Ogłoszenie z dnia 2011-06-10
Babimost: Usługi doradztwa prawnego polegająe na zastępstwie procesowym i doradztwie w zakresie zastepstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług poprzedzonego analizą sadadności podniesienia roszczeń w wyniku oceny możliwości optymalizacji roszczeń VAT dokonywanych przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 151808 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Babimost, ul. Rynek 3, 66-110 Babimost, woj. lubuskie, tel. 068 3512034, faks 068 3512028.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradztwa prawnego polegająe na zastępstwie procesowym i doradztwie w zakresie zastepstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług poprzedzonego analizą sadadności podniesienia roszczeń w wyniku oceny możliwości optymalizacji roszczeń VAT dokonywanych przez Zamawiającego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi doradztwa prawnego polegająe na zastępstwie procesowym i doradztwie w zakresie zastepstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług poprzedzonego analizą sadadności podniesienia roszczeń w wyniku oceny możliwości optymalizacji roszczeń VAT dokonywanych przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DELOITTE LEGAL, GIZICKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DELOITTE LEGAL, GIZICKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Deloitte Legal, Pasternak i Wspólnicy Kancelaria Prawnicza sp. k., Al. Jana Pawła II 19, 00-854 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 340000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 350000,00
Oferta z najniższą ceną: 350000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 350000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Świadczone usługi polegać mają na doradztwie prawniczym polegającym na zastępstwie procesowym w postepowaniu o zwrot nadpłaty w podatku VAT, dlatego wybór trybu art. 5 ust. 1b jest zasadny.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.