eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa aparatu do całościowej diagnostyki bezdechu obturacyjnego podczas snu i aparatu przesiewowego do rozpoznawania bezdechu obturacyjnego podczas snu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-28

Gorzów Wielkopolski: Dostawa aparatu do całościowej diagnostyki bezdechu obturacyjnego podczas snu i aparatu przesiewowego do rozpoznawania bezdechu obturacyjnego podczas snu.
Numer ogłoszenia: 151868 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Walczaka 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7331223, fax 095 7331221, 7331225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu do całościowej diagnostyki bezdechu obturacyjnego podczas snu i aparatu przesiewowego do rozpoznawania bezdechu obturacyjnego podczas snu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompletny aparat do całościowej diagnostyki bezdechu obturacyjnego podczas snu i kompletny aparat do przesiewowego rozpoznawania bezdechu obturacyjnego podczas snu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: Warunek I: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia; Warunek II: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek III: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek IV: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.24 ust. 1i 2 ustawy; Zamawiający dokona oceny spełnienia wymagań stawianych wykonawcom na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie (spełnia) lub (nie spełnia) wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek I, II, III, IV- wykonawca spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1i 2 ustawy- oświadczenie o spełnieniu warunkówokreślonych w art. 22 ust.1 Warunek I- wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że wykonawca jest uprawniony w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (art.22 ust.1 pkt. 1 ustawy): aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorzow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. J. Dekerta, 66-400 Gorzów Wlkp., Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 014.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. J. Dekerta1, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, KANCELARIA..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.