 Lubartów, Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.