Ogłoszenie z dnia 2007-03-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ostrów Wielkopolski: modernizacja baz danych operatu ewidencji gruntów prowadzonych w systemie EGB V WIN i GEO-INFO 2000 oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla jedenastu obrębów miasta Ostrowa Wielkopolskiego - podział zamówienia na 5 zadań Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Mariusz Pawlaczyk, aleja Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7378415, fax 062 7378433, e-mail: zp@powiat-ostrowski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-ostrowski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja baz danych operatu ewidencji gruntów prowadzonych w systemie EGB V WIN i GEO-INFO 2000 oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla jedenastu obrębów miasta Ostrowa Wielkopolskiego - podział zamówienia na 5 zadań. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr Główne miejsce świadczenia usług: Ostrów Wielkopolski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja baz danych operatu gruntów prowadzonych w systemie EGB V WIN i GEO-INFO 2000 oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla jedenastu obrębów miasta Ostrowa Wielkopolskiego - 5 zadań 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.32.00 - Usługi opomiarowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia 112 108,50 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 8000,00 zł Zadanie nr 2 - 8000,00 zł Zadanie nr 3 - 8000,00 zł Zadanie nr 4 - 8000,00 zł Zadanie nr 5 - 8000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegający wykluczeniu z postępowania w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2006 roku Nr 164 poz. 1163). 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w ofercie muszą zostać zawarte następujące oświadczenia, dokumenty i informacje: 2.1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ((tj. Dz.U. z 2006 roku Nr 164 poz. 1163)) - treść oświadczenia zawarta jest w formularzu ofertowym, 2.2. na potwierdzenie spełnienia warunku, iż wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2.2.1. oryginał lub kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.2.3. aktualne zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.2.4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.2.5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.3. w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.3.1. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu prac związanych z wykonaniem bazy numerycznej map ewidencyjnych w programie GEO-INFO, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zamawiający ustala, iż warunkiem ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia jest wykazanie w ofercie minimum 3 obiektów zrealizowanych z należytą starannością 2.3.2. wykaz potencjału technicznego będącego do dyspozycji wykonawcy - zamawiający ustala, iż warunkiem ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia jest dysponowanie: - oprogramowaniem GEO-INFO i EGB V, - kadrą produkcyjną przewidywaną do realizacji zadania. Do oferty należy załączyć: informację o kadrze produkcyjnej przewidywanej do realizacji zamówienia - podać liczebność i profil zawodowy, listę imienną kluczowego personelu technicznego (operatów stacji redakcyjnych), w załączeniu dokumenty nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 - osób przeznaczonych do wykonania zadania dla co najmniej 3 osób. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.03.2007, godzina 09:15, siedziba zamawiającego, pokój nr 104.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1. 1) Krótki opis: Modernizacja baz danych operatu ewidencji gruntów prowadzonych w systemie EGB V WIN i GEO-INFO 2000 oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla jedenastu obrębów miasta Ostrowa Wielkopolskiego - zadanie nr 1: obręby nr 0059, 0060, 0061. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.32.00. 3) Wielkość lub zakres: obręby nr 0059, 0060, 0061. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2. 1) Krótki opis: Modernizacja baz danych operatu ewidencji gruntów prowadzonych w systemie EGB V WIN i GEO-INFO 2000 oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla jedenastu obrębów miasta Ostrowa Wielkopolskiego - zadanie nr 1: obręby nr 0057, 0058. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.32.00. 3) Wielkość lub zakres: obręby nr 0057, 0058. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3. 1) Krótki opis: Modernizacja baz danych operatu ewidencji gruntów prowadzonych w systemie EGB V WIN i GEO-INFO 2000 oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla jedenastu obrębów miasta Ostrowa Wielkopolskiego - zadanie nr 1: obręby nr 0055, 0056. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.32.00. 3) Wielkość lub zakres: obręby nr 0055, 0056. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4. 1) Krótki opis: Modernizacja baz danych operatu ewidencji gruntów prowadzonych w systemie EGB V WIN i GEO-INFO 2000 oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla jedenastu obrębów miasta Ostrowa Wielkopolskiego - zadanie nr 1: obręby nr 0052, 0053, 0054. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.32.00. 3) Wielkość lub zakres: obręby nr 0052, 0053, 0054. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5. 1) Krótki opis: Modernizacja baz danych operatu ewidencji gruntów prowadzonych w systemie EGB V WIN i GEO-INFO 2000 oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla jedenastu obrębów miasta Ostrowa Wielkopolskiego - zadanie nr 1: obręb nr 0051. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.32.00. 3) Wielkość lub zakres: obręb nr 0051. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej i robót budowlanych: "Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko ORLIK 2012 przy al. Solidarności i ul. Truskawkowej w Ostrowie Wielkopolskim"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- "Zakup sprzętu informatycznego, licencji oraz oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Urząd OSW", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Dostawa probówek, drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego oraz zestawów diagnostycznych do analizy parazytologicznej
- Wykonanie dokumentacji technicznej i wykonawczej branży elektrycznej w zakresie dostosowanie obiektów użyteczności publicznej pod względem autonomii energetycznej.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miejskiego przy al. Powstańców Wielkopolskich 18"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ I AKTYWNEGO WYPOCZYNKU NA TERENIE GMINY GARWOLIN - GÓRKI
- Budowa budowli: fundam. pod agreg wraz z budogrodzenia i doziemną instal. elektroener. w ram zad: "Zakup agreg prądotwór wraz z wykonaniem niezbędnych robót budow i elektr związanych z mont agregatu"
- przebudowa drogi powiatowej nr 2921L Tereszpol - Smólsko od km 0+000 do km 3+610.
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.