Ogłoszenie z dnia 2007-03-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: konserwacja i bieżące naprawy: 1/ drukarek komputerowych, 2/ kserokopiarek Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie, do kontaktów: Izabella Motelska, ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5462312, 5462872, fax 022 5462253, 5462872, e-mail: motelska@coi.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.coi.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.coi.waw.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.coi.waw.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja i bieżące naprawy: 1/ drukarek komputerowych, 2/ kserokopiarek. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa, ul. W.K.Roentgena 5 i ul Wawelska 15. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Konserwacja i bieżące naprawy 1/ drukarek komputerowych 2/ kserokopiarek 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie z US i ZUS, wykaz osób i podmiotów które będa wykonywac zamówienie, wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat dla każdego pakietu po min. 2, polisa lub inny dokument ubezpieczenia OC, cennik części wymienionych przez Zamawiającego dla każdego pakietu , cennik części zamiennych, oświadczenie z tyt. art. 22 ust. 1 i 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Oryginalny kod CPV: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: pakiet nr 1 - 60000,00 PLN pakiet nr 2 - 95000,00 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga złozenia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: spełnienie warunków zawartych w art, 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Parwo Zamwówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: złożenie aktualnych i prawidłowych dokumentów oraz oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie z US i ZUS, wykaz osób i podmiotów które będa wykonywac zamówienie, wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat dla każdego pakietu po min. 2, polisa lub inny dokument ubezpieczenia OC, cennik częśći dla każdego pakietu wymienionych przez Zamawiającego, cennik części zamiennych,oświadczenie z tyt. art. 22 ust. 1 i 24 ust.1 i 2 ustawy PZP.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena konserwacji 40 2. cena napraw 40 3. wartośc cennika części zamiennych 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.coi.waw.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1/ pobranie SIWZ ze strony internetowej Zamawiajacego - bezpłatnie, 2/ osobiście za opłata u zamawiajacego (pok. 101 - Sekcja zamówień Publicznych, 3/ na pisemny wniosek Wykonawcy przesłanie pocztą wraz z faktura płatna przelewem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.03.2007, godzina 11:00, pok. 124 siedziba Zamawiajaćego - ul. W.K.Roentgena 5, Warszawa.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Pn-09/07 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: konserwacja i bieżace naprawy drukarek komputerowych. 1) Krótki opis: konserwacja i bieżace naprawy 619 szt drukarek komputerowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00. 3) Wielkość lub zakres: 619 szt.drukarek. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena konserwacji 40 2. cena napraw 40 3. wartość cennika części zamiennych 20 6) Informacje dodatkowe: pakiet nr I w Pn-09/07 CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Konserwacja i bieżace naprawy kserokopiarek. 1) Krótki opis: Konserwacja i bieżace naprawy 127 szt kserokopiarek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00, 50.31.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 127 sztuk kserokopiarek. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: Pakiet nr II w Pn-09/07
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





