eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › świadczenie usług żywieniowych dla pacjentów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-02

POZYCJA 15174

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Oborniki Śląskie: świadczenie usług żywieniowych dla pacjentów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Szpitalny Chorób Płuc Opieki Długoterminowej, do kontaktów: Henryka Gorzelniaska, ul. Trzebnicka 5/7, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3102332, fax 071 3102251, e-mail: zschpod@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.szpital-oborniki.dolnyslask.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług żywieniowych dla pacjentów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 17. Główne miejsce świadczenia usług: Zespół Szpitalny Chorób Płuc Opieki Długoterminowej: - Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy - ul. Trzebnicka 3, - Oddział II - ul. Trzebnicka 5, - Oddział I - ul. Dunikowskiego 2/12, - Oddział IA - ul. Dunikowskiego 2/12. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków do Zespołu Szpitalnego Chorób Płuc Opieki Długoterminowej w dni powszednie oraz świąteczne przez okres 1 roku. Ilość posiłków przygotowanych dziennie wynosi około 120 i składa się z 3 posiłków dla diety podstawowej i lekko strawnej (śniadanie, obiad składający się z dwóch dań i napoju oraz kolacja) i 5 posiłków dla diety specjalnej (śniadanie, II śniadanie, obiad składający się z dwóch dań i napoju, podwieczorek i kolacja). Pod pojęciem posiłku należy rozumieć zestaw potraw o określonej wielkości porcji, przygotowany zgodnie z zasadami wskazanej diety i spełniający określone w zamówieniu szczegółowe wymagania zamawiającego np. diety miksowane, mięso mielone. Sporządzane posiłki muszą odpowiadać wszelkim rygorom recepturowym, smakowym, estetycznym i zdrowotnym przy szczególnym zachowaniu norm dziennych racji pokarmowych dla zakładów służby zdrowia opracowanych przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie. Zamawiający wymaga, aby raz na siedem dni kolacja byłą gotowana "na gorąco". W jadłospisach śniadań i kolacji oprócz składników podstawowych muszą znajdować się dodatkowo warzywa lub owoce bądź ich przetwory. Wszystkie jadłospisy muszą posiadać wyszczególnioną gramaturę mięs, sosów, surówek oraz owoców i warzyw dołączonych do posiłków formie dodatków, informację o kaloryczności i wartości odżywczej. Sporządzanie jadłospisu leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca w pełni odpowiada za zgodne z normami żywienie pacjentów oraz przestrzeganie przepisów sanitarno - epidemiologicznych. Posiłki winny być dostarczone do poszczególnych podkuchenek w następujących godzinach: a) pierwsze śniadanie godz. 7.30 -7.45 b) obiad i podwieczorek godz. 12.30 -13.00 c) kolacja godz. 16.30 - 17.00 Za dystrybucję posiłków na podkuchenki odpowiedzialny jest Wykonawca, z podkuchenek do pacjentów Zamawiający. Wykonawca przed wydaniem posiłków do spożycia pobiera próbki żywnościowe dla celów kontroli sanepidu. Ilość i koszt próbek wynikających w przepisów winny być wkalkulowane w cenę usługi. Wykonawca zapewnia środek transportu i sprzęt do przewozu posiłków. Termosy i pojemniki, w których dostarczane są posiłki podlegają myciu u Wykonawcy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca załączy do oferty siedem przykładowych jadłospisów dla diety podstawowej i siedem jadłospisów dla diety specjalnej (cukrzycowe i wrzodowe) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.11.00 - Usługi rozwożenia posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.11.00 - Usługi rozwożenia posiłków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje całodzienne wyżywienie pacjentów z podziałem na diety: a) dieta podstawowa - stanowi około 50% ogólnej liczby posiłków b) dieta lekko strawna - stanowi około 20% ogólnej liczby posiłków c) dieta specjalna (wrzodowa, cukrzycowa, wysokobiałkowa i inne) - stanowi około 30% ogólnej liczby posiłków 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed Wvkonawce wadium w wysokości 5.500.00 zł. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w Obornikach Śląskich NRB 29958300090000012720000004 z dopiskiem: wadium na usługi żywienia. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego - budynek Dyrekcji (Kasa) - najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami). 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia/nie spełnia. Brak dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożenie dokumentów zawierających błędy spowoduje wykluczenie Wykonawcy w postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia razem z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków tj: 1. Warunku 1 - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczaniu na podstawie art. 24 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. c. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2. Warunku 2 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a. Wykaz wykonanych usług żywienia zbiorowego pacjentów w placówkach służby zdrowia w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem średniej liczby żywionych pacjentów, nazw i adresów podmiotów - odbiorców, ich wartości oraz dat wykonania usługi wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. b. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest w posiadaniu kuchni produkcyjnej, która zabezpieczy przygotowywanie posiłków dla Zamawiającego przez cały okres świadczenia usługi. c. Zaświadczenie (opinia, decyzja) właściwej terenowo stacji Sanitarno - epidemiologicznej, iż pomieszczenia, w których będą przygotowywane posiłki oraz środek transportu do przewozu artykułów spożywczych odpowiadają ustalonym wymaganiom. d. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami odnośnie kwalifikacji zawodowych i doświadczenia. 3. Warunek 3 - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 m.-ce przed terminem składania ofert. b. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Warunku 1 ppkt a, b, d - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert W pkt. c (Warunek 1) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt 4. 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać dokumenty wskazane w Warunku 1 - ppkt a, b, c/d lub w punkcie 4 - dla każdego z Wykonawców, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 7. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonych przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital-oborniki.dolnyslask.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na wniosek Wykonawcy, Zamawiający prześle pocztą za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.03.2007, godzina 10:15, Zespół Szpitalny Chorób Płuc Opieki Długoterminowej, ul. Trzebnicka 5/7, 55-120 Oborniki Śląskie, Budynek Dyrekcji, I piętro, pokój nr 8 - Sekcja Administracyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.