eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OdolanówZakup i sukcesywna dostawa betonu cementowego C 8/10, C12/15 i C16/20 zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych związane z wykonywaniem prac na terenie Gminy i Miasta Odolanów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Odolanów: Zakup i sukcesywna dostawa betonu cementowego C 8/10, C12/15 i C16/20 zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych związane z wykonywaniem prac na terenie Gminy i Miasta Odolanów.
Numer ogłoszenia: 152204 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Bartosza 7, 63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7331314, faks 062 7333325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukodolanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy nieposiadający osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa betonu cementowego C 8/10, C12/15 i C16/20 zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych związane z wykonywaniem prac na terenie Gminy i Miasta Odolanów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa betonu cementowego C 8/10, C12/15 i C16/20 zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych związane z wykonywaniem prac na terenie Gminy i Miasta Odolanów. W tego rodzaju zamówieniach Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia zamówienia (powiadomienie telefoniczne potwierdzone faksem). Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie karami wynikającymi z nieterminowych dostaw.2.Zakład wykonuje prace związane z remontem chodników i parkingów, a także prowadzi różnego rodzaju naprawy, remonty związane z natychmiastową naprawą chodników, dróg, kanalizacji deszczowej, studni betonowych co wymaga od Zakładu natychmiastowej reakcji w trybie pilnym, co oznacza że dostawa betonu w takich sytuacjach musi odbywać się natychmiastowo od zdarzenia w ciągu 2 godz. (powiadomienie telefoniczne potwierdzone faksem). Dostawa betonu od godz. 700-1800 w sprawach awaryjnych. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie karami wynikającymi z nieterminowych dostaw.3.Wymagania dotyczą działu III pkt.1 i 2: Dojazd betonu od producenta na miejsce budowy nie może być dłuższy niż 1,5 godz. Częstotliwość między jedną dostawą, a drugą, nie może być krótsza niż 3 godziny (dotyczy dużych zamówień). Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie karami wynikającymi z nieterminowych dostaw.4.Kod CPV 44114000-2 Beton. 5.Dostawa obejmuje następujący asortyment:Beton C 8/10 (dawny B-10) szacunkowa ilość 406 m3,Beton C12/15 (dawny B-15)szacunkowa ilość40 m3 Beton C16/20 (dawny B-20)szacunkowa ilość 20 m3. 6.Dostawy betonu kształtować się będą na poziomie szacunkowo:10 razy do 1 m3,25 razy od 1,0 m3 do 2,0 m3, 30 razy od 2,0 m3 do 3,0 m3, 60 razy od 4,0 m3 do 5,0 m3 7.Cena winna obejmować wszelkie koszty łącznie z dowozem samochodem betoniarką wraz z pompą i nie może ulec zmianie przez cały okres dostawy.8.Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady materiałów zmniejszające ich wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.9.Wykonawca udzieli minimum 24 miesiące gwarancji na w/w asortyment. 10.Płatność przelewem w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury za każdą partię dostawy.11.Zamawiający zastrzega sobie, że ilość materiałów określona w zamówieniu jest szacunkowa i może ulec zmianie, w zależności od ilości prowadzonych prac; jeżeli ilość zamówienia będzie mniejsza Wykonawca nie będzie z tego tytułu mógł zgłaszać żadnych roszczeń..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające, stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki w przypadku określonym w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen jednostkowych nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00 - Beton .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w Załączniku nr 2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w Załączniku nr 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w Załączniku nr 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w Załączniku nr 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w Załączniku nr 2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    deklaracja zgodności z Polską Normą lub aprobata techniczna okres gwarancji na powyższy asortyment minimum 24 miesiące

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia winni dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ewentualne pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. Zaakceptowany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zukodolanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Odolanowie ul. Bartosza 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych w Odolanowie ul. Bartosza 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.