Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-29
Lubin: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych, filetów rybnych i mleka modyfikowanego dla dzieci.
Numer ogłoszenia: 152202 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie, ul. Bema 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, fax 076 8401716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych, filetów rybnych i mleka modyfikowanego dla dzieci..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objęte jest szacunkowe, roczne zapotrzebowanie w zakresie: artkułów spozywczych, filetów rybnych i mleka modyfikowanego dla dzieci.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.83.12.00 - Cukier biały Kod CPV wg słownika 2008: 15.83.12.00 - Cukier biały 05.12.23.00 - 05.12.23.00 01.24.20.00 - 01.24.20.00 Oryginalny kod CPV: 15.51.17.00 - Mleko w proszku Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.17.00 - Mleko w proszku Oryginalny kod CPV: 15.61.40.00 - Ryż przetworzony Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.40.00 - Ryż przetworzony Oryginalny kod CPV: 15.86.10.00 - Kawa Kod CPV wg słownika 2008: 15.86.10.00 - Kawa Oryginalny kod CPV: 15.86.30.00 - Herbata Kod CPV wg słownika 2008: 15.86.30.00 - Herbata .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis oceny spełnienia warunków. Zamawiający wymaga w zakresie: potencjału kadrowego, posiadanych doświadczeń, potencjału technicznego i finansowo-ekonomicznego, złożenia oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 specyfikacji oraz innych, określonych w pkt 6 specyfikacji dokumentów. Oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców Zamawiający dokona sprawdzając kompletność, poprawność i aktualność złożonych dokumentów, wg formuły spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : a)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - Załącznik Nr 1 do oferty, b)oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2 do oferty, c)wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ), d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) oświadczenie Wykonawcy dotyczące stosowania zasad Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP)- Załącznik nr 4 f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. g) pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. h) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. 2. Dokumentowanie spełnienia warunków przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605 ). 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a)podmioty występujące wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)formularz oferty - winni podpisać wszystkie podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia. c)w odniesieniu do wymogów dotyczących wiarygodności Wykonawcy dokumenty przewidziane specyfikacją winni złożyć wszyscy Wykonawcy z osobna, w tym m.in. odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenia lub inne dokumenty przewidziane specyfikacją. d)przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podmiotów występujących wspólnie. e)Podmioty występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlubin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59-300 Lubin, ul. Bema 6, pok. 206.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59-300 Lubin, ul. Bema 6, pok. 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mleka modyfikowane..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowe, roczne zapotrzebowanie w zakresie: mleka modyfkowanego początkowego i następnego dla dzieci, mleka modyfikowanego dla wcześniaków i kleiku ryżowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Woda mineralna..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowe, roczne zapotrzebowanie w zakresie wody mineralnej gazowanej i niegazowanej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Filety rybne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowe, roczne zapotrzebowanie w zakresie filetów rybnych z morszczuka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 05.12.23.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły spożywcze sypkie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowe, roczne zapotrzebowanie w zakresie: mąki, kaszy, ryżu, cukru, makaronu, płatków owsianych, kakao, kawy i herbaty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.22.00-3, 15.61.31.00-9, 15.61.40.00-5, 15.61.33.80-5, 15.85.11.10-2, 15.86.10.00-1, 15.86.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kisiel, galaretka, przyprawy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowe, roczne zapotrzebowanie w zakresie kiesielu, galaretki i przypraw..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3, 15.33.22.40-8, 15.87.21.00-2, 15.87.24.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przetwory..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowe roczne zapotrzebowanie w zakresie: syropu wieloowocowego, miodu naturalnego, dżemu owocowego, musztardy, żurku, przyprawy w płynie,soku bananowo-owocowego, octu, chrzanu, oleju rzepakowego, kukurydzy konserwowej, groszku konserwowego, fasoli szparagowej konserwowej, fasoli i grochu suchego, pasztetu drobiowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.20.00-6, 15.33.14.62-3, 15.32.10.00-4, 15.33.14.25-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Jajka..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowe, roczne zapotrzebowanie w zakresie: jajek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na dz. 153, 152/5, 429/3, 428/3 w miejscowości Miłoradzice.
- "Wycinka krzewów oraz samosiewów drzew tworzących zakrzewienia wraz z karczowaniem korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych oraz dróg wewnętrznych na terenie Powiatu Lubińskiego."
- Naprawa układu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
- Odnowienie oznakowania poziomego jezdni.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2025 DOSTAWY PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 im. Ks. WARCISŁAWA IV W SZCZECINKU
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby badań ankietowych prowadzonych na terenie województwa pomorskiego przez Urząd Statystyczny w Gdańsku w podziale na 4 części
- dostawa produktów pochodzenia zwierzęcego.
- GRZYBY JADALNE.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.