Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-22
Włocławek: Pomoc Techniczna dla projektu: Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracji Włocławek.
Numer ogłoszenia: 15189 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o., ul. Toruńska 146, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2301700, fax 054 2301701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomoc Techniczna dla projektu: Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracji Włocławek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania następujących zadań: 1) Studium Wykonalności oraz Prezentacja przedsięwzięcia. Zadaniem Wykonawcy jest sporządzenie Studium Wykonalności projektu: Gospodarka wodno ściekowa w aglomeracji Włocławek, stosownie do Instrukcji sporządzania Studium Wykonalności stanowiącej Załącznik A do części III SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Wykonanie prezentacji przedsięwzięcia. Wykonawca przygotuje prezentację przedsięwzięcia w programie Microsoft Power Point oraz w terminach i miejscach każdorazowo uzgodnionych z Zamawiającym dokona prezentacji przedsięwzięcia planowanego do dofinansowania z Funduszu Spójności. 2) Wniosek do Funduszu Spójności. Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie wniosku o potwierdzenie dofinansowania przedsięwzięcia w ramach Funduszu Spójności, zgodnie ze standardowym formatem zamieszczonym w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1828/2006.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.13.15.00 - Analiza możliwości wykonawczych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych Oryginalny kod CPV: 74.31.00.00 - Usługi badania i analizy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami). 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, o wartości inwestycyjnej co najmniej 30 000 000 PLN (bez VAT). b) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 10 pracowników. c) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Lider zespołu - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe ekonomiczne, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym sporządzenie co najmniej 2 analiz ekonomiczno-finansowych dla zaimplementowanych przedsięwzięć inwestycyjnych, udział w przygotowaniu co najmniej 1 Studium Wykonalności dla zaimplementowanych projektów , Technolog - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe, techniczne, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym udział w co najmniej jednym przedsięwzięciu mającym na celu zaprojektowanie Stacji Uzdatniania Wody o wydajności pow. 20 000 m3/d (w tym również projektowanie modernizacji), Inżynier sanitarny - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe, kierunek inżynierii środowiska lub sanitarnej, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym udział w projektowaniu lub budowie co najmniej 2 systemów kanalizacyjnych i wodociągowych w terenie zurbanizowanym, Inżynier elektryk - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe, kierunek inżynieria elektryczna lub automatyka, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu lub wykonawstwie układów zasilania, automatyki i sterowania a także co najmniej 1 układu monitorowania i transmisji danych dla Stacji Uzdatniania Wody, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) osiągnąć w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średnioroczne przychody netto ze sprzedaży równe co najmniej wartości 600 000,00 PLN. W przypadku innej waluty, Zamawiający do przeliczenia na złote, przyjmie średni kursu tej waluty ogłoszony przez NBP i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000,00 PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100% wartości ceny ofertowej włącznie z VAT.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2).1) i 2) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). e) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2. 3) a), b) i c) ogłoszenia Wykonawca przedstawi następujące dokumenty : a) wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. b) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, c) wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (jeden dokument dla Wykonawców składających ofertę wspólną). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz CV wskazanych osób. 3) W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2. 4) a), b) i c) ogłoszenia Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) przedłożyć polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Toruńska 146, 87-800 Włocławek, pokój nr 117..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Toruńska 146, 87-800 Włocławek, Biuro Spółki i Public Relations..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Spójności.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- "Przebudowa tarasu w III Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej we Włocławku" - II postępowanie
- KURS ADR PODSTAWOWY
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- inżynier dla inwestycji w Zakładzie Wodociągu Centralnego.
- Świadczenie usług utrzymania ruchu zakładu górniczego.
więcej: Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





