eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Resko › Utrzymanie zimowe ulic i chodników w mieście Resko w latach 2015-2019

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-19

Resko: Utrzymanie zimowe ulic i chodników w mieście Resko w latach 2015-2019
Numer ogłoszenia: 151917 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Resko , Rynek 1, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3951503 w. 37, faks 0-91 3951205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.resko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zimowe ulic i chodników w mieście Resko w latach 2015-2019.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na utrzymaniu zimowym 11,465 km ulic i 15,986 km chodników w mieście Resko - wyszczególnionych w Załączniku nr 6 do SIWZ. 2. W ramach realizacji ww. usługi Wykonawca bierze na siebie następujące obowiązki: a) w ciągu siedmiu dni od dnia rozpoczęcia każdego kolejnego okresu utrzymania, przygotowanie mieszanki do posypywania ulic i chodników w ilości 140 ton (składniki mieszanki: piasek 90%, sól 10%), b) w czasie trwania okresów utrzymania ulic i chodników prowadzenie całodobowych dyżurów swoich pracowników, wyznaczonych do odśnieżania i posypywania, c) podejmowanie decyzji o każdorazowym działaniu mającym na celu odśnieżanie i zwalczanie śliskości drogowej, d) utrzymywanie stałego kontaktu telefonicznego z przedstawicielem Zamawiającego, e) przystępowania do odśnieżania i posypywania ulic i chodników na każde dodatkowe zgłoszenie Zamawiającego niezwłocznie po jego otrzymaniu, f) bieżące ewidencjonowanie podejmowanych działań w dzienniku dyżurów (załącznik nr 3 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku. Warunek zostanie oceniony w oparciu złożone przez wykonawcę oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku. Warunek zostanie oceniony w oparciu złożone przez wykonawcę oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem: a) ciągnik lekki z pługiem o szerokości min. 1 m b) piaskarka do obsługi chodników c) ciągnik ciężki z pługiem o szerokości min. 2 m d) piaskarka do obsługi ulic Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku. Warunek zostanie oceniony w oparciu złożone przez wykonawcę oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 tys. zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, spełnianie warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej wykazać musi co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W okresie od 02.11.2016r do 28.02.2017r. stawki o których mowa w umowie §3 ust. 1 zostaną zaktualizowane o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (wskaźnik inflacji) ogółem w roku 2015 w stosunku do roku 2014, opublikowany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. 2. W okresie od 02.11.2017r do 28.02.2018r. stawki o których mowa w umowie §3 ust. 2 zostaną zaktualizowane o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (wskaźnik inflacji) ogółem w roku 2016 w stosunku do roku 2015, opublikowany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. 3. W okresie od 02.11.2018r do 28.02.2019r. stawki o których mowa w umowie §3 ust. 3 zostaną zaktualizowane o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (wskaźnik inflacji) ogółem w roku 2017 w stosunku do roku 2016, opublikowany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. 4. Każda zmiana cen, wprowadzona zgodnie z powyższymi zapisami, będzie wymagała sporządzenia aneksu do umowy, podpisanego przez obie strony. 5. Umowa może zostać wypowiedziana przez każdą ze stron, pisemnie, z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia złożonego nie później niż 14 dni przed końcem miesiąca poprzedzającego okres wypowiedzenia. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów wykonywania przedmiotu zamówienia, o których mowa w §2 umowy, w wypadku wystąpienia poza ww. okresami niekorzystnych warunków atmosferycznych w postaci opadów śniegu lub gołoledzi. Wprowadzenie powyższej zmiany wymaga sporządzenia aneksu do umowy, podpisanego przez obie strony. 7. W sytuacji opisanej w pkt 6 wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie zgodne ze stawkami podanymi w ofercie, w tym za dyżury pracowników proporcjonalnie do ilości dni faktycznie pełnionych dyżurów. 8. Zamawiający dopuszcza zmianę cen wynikającą ze zmian obowiązujących przepisów, a w szczególności zmianą obowiązującej stawki podatku VAT. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu usług, polegającego na dodaniu do treści załącznika nr 2 dodatkowych ulic lub chodników. Powyższa zmiana wymaga sporządzenia aneksu podpisanego przez obie strony. 10. W sytuacji określonej w pkt 10 wynagrodzenie Wykonawcy za odśnieżanie i posypywanie mieszanką zostanie zwiększone w stosunku do ceny obowiązującej w okresie wystąpienia ww. zmiany proporcjonalnie do procentowego zwiększenia zakresu usług. 11. Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeśli ta zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Wykonawca do pisemnego wniosku o zmianę wynagrodzenia zobowiązany jest dołączyć aktualną listę osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia, ze wskazaniem wysokości wynagrodzenia tych osób za pracę wykonywaną przy realizacji zamówienia. 12. Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Wykonawca do pisemnego wniosku o zmianę wynagrodzenia zobowiązany jest dołączyć aktualną listę osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia, ze wskazaniem wysokości wynagrodzenia tych osób za pracę wykonywaną przy realizacji zamówienia oraz ze wskazaniem wysokości składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odprowadzanych w związku z zatrudnieniem tych osób przy wykonywaniu zamówienia. 13. Poinformowania na piśmie drugiej strony, bez konieczności spisywania aneksu do umowy wymagają zmiany: a) danych adresowych, b) danych kontaktowych, c) danych koordynatorów, d) innych danych niemających wpływu na merytoryczną treść umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.resko.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 72-315 Resko, pokój nr 20, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.15 do 15.15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 72-315 Resko, pokój nr 13 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.