eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa ZielonaRemont i przebudowa funkcjonalna części budynków OSP w miejscowościachCielętniki, Raczkowice, Św. Anna, Ulesie dla celów społeczno-kulturalnych z przeznaczeniem na świetlicę wiejską dla mieszkańców oraz remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi; gmina Dąbrowa Zielona

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-11

Dąbrowa Zielona: Remont i przebudowa funkcjonalna części budynków OSP w miejscowościach: Cielętniki, Raczkowice, Św. Anna, Ulesie dla celów społeczno-kulturalnych z przeznaczeniem na świetlicę wiejską dla mieszkańców oraz remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi; gmina Dąbrowa Zielona
Numer ogłoszenia: 151678 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Zielona , Plac Kościuszki 31, 42-265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie, tel. 034 3555018, faks 034 3555052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowazielona.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa funkcjonalna części budynków OSP w miejscowościach: Cielętniki, Raczkowice, Św. Anna, Ulesie dla celów społeczno-kulturalnych z przeznaczeniem na świetlicę wiejską dla mieszkańców oraz remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi; gmina Dąbrowa Zielona.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót z podziałem na 5 części - 3.1. CZĘŚĆ I Remont i przebudowa funkcjonalna części budynku OSP w miejscowości Cielętniki, dla celów społeczno-kulturalnych z pomieszczeniem na świetlicę wiejską dla mieszkańców. W ramach części I przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót: Remont pomieszczeń części budynku OSP - demontaż i wymiana okien na okna z PCV 0,49 m2 - demontaż i wymiana drzwi na aluminiowe jednoskrzydłowe 2,2 m2, - zeskrobanie i zmycie starych farb i lakierów ze ścian wewnętrznych 126,46 m2, - filcowanie istniejących tynków wewnętrznych, ściany płaskie 95,96 m2, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian 126,46 m2 , - rozebranie istniejących posadzek, wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej, - wykonanie posadzek z nowych z płytek kamionkowych - 6,9 m2, - wykonanie cokolików z płytek kamionkowych gres - 10,66 m, Prace na zewnątrz - wykonanie chodnika z kostki brukowej grubość 6 cm wraz podbudową ilość 14,69 m2 - wykonanie obrzeży betonowych 30 x 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 13,9 m 3.2. CZĘŚĆ II Remont i przebudowa funkcjonalna części budynku OSP w miejscowości Św. Anna, dla celów społeczno-kulturalnych z pomieszczeniem na świetlicę wiejską dla mieszkańców. W ramach części II przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót: - demontaż boazerii ściennej, - odbicie istniejących tynków wewnętrznych i położenie nowych, - wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, - malowanie z gruntowaniem farbami emulsyjnymi ścian i sufitów - wymiana podsufitki na płyty gipsowo-kartonowe, - demontaż istniejących posadzek i wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej, - wykonanie posadzek z nowych płytek kamionkowych gres, - wykonanie cokolików z płytek kamionkowych gres, - wymiana i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych dwu skrzydłowych 3,08m2, 3.3. CZĘŚĆ III Remont i przebudowa funkcjonalna części budynku OSP w miejscowości Raczkowice, dla celów społeczno-kulturalnych z pomieszczeniem na świetlicę wiejską dla mieszkańców. W ramach części III przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót: - demontaż boazerii ściennej, - demontaż kaflowego pieca kuchennego, - demontaż urządzeń do podgrzewania wody, rurociągu stalowego o średnicy 15 - 32 mm, okapu wentylacyjnego szt. 1, - demontaż tarasu z lastryka przy wejściu do budynku, - demontaż lastrykowych schodów wejściowych do obiektu , - wykonanie schodów wejściowych do budynku wraz z niezbędną podbudową, - wykonanie podbudowy oraz chodnika z kostki brukowej kolorowej wraz z krawężnikiem przy elewacji wejściowej do budynku oraz od furty wejściowej do schodów wejściowych obiektu, - odbicie istniejących tynków wewnętrznych i położenie nowych, - mycie i czyszczenie mechaniczne ścian, - wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, - malowanie z gruntowaniem farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, - rozebranie elementów stropów drewnianych, - wykonanie sufitów podwieszanych na konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych, - montaż halogenowych opraw oświetleniowych wraz z wykonaniem drobnych prac elektrycznych i przyłączeniowych, - demontaż istniejących posadzek i wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej, - wykonanie posadzek z nowych płytek kamionkowych gres, - wykonanie cokolików z płytek kamionkowych gres, - wymiana i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych dwu skrzydłowych 5,6m2, - wymiana i montaż okien na okna z PCV, - wymiana ustępu z miską porcelanową 4 kpl., - wymiana pisuaru i z zaworami 3 kpl., - wymiana umywalki z syfonem 2 kpl., 3.4. CZĘŚĆ IV Remont i przebudowa funkcjonalna części budynku OSP w miejscowości Ulesie, dla celów społeczno-kulturalnych z pomieszczeniem na świetlicę wiejską dla mieszkańców. W ramach części IV przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót: - demontaż boazerii ściennej, - odbicie istniejących tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, - wykonanie nowych tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, - mycie i czyszczenie mechaniczne ścian, - wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, - malowanie z gruntowaniem farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, - rozebranie elementów stropów drewnianych, - wykonanie sufitów podwieszanych na konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych, - montaż halogenowych opraw oświetleniowych wraz z wykonaniem drobnych prac elektrycznych i przyłączeniowych, - demontaż istniejących posadzek i wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej, - impregnacja podłoży betonowych, - wykonanie posadzek z nowych płytek kamionkowych gres, - wykonanie cokolików z płytek kamionkowych gres na klatce schodowej, - wymiana i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych dwu skrzydłowych, - wymiana i montaż okien na okna z PCV, - cyklinowanie i malowanie deszczułek podłogowych bardzo zabrudzonych, 3.5. CZĘŚĆ V Remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej we wsi Nowa Wieś gmina Dąbrowa Zielona. W ramach części V przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót: - wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, - malowanie z gruntowaniem farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, - rozebranie elementów stropów drewnianych, - demontaż posadzek z masy lastrykowej, - demontaż wylewek cementowych, - wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z papy zgrzewalnej, - wykonanie posadzek z nowych płytek kamionkowych gres, - wykonanie cokolików z płytek kamionkowych gres na klatce schodowej, - wykonanie remontu pokrycia dachu obiektu wraz z pokryciem papą, - malowanie farbą daszku z blachy trapezowej wraz z konstrukcją, - remont kominów na obiekcie, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera uproszczona dokumentacja budowlana, SIWZ, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. W/w dokumenty są załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.dabrowazielona.pl W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Wycena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.32.40.00-4, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na remoncie, przebudowie lub budowie budynku mieszkalnego, użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego (zdefiniowanego w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz.U.Nr 75,poz. 690) o wartości robót co najmniej; dla CZĘŚCI I 10.000,00 zł brutto. dla CZĘŚCI II 20.000,00 zł brutto . dla CZĘŚCI III 40.000,00 zł brutto . dla CZĘŚCI IV 30.000,00 zł brutto . dla CZĘŚCI V 10.000,00 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń dla; CZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II, CZĘŚĆ III, CZĘŚĆ IV, CZĘŚĆ V.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji finansowej - zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, że robory zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukonczone np. referencje.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Wszystkie ww. dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. -W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.4.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. -Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. -W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. -Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, Uwaga: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, kosztorysów opracowanych metodą kalkulacji szczegółowej dla każdej części oddzielnie. Wyliczone w kosztorysach ceny muszą być zgodne z cenami przedstawionymi w ofercie przetargowej. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorysy będą jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 12 umowy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. -Terminy ustalone w ust. 1 par. 5 umowy ulegną przesunięciu na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. - W przedstawionych w ust. 3 par. 5 umowy przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju. -Istnieje możliwość dokonania zmiany kierownika budowy jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. -Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osoby wyszczególnionej w ust. 6 paragrafu 7 umowy w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących bezpośrednio tej osoby, b) jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. - W przypadku zmiany osoby wyszczególnionej w ust. 6 paragrafu 7 umowy, nowa osoba powołana do pełnienia w/w obowiązków musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji. - Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 6 paragrafu 7 umowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dabrowazielona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Plac Kościuszki 31 42-265 Dąbrowa Zielona.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Plac Kościuszki 31 42-265 Dąbrowa Zielona parter Punkt Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowny ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont i przebudowa funkcjonalna części budynku OSP w miejscowości Cielętniki, dla celów społeczno-kulturalnych z pomieszczeniem na świetlicę wiejską dla mieszkańców..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części I przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót: Remont pomieszczeń części budynku OSP - demontaż i wymiana okien na okna z PCV 0,49 m2 - demontaż i wymiana drzwi na aluminiowe jednoskrzydłowe 2,2 m2, - zeskrobanie i zmycie starych farb i lakierów ze ścian wewnętrznych 126,46 m2, - filcowanie istniejących tynków wewnętrznych, ściany płaskie 95,96 m2, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian 126,46 m2 , - rozebranie istniejących posadzek, wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej, - wykonanie posadzek z nowych z płytek kamionkowych - 6,9 m2, - wykonanie cokolików z płytek kamionkowych gres - 10,66 m, Prace na zewnątrz - wykonanie chodnika z kostki brukowej grubość 6 cm wraz podbudową ilość 14,69 m2 - wykonanie obrzeży betonowych 30 x 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 13,9 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.32.40.00-4, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont i przebudowa funkcjonalna części budynku OSP w miejscowości Św. Anna, dla celów społeczno-kulturalnych z pomieszczeniem na świetlicę wiejską dla mieszkańców..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części II przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót: - demontaż boazerii ściennej, - odbicie istniejących tynków wewnętrznych i położenie nowych, - wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, - malowanie z gruntowaniem farbami emulsyjnymi ścian i sufitów - wymiana podsufitki na płyty gipsowo-kartonowe, - demontaż istniejących posadzek i wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej, - wykonanie posadzek z nowych płytek kamionkowych gres, - wykonanie cokolików z płytek kamionkowych gres, - wymiana i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych dwu skrzydłowych 3,08m2,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.32.40.00-4, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont i przebudowa funkcjonalna części budynku OSP w miejscowości Raczkowice, dla celów społeczno-kulturalnych z pomieszczeniem na świetlicę wiejską dla mieszkańców..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części III przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót: - demontaż boazerii ściennej, - demontaż kaflowego pieca kuchennego, - demontaż urządzeń do podgrzewania wody, rurociągu stalowego o średnicy 15 - 32 mm, okapu wentylacyjnego szt. 1, - demontaż tarasu z lastryka przy wejściu do budynku, - demontaż lastrykowych schodów wejściowych do obiektu , - wykonanie schodów wejściowych do budynku wraz z niezbędną podbudową, - wykonanie podbudowy oraz chodnika z kostki brukowej kolorowej wraz z krawężnikiem przy elewacji wejściowej do budynku oraz od furty wejściowej do schodów wejściowych obiektu, - odbicie istniejących tynków wewnętrznych i położenie nowych, - mycie i czyszczenie mechaniczne ścian, - wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, - malowanie z gruntowaniem farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, - rozebranie elementów stropów drewnianych, - wykonanie sufitów podwieszanych na konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych, - montaż halogenowych opraw oświetleniowych wraz z wykonaniem drobnych prac elektrycznych i przyłączeniowych, - demontaż istniejących posadzek i wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej, - wykonanie posadzek z nowych płytek kamionkowych gres, - wykonanie cokolików z płytek kamionkowych gres, - wymiana i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych dwu skrzydłowych 5,6m2, - wymiana i montaż okien na okna z PCV, - wymiana ustępu z miską porcelanową 4 kpl., - wymiana pisuaru i z zaworami 3 kpl., - wymiana umywalki z syfonem 2 kpl.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.32.40.00-4, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont i przebudowa funkcjonalna części budynku OSP w miejscowości Ulesie, dla celów społeczno-kulturalnych z pomieszczeniem na świetlicę wiejską dla mieszkańców..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części IV przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót: - demontaż boazerii ściennej, - odbicie istniejących tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, - wykonanie nowych tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, - mycie i czyszczenie mechaniczne ścian, - wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, - malowanie z gruntowaniem farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, - rozebranie elementów stropów drewnianych, - wykonanie sufitów podwieszanych na konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych, - montaż halogenowych opraw oświetleniowych wraz z wykonaniem drobnych prac elektrycznych i przyłączeniowych, - demontaż istniejących posadzek i wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej, - impregnacja podłoży betonowych, - wykonanie posadzek z nowych płytek kamionkowych gres, - wykonanie cokolików z płytek kamionkowych gres na klatce schodowej, - wymiana i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych dwu skrzydłowych, - wymiana i montaż okien na okna z PCV, - cyklinowanie i malowanie deszczułek podłogowych bardzo zabrudzonych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.32.40.00-4, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej we wsi Nowa Wieś gmina Dąbrowa Zielona..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części V przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót: - wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, - malowanie z gruntowaniem farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, - rozebranie elementów stropów drewnianych, - demontaż posadzek z masy lastrykowej, - demontaż wylewek cementowych, - wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z papy zgrzewalnej, - wykonanie posadzek z nowych płytek kamionkowych gres, - wykonanie cokolików z płytek kamionkowych gres na klatce schodowej, - wykonanie remontu pokrycia dachu obiektu wraz z pokryciem papą, - malowanie farbą daszku z blachy trapezowej wraz z konstrukcją, - remont kominów na obiekcie,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.32.40.00-4, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.