eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDOSTAWA MASZYNY WYTRZYMAŁOŚCIOWEJ O MAKSYMALNYM ZAKRESIE OBCIĄŻEŃ 3000 kN DO BADANIA WYTRZYMAŁOŚCI NA ŚCISKANIE KONTROLNYCH PRÓBEK Z BETONU oraz sondy dynamicznej lekkiej (DPL) Z KOŃCÓWKĄ STOŻKOWĄ Z NAPĘDEM PNEUMATYCZNYM DO BADANIA ZAGĘSZCZENIA GRUNKTU ZG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-28

Białystok: DOSTAWA MASZYNY WYTRZYMAŁOŚCIOWEJ O MAKSYMALNYM ZAKRESIE OBCIĄŻEŃ 3000 kN DO BADANIA WYTRZYMAŁOŚCI NA ŚCISKANIE KONTROLNYCH PRÓBEK Z BETONU oraz sondy dynamicznej lekkiej (DPL) Z KOŃCÓWKĄ STOŻKOWĄ Z NAPĘDEM PNEUMATYCZNYM DO BADANIA ZAGĘSZCZENIA GRUNKTU ZGODNEJ WRAZ Z MONTAŻEM, URUCHOMIENIEM, PRZESZKOLENIEM 3 UŻYTKOWNIKÓW DLA LABORATORIUM DROGOWEGO W KLEOSINIE
Numer ogłoszenia: 151511 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2/203, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6645800, fax 085 6513783.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MASZYNY WYTRZYMAŁOŚCIOWEJ O MAKSYMALNYM ZAKRESIE OBCIĄŻEŃ 3000 kN DO BADANIA WYTRZYMAŁOŚCI NA ŚCISKANIE KONTROLNYCH PRÓBEK Z BETONU oraz sondy dynamicznej lekkiej (DPL) Z KOŃCÓWKĄ STOŻKOWĄ Z NAPĘDEM PNEUMATYCZNYM DO BADANIA ZAGĘSZCZENIA GRUNKTU ZGODNEJ WRAZ Z MONTAŻEM, URUCHOMIENIEM, PRZESZKOLENIEM 3 UŻYTKOWNIKÓW DLA LABORATORIUM DROGOWEGO W KLEOSINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MASZYNY WYTRZYMAŁOŚCIOWEJ O MAKSYMALNYM ZAKRESIE OBCIĄŻEŃ 3000 kN DO BADANIA WYTRZYMAŁOŚCI NA ŚCISKANIE KONTROLNYCH PRÓBEK Z BETONU ZGODNEJ Z PN-EN 12390-4 oraz sondy dynamicznej lekkiej (DPL) Z KOŃCÓWKĄ STOŻKOWĄ Z NAPĘDEM PNEUMATYCZNYM DO BADANIA ZAGĘSZCZENIA GRUNKTU ZGODNEJ Z PN-EN ISO 22476-2 WRAZ Z MONTAŻEM, URUCHOMIENIEM, PRZESZKOLENIEM 3 UŻYTKOWNIKÓW DLA LABORATORIUM DROGOWEGO W KLEOSINIE

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował dostawy co najmniej dwóch urządzeń: maszyny wytrzymałościowej do badania wytrzymałości na ściskanie kontrolnych próbek z betonu i sondy dynamicznej lekkiej z napędem pneumatycznym. 2.Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) - Informacja musi zawierać datę wykonania i odbioru dostawy. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 2. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokument wymieniony w pkt 3 powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano w Sekcji I - wersja papierowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 09:50, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Białymstoku przy ul. Zwycięstwa nr 2, w pokoju nr 104 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.