To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Opole: USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM ZDW - ODDZIAŁU TERENOWEGO W GŁUBCZYCACH
Numer ogłoszenia: 1521 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252951 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4591800, faks 77 4581352.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM ZDW - ODDZIAŁU TERENOWEGO W GŁUBCZYCACH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym ZDW - Oddziału Terenowego w Głubczycach zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków - usługi sprzątania budynków. Lokalizacja: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Głubczycach, ul. Kościuszki 8, 49-100 Głubczyce. Zakres usług: powierzchnie objęte sprzątaniem - 472,5 m2 z wyszczególnieniem: a) wejście główne do biurowca wraz ze schodami, b) korytarze od parteru do I piętra - 78,2 m2, c) ciągi komunikacyjne (klatka schodowa) od parteru, piętro do poddasza - 30,10 m2. Podłogi wykonane z płytek - 21,7m2, lastryko - 8,2m2. Mycie okien na korytarzach i klatce schodowej o powierzchni 10,40 m2, d) pomieszczenia na I piętrze o łącznej powierzchni - 258,70 m2, w tym: - 9 pokoi biurowych - 186,6 m2, - sala konferencyjna - 37,3 m2, - 2 pomieszczenia magazynowe - 25,7 m2, - 2 toalety - 9,1 m2, pracownicy korzystający z toalet 9 osób + 4 osoby wynajmujące WZMiUW, podłoga w wc płytki - 9,1m2, płytki ścienne 46,76 m2. Mycie okien w wyżej wymienionych pomieszczenia o powierzchni 50,70 m2 w pomieszczeniach biurowych , magazynowych i sali konferencyjnej podłogi z paneli, e) pomieszczenia na parterze budynku socjalnego o powierzchni 105,50 m2: - szatnia, umywalnia, 2 toalety, 2 pisuary, 2 kabiny natryskowe - pracownicy korzystający z urządzeń - 7 osób. Mycie okien w wyżej wwymienionych pomieszczeniach o powierzchni 8,80 m2, podłoga w szatni linoleum 86,6m2, w umywalni i kabinach natryskowych - 2 szt., wc - 2 szt., pomieszczenie bojlera - płytki 18,9 m2, płytki ścienne - 47,90m2. Razem ilość oczek, pisuarów, umywalek i kabin prysznicowych: a) 4 oczka, b) 2 pisuary, c) 6 umywalek, d) 2 kabiny (glazura), f) 3 lustra. Łączna powierzchnia objęta sprzątaniem: a) linoleum - 86,6 m2, b) lastryko - 8,4 m2, c) płytki - 127,9 m2, d) panele - 249,6 m2, e) płytki ścienne - 94,66 m2, f) powierzchnia okien - 69,90 m2, g) drzwi - 27 szt. Ponadto zamawiający posiada: a) 10 koszy 35 l, b) 4 kosze 60 l.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EFECTUS, ul. Norweska 6/23, 85-158 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11832,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14553,36
Oferta z najniższą ceną: 14553,36 / Oferta z najwyższą ceną: 20649,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/2/TP/2025]_Dostawa silnika do jednostki kogeneracyjnej wraz z usługą serwisowania przez okres 12 miesięcy
- U/19/2025 Przeprowadzenie szkoleń na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa sprzętu ochronnego
- Usługa naprawy pojazdów ciężarowych oraz naprawa części pojazdów.
- BUD. DEDYK. OŚWIETLENIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH ORAZ BUDOWĘ WZBUDZANYCH SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH WRAZ Z DEDYKOWANYM OŚWIETLENIEM PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W RAMACH PROGRAMU "SUPER ZEBRA" - Z PODZ. NA ZAD.
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników półkolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.