eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁobezPełnienie funkcji asystenta osoby niepełnosprawnej w gminach powiatu łobeskiego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 roku

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Łobez: Pełnienie funkcji asystenta osoby niepełnosprawnej w gminach powiatu łobeskiego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 roku
Numer ogłoszenia: 152134 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Bema 27, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39768-41, faks 91 39768-41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pcprlobez.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji asystenta osoby niepełnosprawnej w gminach powiatu łobeskiego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta osoby niepełnosprawnej na terenie powiatu łobeskiego dla niepełnosprawnych uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013 roku. NAZWA ZADANIA: Pełnienie funkcji asystenta rodziny w miejscowościach powiatu łobeskiego dla niepełnosprawnych uczestników projektu przez 38 godzin tygodniowo od dnia podpisania umowy do 31.12.2012 roku. Łączna liczba asystentów: 5. Liczba osób niepełnosprawnych objętych jednym asystentem: 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Asystent osoby niepełnosprawnej odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z 2 osobami niepełnosprawnymi. 2.Asystent osoby niepełnosprawnej będzie udzielał pomocy i organizował wsparcie osobie niepełnosprawnej. 3. Asystent osoby niepełnosprawnej będzie motywował osobę niepełnosprawną oraz jej rodzinę do podejmowania aktywności zmierzającej do kształtowania samodzielnej postawy osoby niepełnosprawnej w zakresie zaspokajania potrzeb psychospołecznych, biologicznych, a także aktywnego udziału w rehabilitacji. 4. Asystent osoby niepełnosprawnej nie może przy wykonywaniu usługi, o której mowa w ust.1 wyręczać osobę niepełnosprawną i jej rodzinę w jej codziennych obowiązkach, będzie natomiast wspierał osobę niepełnosprawną i współpracował z nią. 5. Asystent osoby niepełnosprawnej świadczył będzie usługę w miejscu zamieszkania niepełnosprawnego uczestnika projektu miedzy godziną 800 a 2000, minimum 38 godzin tygodniowo, może również towarzyszyć uczestnikowi poza miejscem zamieszkania - zgodnie z zadaniami wynikającymi z umowy na wzór kontraktu socjalnego zawartej z danym uczestnikiem. Zorganizowanie dojazdu oraz koszt dojazdu do uczestnika pokrywa Wykonawca. 6. Asystent osoby niepełnosprawnej będzie współpracował z instytucjami, organizacjami i specjalistami na rzecz osoby niepełnosprawnej, a także sygnalizował pracownikowi socjalnemu Zamawiającego uwag odnośnie zagrożeń zaobserwowanych u uczestnika oraz czynionych przez niego postępach. 7. Przy realizacji usługi asystent zobowiązany jest do współpracy z pracownikiem socjalnym PCPR w Łobzie - konsultując problemy uczestnika (w tym celu spotykają się oni przynajmniej raz w miesiącu). 8. Asystent osoby niepełnosprawnej zobowiązany jest dokumentować realizację usługi na podstawie dokumentów stanowiących załącznik nr 1 do umowy lub innych wynikłych w trakcie realizacji projektu. 9. Asystent osoby niepełnosprawnej zobowiązany jest przedkładać dokumentację z realizacji usługi pracownikowi socjalnemu do 5 każdego miesiąca. 10. Asystent osoby niepełnosprawnej musi posiadać wiedzę na temat metod i technik pracy z osobą zależną oraz umiejętność wykorzystania tej wiedzy w praktyce. 11. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się 1 miesiąc kalendarzowy. 12. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku merytorycznie potwierdzonego przez Koordynatora projektu, przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 14 dni od daty wystawienia. 13. Wykonawca wykona zadanie na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów. 14. Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terenu wykonywania usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, przy czym nowy teren wykonywania usługi będzie się mieścił w powiecie łobeskim. 16. Ewentualne zmiany wprowadzane na etapie wykonania zadania muszą być uzgodnione z Zamawiającym w formie pisemnej aneksu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że : a) posiada wykształcenie minimum zawodowe, b) ukończył kurs i/lub szkolenie w zakresie sprawowania opieki nad osobą zależną, c) posiada doświadczenie w pracy nad osobą zależną, d) jest w pełni dyspozycyjny w godzinach 800 - 2000, e) nie był karany prawomocnym wyrokiem sądu oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, f) jest mobilny. Sprawdzenie spełniania warunków jw. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia, nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Kwalifikacje - 30
  • 3 - Doświadczenie - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pcprlobez.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Bema 27, 73-150 Łobez Powiatowy Urząd Pracy, ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Bema 27, 73-150 Łobez.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w związku z realizacją projektu systemowego POKL współfinansowanego przez Unię Europejską, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, tytuł projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.