Ogłoszenie z dnia 2007-03-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: przegląd serwisowy C na samolocie Piaggio P180 Avanti o numerze seryjnym 1079 wraz z pracami towarzyszącymi oraz dostosowaniem systemu nawigacyjnego transpondera w związku z nowymi wymaganiami obowiązującymi w Europie (2 zadania) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, do kontaktów: Michał Będziak, ul. Księżycowa 5, 01-934 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5681930, fax 022 5681929, e-mail: centrala@lpr.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lpr.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przegląd serwisowy C na samolocie Piaggio P180 Avanti o numerze seryjnym 1079 wraz z pracami towarzyszącymi oraz dostosowaniem systemu nawigacyjnego transpondera w związku z nowymi wymaganiami obowiązującymi w Europie (2 zadania). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba Wykonawcy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1: Przegląd C na samolocie Piaggio P180 Avanti o numerze seryjnym 1079 wraz z następującymi pracami: przegląd roczny, przegląd \minor\, przegląd sześcio miesięczny, zrealizowanie biuletynu serwisowego SB-80-0175 część A, sprawdzenie masek tlenowych załogi, przegląd dysz wylotowych zgodnie z biuletynem serwisowym SB-80-0145, hydrostatyczny test przenośnych gaśnic, weryfikacja i wycena usterek: pękniętych żeber pod podłogą kabiny medycznej, korozji pod nakrętkami kotwiczek drzwi dolnych kabiny, pęknięć znajdujących się na bocznej ściance dolnych drzwi, nieprawidłowego działania systemu ustawienia śmigła lewego silnika w chorągiewkę. Zadanie 2: Zrealizowanie biuletynu serwisowego nr SB-80-227 do samolotu Piaggio P180 Avanti o numerze seryjnym 1079 dotyczącego dostosowania systemu nawigacyjnego tranpondera w związku z nowymi wymaganiami obowiązującymi w Europie - 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.21.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków powietrznych Kod CPV wg słownika 2008: 50.21.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków powietrznych Oryginalny kod CPV: 50.24.50.00 - Usługi w zakresie modernizacji statków Kod CPV wg słownika 2008: 50.24.50.00 - Usługi w zakresie modernizacji statków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: przedmiot zamówienia dotyczy jednego przeglądu C samolotu Piaggio P180 Avanti o numerze seryjnym 1079 oraz jednego systemu nawigacyjnego (transponder) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpr.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: angielski, polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.03.2007, godzina 12:00, siedziba Zamawiającego: Warszawa, ul. Księżycowa 5.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





