Ogłoszenie z dnia 2016-01-22
Białystok: Pełnienie przez Pana Pawła Kotlę funkcji Kierownika Muzycznego Opery i Filharmonii Podlaskiej w okresie od 01.02.2016 r. do 30.06.2017 r.
Numer ogłoszenia: 15240 - 2016; data zamieszczenia: 22.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera i Filharmonia Podlaska - Europejskie Centrum Sztuki, ul. Odeska 1, 15-406 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 306 75 15, faks 85 734 19 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie przez Pana Pawła Kotlę funkcji Kierownika Muzycznego Opery i Filharmonii Podlaskiej w okresie od 01.02.2016 r. do 30.06.2017 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wartość zamówienia jest niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.20.00 - Usługi artystyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paweł Kotla, Burrells Wharf Sq., Londyn E14 3TD, kraj/woj. Zjednoczone Królestwo.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 387000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: zastrzeżone
Oferta z najniższą ceną: zastrzeżone / Oferta z najwyższą ceną: zastrzeżone
Waluta: zastrzeżone .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia w procedurze zamówienia publicznego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1c Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 c tej Ustawy, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę w przypadku udzielania zamówienia w zakresie działalności twórczej lub artystycznej. Zamawiający planował udzielenie zamówienia obejmującego zakres twórczy i artystyczny - pełnienie funkcji Kierownika Muzycznego Opery i Filharmonii Podlaskiej. Według przedmiotu zamówienia wykonawca powinien świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi twórcze i artystyczne polegające na: 1) nadzorowaniu, koordynacji oraz doradztwie pod względem muzycznym, wszelkich projektów scenicznych, koncertowych i nagraniowych organizowanych przez Zamawiającego w okresie od 01.02.2016 r. do 30.06.2017 r., zwanych Projektami repertuarowymi, w charakterze kierownika artystycznego, 2) nadzorowaniu, doradztwie pod względem organizacyjnym oraz koordynacji pracowników artystycznych zgodnie z regulaminem organizacyjnym Opery, 3) przygotowaniu pod względem muzycznym spektakli operowych organizowanych przez Zamawiającego w okresie od 01.02.2016 r. do 30.06.2017 r. w ramach Projektów repertuarowych, 4) przygotowaniu pod względem muzycznym koncertów symfonicznych organizowanych przez Zamawiającego w okresie od 01.02.2016 r. do 30.06.2017 r. w ramach Projektów repertuarowych. Do realizacji ww. przedmiotu zamówienia Zamawiający szukał wykonawcy spełniającego następujące wymagania: - legitymującego się wykształceniem muzycznym w zakresie dyrygentury, - posiadającego przynajmniej 15-letnie doświadczenie zawodowe w charakterze dyrygenta współpracującego z orkiestrami symfonicznymi polskimi i zagranicznymi, - posiadającego przynajmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w charakterze dyrygenta współpracującego z teatrami operowymi w kraju i za granicą, - dającego rękojmię należytego wykonania przedmiotu zamówienia, - władającego biegle językiem polskim i angielskim, - dyspozycyjnego, który będzie stale współpracował z Zamawiającym przy realizacji przedmiotu zamówienia, a ewentualna współpraca z innymi instytucjami kultury nie będzie stała na przeszkodzie w wykonaniu przedmiotu zamówienia według potrzeb Zamawiającego. Zamawiającemu nie jest znany - oprócz Pawła Kotli - inny Wykonawca, który spełnia ww. przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia oraz, który może podjąć się realizacji zamówienia zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Paweł Kotla studiował dyrygenturę na Uniwersytecie Muzycznym w Warszawie i na Accademia Chigiana w Sienie. Studia podyplomowe w zakresie muzykologii i praktyki wykonawczej ukończył na Uniwersytecie w Oksfordzie u Andrew Parrotta. Brał udział w kursach mistrzowskich w Wiedniu, Innsbrucku, Bressanone i u fińskiego profesora Jormy Panuli. Jako asystent pracował z takimi dyrygentami jak Sir Simon Rattle, Valery Giergiew, Sir Neville Marriner i Yuri Temirkanov. Koncertował z następującymi orkiestrami: London Symphony Orchestra, Orquestra Sinfônica Municipal de Sao Paulo, Drottningholm Barockensemble, City of Birmingham Symphony Orchestra, Birmingham Contemporary Music Group, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Ukrainy, Narodowa Orkiestra Kameralna Gruzji - Georgian Sinfonietta, Państwowa Filharmonia Białorusi i z jedną z czołowych orkiestr kameralnych Europy London Mozart Players. Jest pierwszym polskim dyrygentem swojego pokolenia, który wystąpił z jedną z najlepszych orkiestr świata Filharmonią w Sankt Petersburgu. W Polsce występował z niemal wszystkimi polskimi orkiestrami, tj.: Sinfonią Varsovią, Orkiestrą Akademii Beethovenowskiej, Filharmonią Narodową, Baltic Neopolis Orchestra, Elbląską Orkiestrą Kameralną, Operą na Zamku w Szczecinie i Warszawską Operą Kameralną. Nagrywał z Polską Orkiestrą Radiową. Regularnie prowadzi projekty nagraniowe Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia. Był twórcą i dyrektorem artystycznym najbardziej spektakularnego sukcesu programu kulturalnego Polskiej Prezydencji w UE - I, CULTURE Orchestra. Wraz z zespołem tym odbył tournée po najbardziej prestiżowych salach koncertowych 7 stolic europejskich. Pan Paweł Kotla będzie sprawował funkcję Pierwszego Dyrygenta i Kierownika Artystycznego. Udzielenie zamówienia tej klasy specjaliście z niezbędnym doświadczeniem, daje gwarancję należytego wykonania przedmiotu zamówienia, a przez to stwarza warunki do odniesienia sukcesu artystycznego przez Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 49 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Prymasa Tysiąclecia w Białymstoku
- ,,Dostawa fabrycznie nowej minikoparki wraz z przyczepą"
- Przebudowa i nadbudowa budynku studia TVP w zakresie zmiany konstrukcji i kształtu dachu nad częścią budynku w Oddziale Terenowym Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w Białymstoku
- Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2025 II
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Gajowej w Białymstoku
- USŁUGA SPRZĄTANIA OBIEKTU OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. ODESKIEJ 1
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.