eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZakup sprzętu pomiarowego do monitorowania jakości powietrza.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-18

Rzeszów: Zakup sprzętu pomiarowego do monitorowania jakości powietrza.
Numer ogłoszenia: 151976 - 2016; data zamieszczenia: 18.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133369 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, ul. Gen. M. Langiewicza 26, 35-101 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8505814, faks 017 8505377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu pomiarowego do monitorowania jakości powietrza..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z wniesieniem, montażem i instalacją w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz demonstracją poprawności pracy, skorelowaną z realizacją szkolenia instalacyjnego, następującego sprzętu pomiarowego do monitorowania jakości powietrza: 1) Analizator węglowodorów (BTEX) - 3 szt., 2) Analizator ozonu - 3 szt., 3) Analizator tlenku węgla - 1 szt., 4) Przewoźny kalibrator przepływu do automatycznych analizatorów pyłu zawieszonego oraz poborników pyłu zawieszonego - 1 szt., 5) Pobornik pyłu PM 10 - 1 szt., 6) Kalibrator wielogazowy wraz z generatorem powietrza zerowego - 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostawy urządzenia wraz z wniesieniem, montażem i instalacją w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz demonstracją poprawności pracy, skorelowanej z realizacją szkolenia instalacyjnego; 2) przeprowadzenia pełnej procedury kalibracji/sprawdzania w ramach testowania i demonstracji poprawnej pracy; 3) wykonania w odniesieniu do analizatorów podłączenia zakończonego testem poprawności działania: a) Cyfrowe / Ethernet do systemu zbierania danych, b) do sytemu kalibracji zewnętrznej (kalibrator wielogazowy, system dynamicznych rozcieńczeń); c) Wykonawca wykona ww. podłączenia wykorzystując własne materiały (węże teflonowe, złączki, przewody itp.), uruchomi transmisję danych z analizatora do, będącego na wyposażeniu stacji, dataloggera za pomocą złącza cyfrowego i wykaże poprawność działania układu; wszelkie prace podłączeniowe Wykonawca zobowiązany jest do wykonania we własnym zakresie w obecności i asyście operatora stacji. 4) Wykonania w odniesieniu do kalibratora wielogazowego wykonania podłączenia elektrycznego i skonfigurowania z programowym dataloggerem: kalibrator musi być sterowany lokalnie oraz ze stacji centralnej, np. włączanie kalibracji wspólnej i każdego czynnika osobno, programowanie stężeń z klawiatury itp.; wykonawca wykona podłączenia wykorzystując własne materiały (węże teflonowe, złączki, przewody itp.). 5) Przeprowadzenia szkolenia instalacyjnego (instalacja urządzenia musi być wykonana jako część programu szkolenia, aby umożliwić Zamawiającemu nabycie bezpośredniego doświadczenia w technikach instalacji) przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy po uruchomieniu urządzenia we wskazanym miejscu, przynajmniej 2 osób z pracowników Zamawiającego; szkolenie musi zawierać przynajmniej: a) procedurę wzorcowania/kalibracji analizatora; b) procedurę kalibracji/sprawdzenia przepływu próby i czujnika(ów) ciśnienia; c) procedurę sprawdzania szczelności toru pomiarowego; d) programowanie urządzenia; e) obsługę urządzenia; f) rozpoznawanie awarii; g) obsługę programu komunikacyjnego; h) przygotowanie i przedstawienie harmonogramu prac obsługowych zapewniających wysoką jakość danych uzyskiwanych z analizatora; i) programowanie kalibratora wielogazowego; j) podłączenie kalibratora wielogazowego i analizatorów oraz konfiguracja z dataloggerem; k) podłączenie kalibratora przepływu do kalibratora wielogazowego i wykonanie sprawdzenia/kalibracji MFC; l) konserwację urządzeń, w tym sprawdzanie, czyszczenie masowych kontrolerów przepływu; m) inne zagadnienia zalecane przez producenta; 6) przekazania Zamawiającemu, wraz z urządzeniami następującej dokumentacji: a) dla każdego dostarczonego urządzenia pełną oryginalną dokumentację producenta z polskim tłumaczeniem, zawierającą: instrukcję działania, obsługi (zapobiegawczej i naprawczej), konserwacji, rysunki, schematy; zamawiający wymaga, aby cała dokumentacja została dostarczona w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej w formacie *.pdf, lub *.doc (MS Word), dokumentacja w formie drukowanej powinna zostać oprawiona w sposób zapobiegający zniszczeniu; b) dla każdego dostarczonego urządzenia kartę gwarancyjną (od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu Zamówienia) wystawioną przez Wykonawcę w formie papierowej; c) dla dostarczanego kalibratora wielogazowego wraz z generatorem powietrza zerowego fabryczne świadectwa wzorcowania masowych kontrolerów przepływu (MFC), z podaniem warunków odniesienia - w formie papierowej w języku polskim lub angielskim (dotyczy poz. 6 - kalibrator wielogazowy wraz z generatorem powietrza zerowego); d) dla dostarczanego kalibratora przepływu świadectwo wzorcowania , wydane przez laboratorium wzorcujące akredytowane na normę EN ISO/IEC 17025 w zakresie określania przepływu - w formie papierowej w języku polskim lub angielskim (poz.4. kalibrator przepływu do automatycznych analizatorów pyłu). Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Gwarancja powyżej tego okresu będzie dodatkowo punktowana w ramach kryterium oceny ofert (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert - waga tego kryterium 9 %). Wykonawca udzieli gwarancji na następujących warunkach: 1) Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji dokonywać bezpłatnych napraw, wymiany części lub innych czynności koniecznych do utrzymania prawidłowej pracy i sprawności przedmiotu zamówienia; Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z naprawami gwarancyjnymi; 2) w przypadku awarii urządzenia w okresie gwarancji, naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuję na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3) w przypadku, gdy naprawa nie będzie możliwa w miejscu instalacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać wymiany na urządzenie zastępcze na okres naprawy; 4) przywrócenie zdolności pomiarowej urządzenia nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii; 5) faktyczną datę naprawy gwarancyjnej Wykonawca poświadcza w karcie gwarancyjnej; 6) Zamawiający wymaga aby pracownicy serwisujący porozumiewali się biegle w języku polskim w kontaktach z Zamawiającym. 7) Wykonawca zapewni realizację świadczeń gwarancyjnych przez autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny. 8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie gwarancji pełną obsługę serwisową, zgodnie z zaleceniami producenta z wykorzystaniem przewidzianych przez niego oraz dostarczonych przez dostawcę materiałów eksploatacyjnych i części zużywalnych; 9) przez okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do udzielania Zamawiającemu bezpłatnych telefonicznych konsultacji związanych z funkcjonalnością i eksploatacją dostarczonych urządzeń 10) w przypadku wystąpienia napraw gwarancyjnych, okres gwarancji ulega automatycznemu wydłużenia o czas trwania naprawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.32.00 - 38.34.32.00 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych 38.43.45.60 - Analizatory chemiczne 38.42.11.10 - Przepływomierze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MLU sp. z o.o., Połomińska 16, 40-585 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 521951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 575428,44

  • Oferta z najniższą ceną: 575428,44 / Oferta z najwyższą ceną: 617154,86

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.