eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Budowa toalet w budynku komunalnym w Rzyszczewie i adaptacja na mieszkania części budynku byłej Szkoły Podstawowej w Boleszewie, gmina Sławno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-16

Sławno: Budowa toalet w budynku komunalnym w Rzyszczewie i adaptacja na mieszkania części budynku byłej Szkoły Podstawowej w Boleszewie, gmina Sławno
Numer ogłoszenia: 151723 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129535 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8106229, faks 059 8107526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa toalet w budynku komunalnym w Rzyszczewie i adaptacja na mieszkania części budynku byłej Szkoły Podstawowej w Boleszewie, gmina Sławno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzeniami wykonawczymi: 1. Zadanie nr 1 - Budowa toalet w budynku komunalnym w Rzyszczewie (Kod CPV: 45000000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1), adres: Rzyszczewo 44 76-100 Sławno, działka nr 33/1. 1.1. Parametry budynku: powierzchnia zabudowy - 145,97 m2; powierzchnia użytkowa - 194,92 m2. 1.2. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje m.in.: 1.2.1. Roboty rozbiórkowe i towarzyszące rozbiórce; 1.2.2. Roboty budowlane: 1.2.2.1. roboty murowe; 1.2.2.2. wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej; 1.2.2.3. wykonanie posadzek z płytek; 1.2.2.4. wykonanie robót tynkarskich i okładzin; 1.2.2.5. wykonanie wentylacji; 1.2.2.6. wykonanie robót malarskich; 1.2.2.7. miejscowe naprawy pokrycia dachu (2 piony kanalizacyjne); 1.2.2.8. naprawy elewacji po osadzeniu stolarki okiennej; 1.2.3. wykonanie instalacji wody zimnej i c.w.u.; 1.2.4. wewnętrzna kanalizacja sanitarna; 1.2.5. wewnętrzna instalacja elektryczna. 1.3. Szczegółowy opis roboty budowlanej i zakresu prac stanowi: 1.3.1. projekt: Przebudowa budynku socjalnego w miejscowości Rzyszczewo - adaptacja istniejących pomieszczeń na łazienki w istniejących mieszkaniach socjalnych; 1.3.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych branży architektonicznej, budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Dokumenty te powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo - finansowego (Załącznik nr 7a do SIWZ). Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. 1.4. Zadanie należy wykonać zgodnie z decyzją BS.6740.16.2015.VII o pozwoleniu na budowę o numerze 86/2015 z dnia 02.03.2015 r. 2. Zadanie nr 2 - Adaptacja na mieszkania części budynku byłej Szkoły Podstawowej w Boleszewie (Kod CPV: 45000000-7, 45310000-3,45330000-9, 45400000-1), adres: Boleszewo 61 76-100 Sławno, działka nr 199. 2.1. Parametry budynku: powierzchnia zabudowy - 189,61 m2 (fragment budynku w zakresie opracowania); powierzchnia użytkowa - 355,12 m2 (fragment budynku w zakresie opracowania). 2.2. Zakres rzeczowy roboty budowlanej obejmuje m.in.: 2.2.1. Roboty rozbiórkowe; 2.2.2. Roboty budowlane: 2.2.2.1. wykonanie kominów i przewodów wentylacyjnych; 2.2.2.2. wykonanie nadproży, ścianek działowych; 2.2.2.3. docieplenie dachu i stropu poddasza, obudowa płytami gk; 2.2.2.4. wykonanie podłoży i posadzek; 2.2.2.5. wykonanie stolarki drzwiowej; 2.2.2.6. prace wykończeniowe ścian i sufitów; 2.2.2.7. wykonanie wentylacji. 2.2.3. Roboty związane z wykonaniem oraz sprawdzeniami i pomiarami instalacji elektrycznej. 2.2.4. Roboty związane z wykonaniem oraz próbami instalacji wodno-kanalizacyjną. 2.2.5. Roboty związane z wykonaniem oraz próbami instalacji c.o. 2.3. Szczegółowy opis roboty budowlanej i zakresu prac stanowi: 2.3.1. projekt budowlany Adaptacja na mieszkania części budynku byłej Szkoły Podstawowej w Boleszewie; 2.3.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych branży architektonicznej, budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Dokumenty te powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo - finansowego (Załącznik nr 7b do SIWZ). Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. 2.4. Zadanie należy wykonać zgodnie z decyzją BS.6740.244.2014.V o pozwoleniu na budowę o numerze 235/2014 z dnia 15.05.2014 r. 2.5. Oprócz zakresu prac objętego dokumentacją projektową Wykonawca rozwiąże i wykona schody (wyjście) na strop z pomieszczenia 0.04 (magazynek) nad drugą kondygnacją i wyłaz na dach. Wykonawca ma również rozwiązać i wykonać dojścia do wyczystek kominowych oraz przewodów kominowych i wentylacyjnych. Schody i wyłaz mają być zgodne z obowiązującymi przepisami m.in. Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. 1994 Nr 89 poz. 414 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002 nr 75 poz. 690 z późn. zm.). 3. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych zgodnie z art. 21a. Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. 1994 Nr 89 poz. 414 z późn. zm.), jest obowiązany opracować planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zaznajomić z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót. 4. Roboty budowlane będą wykonywane w następujących terminach: 4.1. Zadanie 1 Termin rozpoczęcia - dzień podpisania umowy, termin zakończenia - 15.11.2015 r. 4.2. Zadanie 2 Termin rozpoczęcia - dzień podpisania umowy, termin zakończenia - 31.03.2016 r. 5. W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SIWZ. 6. Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SIWZ. 7. W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym. 8. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z ww. dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem następujących uwag: 8.1. Przy przeprowadzaniu prac w pobliżu drzew Wykonawca jest zobowiązany do ich zabezpieczenia poprzez odeskowanie, a prace ziemne w pobliżu korzeni drzew należy wykonać ręcznie. 8.2. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu. 8.3. Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. 8.4. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 8.5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. 8.6. Wykonawca zapewni obsługę geotechniczną i geodezyjną łącznie z geodezyjnym wytyczeniem i inwentaryzacją powykonawczą nad realizacją robót. 8.7. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 8.8. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych wytworzonych w trakcie prac oraz prowadzenia ich ewidencji i uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami. 8.9. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 8.10. Na żądanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 8.11. Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego. 8.12. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania. II. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. III. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. IV. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu zdemontowanych elementów wyposażenia budynku, które wskaże Zamawiający.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano - Usługowo - Handlowe KĘBUD, ul. Gen. Sikorskiego 8, 77-230 Kępice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 520209,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 385050,49

  • Oferta z najniższą ceną: 385050,49 / Oferta z najwyższą ceną: 385050,49

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.