To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-14
Lublin: _ Remont konserwatorski drewnianego baraku łaźni kobiecej oznaczonego numerem 42, położonego na terenie Państwowego Muzeum na Majdanku w Lublinie _ ETAP I
Numer ogłoszenia: 152131 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129785 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum na Majdanku, Droga Męczenników Majdanka 67, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-61 7442647, faks 0-81 7440526.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Muzeum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: _ Remont konserwatorski drewnianego baraku łaźni kobiecej oznaczonego numerem 42, położonego na terenie Państwowego Muzeum na Majdanku w Lublinie _ ETAP I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pierwszego etapu kompleksowego remontu konserwatorskiego baraku drewnianego łaźni kobiecej oznaczonego numerem 42, położonego na terenie Państwowego Muzeum na Majdanku w Lublinie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pierwszego etapu robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w następującej części - zakresie: 1) wykonanie demontażu instalacji systemu sygnalizacji pożaru zabudowanego w baraku, w uzgodnieniu z firmą serwisującą system, 2) wykonanie demontażu drewnianego baraku o wym.; dł. - 41,01m, szer. - 9,6m, wysokość w kalenicy - 4,9 m, kubatura - 1248m3, 3) wykonanie tymczasowej wiaty o wym. 12x21m (tolerancja ?1m) osłaniającej nie demontowane elementy wewnętrzne, 4) naprawę elementów opierzenia ścian zewnętrznych, 5) naprawę lub wymianę poszczególnych elementów konstrukcji drewnianej, 6) impregnację owadobójczą, grzybobójczą, ogniochronną i ochraniającą przed działaniem czynników atmosferycznych, 7) podbicie fundamentów ściany wschodniej, 8) wykonanie nowych fundamentów pozostałych ścian zewnętrznych oraz stóp fundamentowych pod słupy konstrukcyjne drewniane, 9) wymianę podwalin ścian szkieletowych, 10) izolację elementów fundamentowych podziemnych, 11) ponowny montaż baraku z gotowych elementów poddanych renowacji, 12) wykonanie nowego pokrycia dachowego z dwóch warstw papy, 13) wymianę opaski odwadniającej, 14) demontaż tymczasowej wiaty o wym. 12x21m (tolerancja ?1m) osłaniającej nie demontowane elementy wewnętrzne. 15) Opracowanie dokumentacji powykonawczej. 3. Szczegółowy zakres robót określony został w załączonych do SIWZ: 1) Dokumentacji projektowej - stanowiącej załącznik nr 1A do SIWZ na którą składają się: a) Ekspertyza mykologiczna - załącznik nr 1.1A do SIWZ; b) Inwentaryzacja konserwatorska i program prac - załącznik nr 1.2A do SIWZ; c) Aktualizacja projektu budowlano-wykonawczego, część tekstowa - załącznik nr 1.3A do SIWZ; d) Aktualizacja projektu budowlano-wykonawczego, część graficzna - załącznik nr 1.4A do SIWZ; 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - stanowiącej załącznik nr 1B do SIWZ, oraz w Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ /Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy/. UWAGA: Dokumentacja zamieszczona w zał. nr 1A do SIWZ (1.1A-1.4A) obejmuje cały zakres prac tzn. etap I i II remontu konserwatorskiego baraku nr 42. Roboty będące przedmiotem niniejszego postępowania zostały wymienione w rozdziale. III pkt 1 i pkt 2 SIWZ oraz w przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 1C do SIWZ 4. Zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Całość robót musi zostać wykonana zgodnie z Dokumentacją Projektową - załącznik nr 1A do SIWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 1B do SIWZ. 6. Teren objęty robotami znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i podlega ochronie służb konserwatorskich. 7. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia realizowany był: - zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą Prawo budowlane; - obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi; - obowiązującymi przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie; - obowiązującymi przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 60 miesięcy, liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego. 2) Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mirosław Zaród TECHNOBUD, ul. Kaczeńcowa 1/29, 20-543 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 637288,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 748000,00
Oferta z najniższą ceną: 464936,96 / Oferta z najwyższą ceną: 1175237,87
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa Systemów Informacji Prawnej na potrzeby Sądu Okręgowego w Lublinie oraz sądów rejonowych
- Usługa druku oraz dostawa katalogu pokonkursowego XIV Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficznego "Lubelskie. Smakuj życie!" w formie ilustrowanego kalendarza regionu na 2026 r.
- Dostawa ryb mrożonych i przetworów rybnych, mrożonych owoców i warzyw
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 16 części.
- Dostawa urządzeń medycznych na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Dostawa i montaż energooszczędnych opraw LED wraz z demontażem i utylizacją istniejących opraw fluorescencyjnych z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku użytkowego na salę konferencją dla Oddziału w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
- Remont instalacji wodnej przepompowni wody w Prószkowie, gm. Prószków, woj. opolskie w formule zaprojektuj i wybuduj
- WIW.DA.272.10.2025 - Wymiana drzwi wejściowych do budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej - bud. B przy WIW w Opolu
- Remont chodników w ciągu dróg powiatowych
- Dostosowanie budynków 3 szkół podst. na terenie Gminy Krzeszowice do potrzeb osób niepełnosprawnych, w ramach projektu "Dostępne, integrujące i wspierające rozwój uczniów szkoły w gminie Krzeszowice"
- Modernizacja i budowa sieci teleinformatycznej w 4 salach w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowoczesne technologie w transformacji"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.