Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-10
Rzeszów: zakup i dostawy artykułów gospodarczych i gospodarstwa domowego, kosmetyków samochodowych i szmatek MOP.
Numer ogłoszenia: 151845 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki nr 2 , ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8664000, faks 017 8664702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawy artykułów gospodarczych i gospodarstwa domowego, kosmetyków samochodowych i szmatek MOP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawy artykułów gospodarczych i gospodarstwa domowego, kosmetyków samochodowych i szmatek MOP..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.20.00 - Zestawy baterii 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 25.24.33.00 - 25.24.33.00 33.72.12.00 - Maszynki do golenia 24.50.00.00 - Tworzywa sztuczne w formach podstawowych 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.11.31.00 - Fotele .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 2)Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Dokumentacja techniczno-ruchowa (DTR) w języku polskim potwierdzająca, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ - dotyczy Pakietu nr 10. 4)Pełnomocnictwo do podpisania oferty składania ewentualnych wyjaśnień , jeżeli osobą podpisująca nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Okres stałości cen jednostkowych (minimum 90 dni) - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki Nr 2
ul. Lwowska 60
35-301 Rzeszów
Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki Nr 2 ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów Sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Baterie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Baterie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 90 dni) - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Talerze, kubki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Talerze, kubki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 90 dni) - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Różne drobne artykuły gospodarstwa domowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Różne drobne artykuły gospodarstwa domowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 90 dni) - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Artykuły gospodarstwa domowego - plastikowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - Artykuły gospodarstwa domowego - plastikowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.33.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 90 dni) - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Maszynka - golarka medyczna jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - Maszynka - golarka medyczna jednorazowego użytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 90 dni) - 15
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Żyletka i maszynka do golenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - Żyletka i maszynka do golenia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.11.00-1, 33.72.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 90 dni) - 15
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Artykuły BHP - drobne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - Artykuły BHP - drobne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7, 18.14.10.00-9, 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 90 dni) - 15
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Inne artykuły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - Inne artykuły.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.52.15.00-8, 24.50.00.00-9, 36.67.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 90 dni) - 15
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Szczotki, miotły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - Szczotki, miotły.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 90 dni) - 15
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Czajnik bezprzewodowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 - Czajnik bezprzewodowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 90 dni) - 15
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Kosmetyki samochodowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 - Kosmetyki samochodowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.90-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 90 dni) - 15
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Nakładka bawełniana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 - Nakładka bawełniana.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.26.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 90 dni) - 15
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Dozownik łokciowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13 - Dozownik łokciowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 90 dni - 15
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Fotele biurowe i taborety.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 14 - Fotele biurowe i taborety.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.11.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 90 dni - 15
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Chmielnik oraz Gminy Hyżne - 2 zadania
- Remont budynku administracyjnego, remont łazienki z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, malowanie korytarza i klatki schodowej na bazie RDW w Rymanowie
- Sprzedaż i dostawa odczynników, testów, zestawu do samodzielnego tworzenia perfum, materiałów laboratoryjnych i szkła do prowadzenia zajęć na Wydziale Technologiczno - Przyrodniczym
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem ekspresów do kawy dla Centrum Polonijnego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa i montaż rolet, żaluzji i verticali na potrzeby jednostek podległych Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla kadry kształcenia zawodowego Technikum Nr 9 w Rzeszowie z podziałem na części
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa środków czystości, artykułów gospodarczych (IV)
- Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie
- "Dostawa foteli, krzeseł oraz mebli na przejścia graniczne oraz dla LZOPG w Chełmie"
- dostawa mebli biurowych dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnością na potrzeby projektu "Akademia równych szans" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
- Dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych i krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie oraz Inspektoratów ZUS w Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.