Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa rusztowin i elementów rusztu pieca Krügera Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych, do kontaktów: Piątkowski, ul. Gwarków 9, 04-459 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6790076 w. 410, fax 022 6790076, e-mail: zp@zusok.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zusok.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zakład Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych, Piątkowski Grzegorz, ul. Gwarków 9, budynek nr 18, pok. nr 1, 04-459 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 679 00 76 w. 410, e-mail: zp@zusok.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka budżetowa Miasta Stołecznego Warszawy; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa rusztowin i elementów rusztu pieca Krügera. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych, ul. Gwarków 9, 04-459 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie i dostawa rusztowin oraz elementów rusztu pieca Krügera 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego należy złożyć: -oświadczenie na podstawie art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ; załącznik nr 3 do SIWZ -aktualny wypis/odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; lub inny dokument właściwy dla wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. -zaakceptowany wzór umowy; załącznik nr 4 do SIWZ. -wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, dostaw elementów rusztu pieca (rusztowin) z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające że dostawy te zostały wykonane należycie - opis procesu przeprowadzenia komputerowej symulacji krzepnięcia odlewów, zapewniających wytwarzanie odlewów bez wad wewnętrznych z użyciem programów typu MAGMA lub PROCAST -oświadczenie że posiadają lub współpracują z laboratorium do przeprowadzenia badań ES-3 wg normy DIN 1693 cz. II. -oświadczenie o wydaniu poświadczeń na odlewy wolne od wad wewnętrznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.30.00.00 - Produkty z żelaza i stali Kod CPV wg słownika 2008: 14.71.10.00 - Żelazo 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie i dostawa rusztowin oraz elementów rusztu pieca Krügera. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 07.05.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, -posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania objętych zamówieniem określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -przedstawią wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, dostaw elementów rusztu pieca (rusztowin) z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające że dostawy te zostały wykonane należycie, -zapewnią wytworzenie odlewów bez wad wewnętrznych - dysponują możliwością przeprowadzenia komputerowej symulacji krzepnięcia odlewów z użyciem programów typu MAGMA lub PROCAST -po realizacji zamówienia przedstawią pozytywne wyniki badań nieniszczących ES-3 odlewów wg normy DIN 1693 cz. II, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust.1 i ust. 2 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163, ze zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie na podstawie art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ; załącznik nr 3 -aktualny wypis/odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; lub inny dokument właściwy dla wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. -zaakceptowany wzór umowy; załącznik nr 4. -wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, dostaw elementów rusztu pieca (rusztowin) z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające że dostawy te zostały wykonane należycie - opis procesu przeprowadzenia komputerowej symulacji krzepnięcia odlewów, zapewniających wytwarzanie odlewów bez wad wewnętrznych z użyciem programów typu MAGMA lub PROCAST -oświadczenie że posiadają lub współpracują z laboratorium do przeprowadzenia badań ES-3 wg normy DIN 1693 cz. II. -oświadczenie o wydaniu poświadczeń na odlewy wolne od wad wewnętrznych
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zusok.com.pl. Opłata: 12 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatność w kasie w siedzibie Zamawiającego; w przypadku odbioru SIWZ za pośrednictwem poczty do powyższej kwoty zostaną doliczone koszty przesyłki w wysokości 8,00zł; ze strony internetowej można odebrać SIWZ - bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.03.2007, godzina 11:30, Zakład Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych, ul. Gwarków 9, sala audiowizualna, 04-459 Warszawa.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remonty jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga-Połud
- Wykonanie napraw bieżących poszycia dachowego w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
- Remont tarasu i izolacji dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wraz z dokumentacją techniczną w budynku przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa materiałów elektrycznych i oświetleniowych do doświetlenia przejść dla pieszych na terenie Dzielnicy Bielany w Warszawie
- Zakup, dostawa i wymiana dźwigu osobowego platformowego pionowego CIBES HISS A-5000 rok produkcji 1999 r. dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo-montażowej.
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.