Ogłoszenie z dnia 2006-03-23
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Wrocław: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 7779230, 779231, fax +48 71 7779229, e-mail: piotr.misiak@um.wroc.pl, http://www.um.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nakładki dotykowe do monitorów LCD. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.21.72.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Urządzenia komputerowe, poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: redundantna biblioteka taśmowa. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Urządzenia komputerowe, powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.32.31. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Urządzenia komputerowe, poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: subskrypcja na wsparcie oprogramowania Checpoint Cluster XL. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.15.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Urządzenia komputerowe, poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oprogramowania biurowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.16.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Urządzenia komputerowe, poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa zabezpieczenia łączy internetowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Urządzenia komputerowe, poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa systemu bezpieczeństwa IPS dla CPD. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Urządzenia komputerowe, powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 06.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup systemu antywirusowego SMTP. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Urządzenia komputerowe, poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa orpgramowania w ramach umowy SELECT. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.82.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Urządzenia komputerowe, poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa rocznego pakietu aktualizacji systemu informacji prawnej LEX-Omega. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.83.00 - Uaktualnienia oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Urządzenia komputerowe, poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Software Maintenance dla Lotusa. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.83.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Urządzenia komputerowe, poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 249 licencji oprogramowania SAP. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.83.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Urządzenia komputerowe, powyżej 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności. 3) Data wysłania ogłoszenia: 13.03.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Rozbiórka muru oporowego i zabezpieczenie istniejącego terenu w ciągu Dw 297, ul. Kościuszki w m. Bolesławiec. CPV 45000000-7
- Dostawa mebli biurowych i foteli do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania
- "Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii."
- Wyk. usług medycznych tj. świadczeń w zakresie badań lek. oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych / doprowadzonych przez Policję na obszarze dział. KMP Jelenia Góra - Kotlina Jeleniogórska
- Remont dachu budynku nr 14 w kompleksie wojskowym w Miliczu
- Realizacja robót budowlanych dla inwestycji realizowanej w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 07310 pn.: "Budowa drogi dla pieszych w ul. Melioranckiej we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.