eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › USŁUGA DRUKOWANIA I DOSTAWY KALENDARZY NA ROK 2010 DLA MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Warszawa: USŁUGA DRUKOWANIA I DOSTAWY KALENDARZY NA ROK 2010 DLA MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR.
Numer ogłoszenia: 151253 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny , ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5365705-06, faks 022 8602914.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA DRUKOWANIA I DOSTAWY KALENDARZY NA ROK 2010 DLA MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wydruku kalendarzy dla MzOR ARiMR, spełniających wymagania według poniższego zestawienia: I. Kalendarze książkowe A4 - 100 szt. Wymagania odnośnie wykonania: Format: 205x285 Ilość stron: 144 strony Języki: PL,GB,D,ROS Oprawa: piankowana miękka Narożniki okładki: zaokrąglone Tasiemka: indywidualna z logo Registry: dwa rzędy registrów panoramicznych Notes teleadresowy: w kieszonce Część informacyjna: tak Mapy: min.16 stron Układ: tydzień na 2 stronach Tłoczenie: rok i logo Reklama: 2 strony, pełny kolor Perforacja; tak Druk: bordowo-szary Papier: chamois Okleina: IMAGE rudy Przeszycie II. Kalendarze książkowe - A5 - 900szt Wymagania odnośnie wykonania: Format: 143x203 Ilość stron: 368 Języki: PL,GB,D,ROS Oprawa: piankowana miękka Narożniki okładki: zaokrąglone Tasiemka: indywidualna z logo Registry: cztery rzędy registrów panoramicznych Perforacja: jest Notes teleadresowy: zintegrowany z blokiem Część informacyjna: tak Mapy: min. 8 stron Układ: dzień na stronie Tłoczenie: rok i logo Reklama: 2 strony, pełny kolor Druk: bordowo-szary Papier: chamois Okleina: IMAGE zielona + rudy Przeszycie - ponte III. Kalendarze książkowe - B6 - 900 szt Wymagania odnośnie wykonania: Format: 120x165 Ilość stron: 360 Języki: PL,GB,D,ROS Oprawa: piankowana miękka Narożniki okładki: zaokrąglone Tasiemka: indywidualna z logo Perforacja: jest Registry: nie Notes teleadresowy: zintegrowany z blokiem Część informacyjna: tak Mapy: min. 8 stron Układ: dzień na stronie Tłoczenie: rok i logo Reklama: 2 strony, pełny kolor Druk: bordowo-szary Papier: chamois Okleina: IMAGE zielony + rudy Przeszycie - pionowe IV. Kalendarze ścienne trójdzielne - 1800 szt. Wymagania odnośnie wykonania: Główka kalendarza kaszerowana Druk główki i plecków w pełnym kolorze Lakier UV Zdjęcie do wyboru z przedstawionej bazy zdjęć o tematyce rolniczej min.200 sztuk wymiary główki min. 20x30cm wymiary plecków min.58x30cm 3 kalendaria okienko do zaznaczania daty nadruk reklamowy na pleckach w pełnym kolorze Opracowanie graficzne podkładu i główki Koperta biała z nadrukiem 1+ 0 V. Planery nabiurkowe - 1600 szt. Wymagania odnośnie wykonania: 40/60 cm układ tygodniowy jeden kolor kartki sklejone wzdłuż dolnej krawędzi maksymalne pole zadruku na każdej stronie papier gramatura 80 ilość kartek - 52.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: (a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. (b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi i dostawy wymagań określonych przez zamawiającego lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowane usługi i dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi i dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (a) Wypełniony Formularz Ofertowy (wg Załącznika Nr 1); (b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); (c) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg Załącznika Nr 2); (d) Wzory kalendarzy ( po jednym egzemplarzu wzorów poszczególnych typów (1-4) kalendarzy, w przypadku planera nabiurkowego - jednej kartki). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 litera (b) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1 litery (b) - (d) Wykonawca składa w celu potwierdzenia spełnienia warunków i wymagań udziału w postępowaniu. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub przedstawienie ich w niewłaściwej formie (np.: niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Oddział Regionalny ARiMR, 00-175 Warszawa, al. Jana Pawła II 70, IV piętro pokój nr 2...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Mazowiecki Oddział Regionalny ARiMR, 00-175 Warszawa, al. Jana Pawła II 70, II piętro pokój nr 241.Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.