eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zastępstwie inwestora nad zadaniami wykonywanymi w Nadleśnictwie Sławno w 2012 roku - przetarg I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-11

Sławno: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zastępstwie inwestora nad zadaniami wykonywanymi w Nadleśnictwie Sławno w 2012 roku - przetarg I
Numer ogłoszenia: 151794 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Sławno , ul. Mireckiego 15, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8102433,, faks 059 810 24 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecinek.lasy.gov.pl/slawno/info.php?id=48

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Skarbu Państwa nieposiadająca osobowosci prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zastępstwie inwestora nad zadaniami wykonywanymi w Nadleśnictwie Sławno w 2012 roku - przetarg I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zastępstwie inwestora dla poniższych zadań częściowych: Zadanie częściowe nr 1. Budowa dwóch wiat i przebudowa placu przy siedzibie Nadleśnictwa Sławno. Zadanie częściowe nr 2. Budowa podjazdów i chodników oraz remont ogrodzenia przy leśniczówce Emilianowo. Zadanie częściowe nr 3. Budowa podjazdów i chodników oraz remont ogrodzenia przy leśniczówce Kanin. Zadanie częściowe nr 4. Remont modernizacyjny leśniczówki Noskowo. Zadanie częściowe nr 5. Remont modernizacyjny budynku Ośrodka Edukacji Leśnej. Zadanie częściowe nr 6. Budowa drogi leśnej nr D-1-47 (p.poż. nr 26) w leśnictwie Wrześnica o dł. 3288 mb. Zadanie częściowe nr 7. Budowa drogi leśnej nr D-1-13 (p.poż. nr 15) w leśnictwie Chudaczewko o dł. 2346 mb. Zadanie częściowe nr 8. Budowa drogi leśnej nr D-2-53 (p.poż. nr 28) w leśnictwie Domasławice o dł. 2180 mb. Szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o wartości nie przekraczającej 50% zamówienia głównego o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt. 6.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) na zadanie nr 1; - na zadania nr 2, 3, 4 i 5 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; - 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych) na zadanie nr 6; - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) na zadanie nr 7; - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) na zadanie nr 8. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na konto zamawiającego Nadleśnictwo Sławno , ul. Mireckiego 15 ; 76 - 100 Sławno BGŻ nr: 70 2030 0045 1110 0000 0092 8590 Oryginały dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu należy składać w kasie Nadleśnictwa Sławno do dnia 22 maja 2012 r. Wadium uważa się za wniesione jeżeli w dniu 22.05.2012 roku o godzinie 9:00 jest ono złożone w kasie nadleśnictwa lub zaksięgowane na rachunku bankowym . Podstawą oceny wniesienia wadium jest notatka Głównego Księgowego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Ocena na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje pełnienie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem: . co najmniej trzech robót budowlanych polegających na: - budowie, przebudowie drogi o wartości brutto min. 300 000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy złotych), jeżeli oferta dotyczy zadań związanych z budową dróg; . co najmniej trzech robót budowlanych polegających na: - remoncie, przebudowie budynku o wartości brutto min. 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych), jeżeli oferta dotyczy remontu budynku; . co najmniej trzech robót budowlanych polegających na: - budowie lub przebudowie nawierzchni z kostki brukowej o wartości brutto min.15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych), jeżeli oferta dotyczy budowy podjazdów i chodników. Ww. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli nadzór był zrealizowany w jednym kontrakcie, jak również w osobnych kontraktach. Ocena na podstawie wykazu załączonego do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia uważa się osoby, które mogą pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadające uprawnienia budowlane w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia opisanemu w pkt. 3. SIWZ. Potwierdzeniem posiadanych uprawnień jest złożenie przez Wykonawcę odpowiedniego oświadczenia. Jeżeli wskazane osoby nie są pracownikami Wykonawcy należy przedłożyć ich oświadczenia potwierdzające gotowość do świadczenia pracy na rzecz Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inż. Budownictwa. Ocena na podstawie oświadczeń załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności, cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 10.000,00 zł. Ocena na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 3) - w przypadku konsorcjum składa ono dodatkowe oświadczenie na oddzielnym druku (zał. nr 4). b) Oświadczenie, że wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania c)oświadczenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 10 tys. zł d)a) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 (zał. Nr 5)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą być dokonane w następujących okolicznościach: a) jeżeli w czasie obowiązywania umowy wystąpią wybitnie niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające realizację zadania np.: opady atmosferyczne, b) inne mające wpływ na wykonanie zamówienia nieprzewidziane w SIWZ, c) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty. d) decyzje lub postanowienia organów administracji państwowej wstrzymujące lub ograniczające prace budowlane. e) zmiana przepisów dotyczących stawki VAT. W przypadku powyższych okoliczności może nastąpić zmiana terminu zakończenia usługi lub wynagrodzenia należnego Wykonawcy. W takim uzasadnionym przypadku Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia zgodne z postanowieniami umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_slawno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Sławno ul. Mireckiego 15 76 - 100 Sławno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Sławno ul. Mireckiego 15 76 - 100 Sławno sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców), -w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, natomiast wspólnie muszą wykazać, że: . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, . znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, - Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1. Budowa dwóch wiat i przebudowa placu przy siedzibie Nadleśnictwa Sławno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zastępstwie inwestora - szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2. Budowa podjazdów i chodników oraz remont ogrodzenia przy leśniczówce Emilianowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zastępstwie inwestora - szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3. Budowa podjazdów i chodników oraz remont ogrodzenia przy leśniczówce Kanin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zastępstwie inwestora - szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr 4. Remont modernizacyjny leśniczówki Noskowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pełnienie nadzoru inwestorskiego w zastępstwie inwestora - szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie częściowe nr 5. Remont modernizacyjny budynku Ośrodka Edukacji Leśnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zastępstwie inwestora - szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie częściowe nr 6. Budowa drogi leśnej nr D-1-47 (p.poż. nr 26) w leśnictwie Wrześnica o dł. 3288 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zastępstwie inwestora - szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie częściowe nr 7. Budowa drogi leśnej nr D-1-13 (p.poż. nr 15) w leśnictwie Chudaczewko o dł. 2346 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zastępstwie inwestora - szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie częściowe nr 8. Budowa drogi leśnej nr D-2-53 (p.poż. nr 28) w leśnictwie Domasławice o dł. 2180 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zastępstwie inwestora - szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.