eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, peryferiami, drukarkami, urządzeniami kopiująco - drukującymi i aktywnymi urządzeniami sieciowymi na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-24

Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, peryferiami, drukarkami, urządzeniami kopiująco - drukującymi i aktywnymi urządzeniami sieciowymi na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
Numer ogłoszenia: 152390 - 2016; data zamieszczenia: 24.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31965 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 675 75 00, faks 42 678 92 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, peryferiami, drukarkami, urządzeniami kopiująco - drukującymi i aktywnymi urządzeniami sieciowymi na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, peryferiami, drukarkami, urządzeniami kopiująco - drukującymi i aktywnymi urządzeniami sieciowymi na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami - załącznik nr 2 w części B SIWZ. Przedstawione w załączniku nr 2 części B SIWZ wymagane minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia określają produkty spełniające wymagania techniczne. Oznacza to, iż oferowany produkt musi spełniać określone w załączniku parametry. Parametry produktów mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. Zamawiający podając typ / model / przykład produktu (podaje przykład produktu spełniającego oczekiwania, który został określony tylko i wyłącznie informacyjnie). W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów spełniających wymagania lub równoważnych. Oprogramowanie przedstawione w SIWZ bądź równoważne (kompatybilne). Równoważność opisana została wg. wskazanych w tabelach załącznik nr 2 funkcji i cech produktu równoważnego. Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. Zestawy komputerowe mogą być składane, wówczas gwarancja oddzielnie na każdy komponent. Wykonawca zapewni realizację gwarancji bez konieczności dostarczenia sprzętu w opakowaniach handlowych. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia (dotyczy pakietów 1-9) Zamawiającemu fabrycznie nowego nieużywanego sprzętu i gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych. Urządzenia muszą posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne. Wykonawca zapewnia udzielenie Zamawiającemu gwarancji przez okres minimum 24 miesiące oraz bezpłatny serwis w czasie trwania gwarancji. Zamawiający dopuszcza serwis i wykonywanie usług instalacyjnych oraz szkoleniowych bezpośrednio przez producenta lub jego autoryzowane służby. Za ich działania lub zaniechania w całości odpowiada Wykonawca będący stroną w umowie. Przedmiot zamówienia składa się z jedenastu podzespołów opisanych w tabelach (nr 1-9). L.p Nazwa pakietu Liczba szt. 1 Pakiet nr 1: Zestawy komputerowe - stacje robocze z wyposażeniem 85 - monitory 106 2 Pakiet nr 2: Medyczny diagnostyczny monitor kolorowy 2MP dla wizualizacji objętości 3D i fuzji. - Medyczny diagnostyczny monitor kolorowy 2MP dla wizualizacji objętości 3D i fuzji. 2 3 Pakiet nr 3: Urządzenia mobilne - laptop 15,6 3 - laptop 17 2 4 Pakiet nr 4: Urządzenia terminalowe Terminale sieciowe 41 5 Pakiet nr 5: Urządzenia drukujące - Drukarki stanowiskowe i sieciowe - kolor wielofunkcyjne 2 - Drukarki stanowiskowe i sieciowe - monochromatyczne 8 - Drukarki stanowiskowe i sieciowe - monochromatyczne wielofunkcyjne 20 6 Pakiet nr 6: Aktywne urządzenia sieciowe - serwer terminali 1 - serwerowy system operacyjny 1 - licencje pulpitu zdalnego do serwera RDP 200 - licencje dostępu do serwera CAL 200 - serwer NAS 1 7 Pakiet nr 7: Aktywne urządzenia sieciowe - Access Point + anteny zewnętrzne 2 - Switch (przełącznik) 2 8 Pakiet nr 8: Oprogramowanie - Symantec Backup Exec 1 9 Pakiet nr 9: Sprzęt audio-wizualny - Telewizor 1 - DVD 1 Po zweryfikowaniu sprawności działania dostarczonego sprzętu zostanie podpisany protokół odbioru. Do protokołu Wykonawca załączy instrukcję obsługi oraz karty gwarancyjne dotyczące przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet Nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 23.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZyCOM Polska Sp. z o. o., ul. Puszczyka 9, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191033,76

  • Oferta z najniższą ceną: 191033,76 / Oferta z najwyższą ceną: 420598,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • E-Tech S.C. M. Duda, P. Kapusta, ul. Tuwima 95A, 90-031 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16934,40

  • Oferta z najniższą ceną: 13950,21 / Oferta z najwyższą ceną: 19876,32

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet Nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PWH WIP, ul. Wł. Reymonta 23, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12287,70

  • Oferta z najniższą ceną: 12287,70 / Oferta z najwyższą ceną: 43111,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet Nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SunTar Sp. z o. o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25839,84

  • Oferta z najniższą ceną: 25839,84 / Oferta z najwyższą ceną: 42582,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet Nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • E-Tech S.C. M. Duda, P. Kapusta, ul. Tuwima 95A, 90-031 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78597,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78597,00 / Oferta z najwyższą ceną: 132511,96

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet Nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IT Serwis, ul. Żołnierska 5A, 71-210 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4811,76

  • Oferta z najniższą ceną: 3795,78 / Oferta z najwyższą ceną: 8789,58

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet Nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Login Plus Sp. z o. o., ul. Dostawcza 12, 93-231 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3725,67

  • Oferta z najniższą ceną: 3725,67 / Oferta z najwyższą ceną: 3991,35

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.