eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa DębaŚwiadczenie Usług Informatycznych dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Nowa Dęba: Świadczenie Usług Informatycznych dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 151580 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 8462651 w. 120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.ires.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie Usług Informatycznych dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie Usług Informatycznych dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie. Zakres świadczonych usług obejmować będzie: -fizyczna instalacja i konfiguracja sprzętu na stanowisku użytkownika -instalacja i konfiguracja oprogramowania -instalacja drukarek -dostosowanie środowiska systemu do potrzeb użytkowników -planowanie i wykonywanie aktualizacji oprogramowania -kontrola wykorzystania zasobów (prowadzenie nadzoru nad eksploatacją urządzeń aktywnych) -zarządzanie usługami sieciowymi: DNS, WINS i DHCP -wykonywanie kopii bezpieczeństwa serwerów oraz zabezpieczenie jej przed nieautoryzowanym dostępem -kontrola zajętości przestrzeni dyskowej serwerów -zakładanie i usuwanie kont użytkowników -nadawanie uprawnień do korzystania z zasobów sieciowych -odblokowywanie kont, resetowanie haseł -kształtowanie polityki nazw elementów sieci oraz nazw użytkowników -definiowanie routingu -optymalizowanie wydajność sieci -decydowanie o wyborze urządzeń sieciowych -Instalacja, konfiguracja i utrzymanie systemów Szpitalnych; analiza wydajności systemu i wprowadzanie usprawnień -Zarządzanie systemem uprawnień i zabezpieczeń -Rozwiązywanie pojawiających się problemów z systemem; planowanie i przeprowadzanie testów -Instalacja, konfiguracja, monitorowanie i testowanie systemów backupowych -Administracja pozostałymi serwerami Microsoft SQL (2000 / 2005 / 2008) -Współpraca z dostawcami oprogramowania Szpitalnego. -Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z funkcjonowaniem systemów informatycznych -Kontrola i wsparcie w wdrażaniu systemów informatycznych -Monitorowanie i sprawdzanie zgodności dostarczanego sprzętu i usług zgodnie z umowami -Doradztwo w wyborze oprogramowania -Doradztwo w wyborze sprzętu komputerowego -Doradztwo w zakresie optymalnego wykorzystania posiadanego systemu informatycznego -Serwisowanie sprzętu komputerowego polegające na: reagowaniu przez Wykonawcę na zgłaszane usterki techniczne i dokonywanie w miarę możliwości napraw sprzętu komputerowego, konserwacji, odbieraniu sprzętu do naprawy, oddawaniu naprawionego sprzętu -Usługi konserwacyjne sprzętu komputerowego nie dotyczą serwerów SP ZZOZ Nowa Dęba -Kopiowanie danych przechowywanych na dyskach twardych serwerów SP ZZOZ Nowa Dęba -Zabezpieczenie systemów szpitalnych przed nieautoryzowanym dostępem -Wprowadzanie uprawnień do systemów informatycznych. -Aktualizacje bazy danych systemu Infomedica w części Białej dostarczanych przez producenta oprogramowania w terminach nie dłuższych niż 5 dni od daty dostarczenia aktualizacji przez producenta oprogramowania, po wcześniejszym ustaleniu zmiany z Działem Rozliczeń. Wykonawca bierze odpowiedzialność za zabezpieczenie bazy danych przed aktualizacją wykonując kopię bezpieczeństwa na nośniki i urządzenia zabezpieczające dane będące w posiadaniu Zamawiającego. -Wykonywanie aktualizacji systemów szpitalnych w czasie najmniejszego obciążenia sieci pracą użytkowników tak aby przerwa kilku godzinna nie wpływała na pracę całego szpitala, prace te wykonywane są albo w godzinach nocnych albo w sobotę i niedzielę. -Aktualizacje aplikacji Infomedica na stacjach roboczych szpitala po dostarczeniu ich przez producenta oprogramowania. -Kontrola logów zmiany bazy danych. -Kontrola i rozwiązywanie problemów dotyczących: -Informacji, ostrzeżeń i błędów mogących wystąpić podczas przetwarzania komunikatów przez loader NFZ ( kody rozpoczynające się od 201xxxx, 202xxxx,203xxxx). -Informacji, ostrzeżeń i błędów mogących wystąpić podczas przetwarzania komunikatów przez loader NFZ ( kody rozpoczynające się od 201xxxx, 202xxxx,203xxxx). -Informacji, ostrzeżeń i błędów mogących zostać wygenerowanych przez bazę CBS ( kody rozpoczynające się od 204xxxx). -Dział Rozliczeń przekazuje Wykonawcy informacje o wystąpieniu błędów w czasie Komunikacji i błąd ten nie może zostać poprawiony przez użytkownika systemu. -Wykonawca po sprawdzeniu i zlokalizowaniu błędu rozwiązuje problem lub gdy problem wynika z błędnie działającej aplikacji zgłasza błąd do producenta oprogramowania. Wykonawca przygotowuje roczny plan koniecznych zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.11.00.00 - Usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dokumentów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, zrealizował min. 2 usługi w zakresie świadczenia usług informatycznych na rzecz jednostek ochrony zdrowia w tym min. 1 w zakresie lecznictwa stacjonarnego ( szpital) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie; Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia lub w odniesieniu do nadal wykonywanych usług (referencje) wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie potwierdzeniem, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie realizacji usług będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich doświadczenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia przynajmniej 1 pracownikiem, posiadającym przynajmniej 3 - letnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług informatycznych w lecznictwie stacjonarnym ( szpital).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze ( konsorcja / spółki cywilne) : 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów , przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 3.Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców winno być dołączone do oferty. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania; Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków SIWZ - udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający może wezwać do złożenia wyjaśnień w wyznaczonym przez siebie terminie, dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1. b) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy Wykonawcy c) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu d) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia e) Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy f) Parafowany Załącznik nr 5 do SIWZ -Wzór umowy w sprawie powierzenia odpowiedzialności materialnej g)Pełnomocnictwo osoby / osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; h) Oświadczenie, że Wykonawca posiada zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz, że posiada poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne ważną na czas realizacji przedmiotu zamówienia; i)Oświadczenie, że Wykonawca posiada dokument stwierdzający znajomość zagadnień związanych z budową, planowaniem i administrowaniem sieci komputerowej; j)Oświadczenie, że Wykonawca posiada dokument potwierdzający odbycie autoryzowanego szkolenia dla instalatora lub administratora w zakresie aplikacji InfoMedica- ADT i InfoMedica-Apteka. k) Oświadczenie, że Wykonawca posiada dokument potwierdzający odbycie autoryzowanego szkolenia w zakresie obsługi rozwiązań serwerowych IBM Blade Center i IBM System Stordage zastosowanych w szpitalu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 39-460 Nowa Dęba,ul.M.C.Skłodowskiej 1A;Osobiście pok.Nr 111;za zalicz.poczt.przesyłając wniosek z adres. i nr NIP.Cena SIWZ 20,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 39-460 Nowa Dęba,ul.M.C.Skłodowskiej 1A - Sekretariat Pokój nr 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.