eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaskaopracowanie, dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-02

POZYCJA 15211

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Biała Podlaska: opracowanie, dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej, do kontaktów: Rafał Olczuk, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3426530 wew. 23, fax 083 3426531, e-mail: r.olczuk@pwsz.bialapodlaska.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwsz.bialapodlaska.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie, dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 84. Główne miejsce świadczenia usług: Biała Podlaska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią, który wspomoże i usprawni obsługę oraz zarządzanie uczelnią, a także dostawę sprzętu (m.in. serwery, kioski multimedialne) i oprogramowania systemowego oraz wszelkiego innego niezbędnego do uruchomienia Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią. System winien zawierać co najmniej moduły: 1) "Dziekanat"; 2) "Planowanie zajęć"; 3) "Rozliczenia ze studentami"; 4) "Rozliczenia dydaktyki"; 5) "Ocena"; 6) "Rekrutacja WWW"; 7) "Wirtualna uczelnia"; 8) "Karty chipowe"; 9) "Kioski multimedialne"; 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) migracje danych z aplikacji obecnie używanych przez zamawiającego, niezbędnych do uruchomienia systemu (m.in. z programu Dziekanat 5.08 z pakietu Suita Akademicka firmy DC SA Grupa Computer Plus); 2) integracje Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią z programami używanymi przez zamawiającego, w szczególności z modułem Finansowo-księgowy (F/K) Sage Symfonia (którego aktualna wersja klasy ERP oparta jest o bazę danych Microsoft SQL Server) na poziomie automatycznej obustronnej wymiany danych oraz dekretacje zdarzeń zachodzących w tym module a innymi w ZSZU; 3) przeprowadzenie szkolenia trzech administratorów systemu; 4) przeprowadzenie szkoleń ok. 70 pracowników zamawiającego; 5) przeszkolenie członków zespołu wdrożeniowego; 6) dostarczenie instrukcji obsługi użytkownika (pracownik); 7) dostarczenie instrukcji obsługi użytkownika (student); 8) dostarczenie instrukcji dla administratora; 9) w okresie gwarancji, tj. 36 miesięcy od dnia odbioru Systemu, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego, wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego serwisowania Systemu (prace będą prowadzone przez Certyfikowanych Serwisantów) polegającego na: a) konsultacjach telefonicznych oraz okresowych kontrolach uruchomionych modułów Systemu (w okresie pierwszych 12 miesięcy - w ostatnim tygodniu każdego miesiąca, w pozostałym okresie - w ostatnim tygodniu każdego kwartału); b) usuwaniu wszelkich wad w Systemie i jego konfiguracji; c) dostarczaniu aktualizacji oraz nowych wersji Systemu; d) zmianach Systemu wynikających ze zmiany przepisów; e) zmianach Systemu wynikających z usprawnień i modyfikacji wprowadzanych przez zamawiającego za zgodą wykonawcy; 3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ustawy oraz ogłoszeniu i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, dopuszczające wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający iż w tym okresie wykonawca zrealizował, w zakresie realizacji przedsięwzięć informatycznych, co najmniej trzy projekty bazodanowe, zakresem obejmujące wdrożenie projektu wraz z integracją z bazą danych Microsoft SQL (ze względu na integracje z użytkowanym przez zamawiającego modułem F/K Sage Symfonia, którego aktualna wersja klasy ERP używa bazy danych tego typu), z czego każdy zakończony wdrożeniem wraz z dokumentami (np. referencjami, opiniami, listami polecającymi) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej: nazwę i adres odbiorcy usług, opis usług, wartość usług w PLN, datę (dzień, miesiąc, rok) zakończenia wdrożenia; 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający iż w tym okresie wykonawca w zakresie realizacji przedsięwzięć informatycznych zrealizował co najmniej trzy projekty wdrożeniowe systemów dziekanatowych wraz z integracją z modułem F/K w uczelniach (zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym), w tym co najmniej jeden w uczelni publicznej (zdefiniowanej w ustawie z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym), przy czym każdy z tych projektów zakończony wdrożeniem wraz z dokumentami (np. referencjami, opiniami, listami polecającymi), potwierdzającymi że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej: nazwę i adres odbiorcy usług, opis usług, wartość usług w PLN, datę (dzień, miesiąc, rok) zakończenia wdrożenia; 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający iż w tym okresie wykonawca zrealizował w zakresie realizacji przedsięwzięć informatycznych co najmniej jeden projekt internetowy wykorzystujący bazodanowy system dziekanatowy w uczelni (zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym), zakończony wdrożeniem wraz z dokumentami (np. referencjami, opiniami, listami polecającymi) potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie. Wykaz musi zawierać, co najmniej: nazwę i adres odbiorcy usług, opis usług, wartość usług w PLN, datę (dzień, miesiąc, rok) zakończenia wdrożenia; 6. Wykaz osób (imion i nazwisk), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający co najmniej: imię i nazwisko osoby, zakres wykonywanych przez nią czynności, informacje na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a określonych przez zamawiającego dla każdego stanowiska, tj.: a) kierownika projektu, b) programisty, c) wdrożeniowca, d) specjalisty lub specjalistów w zakresie Kadry, Płace, Finanse i Księgowość; 7. Dokumenty potwierdzające, iż wykonawca jest producentem oprogramowania lub posiada autoryzacje producenta w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią, który wspomoże i usprawni obsługę oraz zarządzanie uczelnią, a także dostawę sprzętu i oprogramowania systemowego oraz wszelkiego innego niezbędnego do uruchomienia Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią. System winien zawierać, co najmniej moduły: 1) "Dziekanat"; 2) "Planowanie zajęć"; 3) "Rozliczenia ze studentami"; 4) "Rozliczenia dydaktyki"; 5) "Ocena"; 6) "Rekrutacja WWW"; 7) "Wirtualna uczelnia"; 8) "Karty chipowe"; 9) "Kioski multimedialne". 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.01.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem, tj. prowadzą działalność w zakresie informatycznych usług wdrożeniowych i serwisu oprogramowania; 2) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w zakresie realizacji przedsięwzięć informatycznych - zrealizowali co najmniej trzy projekty bazodanowe, z czego każdy z projektów zakończony wdrożeniem. Zakres projektów musi obejmować wdrożenie projektu wraz z integracją z bazą danych Microsoft SQL ze względu na integrację z użytkowanym przez zamawiającego modułem F/K Sage Symfonia, którego aktualna wersja klasy ERP używa bazy danych tego typu; b) w zakresie realizacji przedsięwzięć informatycznych - zrealizowali co najmniej trzy projekty wdrożeniowe systemów dziekanatowych wraz z integracją z modułem F/K w uczelniach (zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym), w tym co najmniej jeden w uczelni publicznej (zdefiniowanej w ustawie z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym), przy czym każdy z tych projektów został zakończony wdrożeniem; c) w zakresie realizacji przedsięwzięć informatycznych - zrealizowali co najmniej jeden projekt internetowy wykorzystujący bazodanowy system dziekanatowy w uczelni (zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym), przy czym projekt został zakończony wdrożeniem; 3) Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniającymi niniejsze kryteria (kwalifikacje i zdolność zespołu realizującego zamówienie): a) kwalifikacje kierownika projektu (posiadanie wiedzy, umiejętności i doświadczenia niezbędnego do realizacji zamówienia) - minimalne: - udział w roli kierownika projektu w minimum 2 projektach zrealizowanych w uczelniach (zdefiniowanej w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym), w tym co najmniej jeden w uczelni publicznej (zdefiniowanej w ustawie z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym), przy czym każdy z tych projektów został zakończony wdrożeniem, - posiadanie minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku kierowniczym, w tym minimum rocznego na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym związanym z wdrażaniem systemów bazodanowych; b) programista o kwalifikacjach minimalnych: - posiadający doświadczenie w postaci udziału przynajmniej w jednym projekcie realizowanym w uczelni publicznej (zdefiniowanej w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym), c) wdrożeniowcem o kwalifikacjach minimalnych: - posiadający doświadczenie w postaci udziału przynajmniej w jednym projekcie realizowanym w uczelni publicznej (zdefiniowanej w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym), d) osoba lub osoby planowane do prac związanych z modułami: kadry, płace, finanse i księgowość powinny posiadać następujące kwalifikacje - minimalne: - posiadać doświadczenie w postaci udziału w zrealizowanym projekcie lub projektach zakresem obejmującym co najmniej jeden z modułów: kadry, płace, finanse i księgowość (przewidziana osoba lub osoby łącznie muszą posiadać doświadczenie w pracach związanych z wdrażaniem wszystkich modułów), - posiadać doświadczenie w postaci udziału w przynajmniej jednym projekcie wdrażanym w uczelni publicznej (zdefiniowanej w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym) - każda osoba winna spełniać ten warunek; 4) Gdy wykonawca nie jest producentem oprogramowania, musi posiadać autoryzację producenta w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 5) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu oraz w art. 22 ustawy P.z.p.; 6) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pz.p.; 7) Zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie zamawiającego, dokonywanej metodą 0- 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia składające się na ofertę złożoną przez wykonawcę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ustawy oraz ogłoszeniu i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, dopuszczające wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający iż w tym okresie wykonawca zrealizował, w zakresie realizacji przedsięwzięć informatycznych, co najmniej trzy projekty bazodanowe, zakresem obejmujące wdrożenie projektu wraz z integracją z bazą danych Microsoft SQL (ze względu na integrację z użytkowanym przez zamawiającego modułem F/K Sage Symfonia, którego aktualna wersja klasy ERP używa bazy danych tego typu), z czego każdy zakończony wdrożeniem wraz z dokumentami (np. referencjami, opiniami, listami polecającymi) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej: nazwę i adres odbiorcy usług, opis usług, wartość usług w PLN, datę (dzień, miesiąc, rok) zakończenia wdrożenia. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający iż w tym okresie wykonawca, w zakresie realizacji przedsięwzięć informatycznych, zrealizował co najmniej trzy projekty wdrożeniowe systemów dziekanatowych wraz z integracją z modułem F/K w uczelniach (zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym), w tym co najmniej jeden w uczelni publicznej (zdefiniowanej w ustawie z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym), przy czym każdy z tych projektów zakończony wdrożeniem wraz z dokumentami (np. referencjami, opiniami, listami polecającymi) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej: nazwę i adres odbiorcy usług, opis usług, wartość usług w PLN, datę (dzień, miesiąc, rok) zakończenia wdrożenia. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający iż w tym okresie wykonawca zrealizował, w zakresie realizacji przedsięwzięć informatycznych, co najmniej jeden projekt internetowy wykorzystujący bazodanowy system dziekanatowy w uczelni (zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym), zakończony wdrożeniem wraz z dokumentami (np. referencjami, opiniami, listami polecającymi) potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej: nazwę i adres odbiorcy usług, opis usług, wartość usług w PLN, datę (dzień, miesiąc, rok) zakończenia wdrożenia. 6. Wykaz osób (imion i nazwisk), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający co najmniej: imię i nazwisko osoby, zakres wykonywanych przez nią czynności, informacje na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a określonych przez zamawiającego dla każdego stanowiska, tj.: e) kierownika projektu, f) programisty, g) wdrożeniowca, h) specjalisty lub specjalistów w zakresie Kadry, Płace, Finanse i Księgowość. 7. Dokumenty potwierdzające, iż wykonawca jest producentem oprogramowania lub posiada autoryzację producenta w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11. Pełnomocnictwo do podpisania wniosku, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 12. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ogłoszenia, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 13. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o którym mowa w pkt 8 ogłoszenia, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty potwierdzające, iż nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 14. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o którym mowa w pkt 10 ogłoszenia, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty potwierdzające, iż nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 15. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o którym mowa w pkt 11 ogłoszenia, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 16. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 17. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych przez wykonawcę na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 18. Brak jakiegokolwiek z dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 19. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a) w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być podłączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien być podpisany przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, c) przepisy i wymagania w rozdz. VI pkt 1. ppkt 1), 6) ogłoszenia stosuje się odpowiednio do każdego wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja zostanie przesłana wraz z zaproszeniem do negocjacji wszystkim wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert wstępnych. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Asortyment będący przedmiotem niniejszego postępowania jest objęty projektem pt. "Zintegrowany System Zarządzania Uczelnią z infrastrukturą publicznego dostępu do Internetu" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 1.5 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie nr Z/2.06/I/1.5/849/05/U/34/06 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.